Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Hyvät skabat oli sunnuntaina. Kiitoksia kaikille osallistujille. Toivottavasti pääsen jatkossakin ajamaan näitä gp kisoja.

Lähtö oli viimeisestä ruudusta. Juhon vetäistessä ajolinjansa hiukkasen pitkäksi ensimmäisessä kurvissa siirryin sijoituksissa ylöspäin. Neulansilmään tultaessa Pecon taisi ottaa vähäsen osumaa ensin radan reunukseen ja siiten Miiksun kylkeen. Onneksi siinä ei käynyt pahemmin. Tässä vaiheessa siirryin taas pykälää ylöspäin.

Toisella kierroksella tuli sitten ajettua neulansilmässä pitkäksi ja juho kuittasi. Sitten alkoi darkin ja juhon kaksintaistelu minun edellä. Onnistuin vitosmutkassa sitten paremmin kuin edelläni ajaneet ja tuloksen voi tarkastaa tästä.

[video=youtube;VxUMUDJbmOM]http://www.youtube.com/watch?v=VxUMUDJbmOM[/video]
Juho punaisessa autossa edellä ja dark valkeassa. Miiksu johtaa kisaa kauempana.

Kolmoskierroksella Miiksu teki edellä ajaessa jarrutusvirheen kymppimutkassa ja veti siitä johtuen mutkat 10 ja 11 pitkäksi. Itse tiukkaa ajolinjaa seuraten menin johtoon ja kellottelin yksikseni kierrosaikoja loppuun saakka.


Karttalinkki jos joku tahtoo tarkistaa noiden mutkien numeroinnit.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Toisella kierroksella tuli sitten ajettua neulansilmässä pitkäksi ja juho kuittasi.

Täytyy tunnustaa että minä aiheutin toisen kierroksen leveäksi menosi. Jarrutuksen lopussa olin sinuun nähden takavasemmalla ja minulla meni renkaat lukkoon ja osuin vasempaan kylkeesi takaoven kohdalle.

Tuossa ylläolevan videon tilanteessa itsellä meni mäen päällä oleva vasuri hieman leveäksi ja piti yrittää darkin imusta vasemman kautta ohi mutta aphaseta oli tulossa myös sieltä ja todennäköisesti olisin kiilannut hänet vasemmalle muuriin jos olisin mennyt sieltä. Sitten yritin oikealta mutta jouduin jarruttamaan vähän tai olisin itse törmännyt oikealla olevaan muuriin ja samalla aphaseta pääsi minusta ja darkista ohi.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

lähdetään ajamaan vielä S luokka, koska laku ei osallistunut turnaukseen.

S 700 2009 Bugatti Veyron 16.4
S 698 2004 Saleen S7
S 692 1997 McLaren F1 GT
S 690 2004 Cadillac #16 Team Cadillac CTS-V
S 690 2008 Cadillac #8 Remington Shaving CTS-V
S 675 2006 Mitsubishi HKS Time Attack Evolution
S 671 2004 Volvo #24 At-Speed S60 R
S 666 2003 Dodge Viper Competition Coupe
S 666 2008 Porsche #2 Gruppe Orange Racing 911 GT3 Cup
S 666 2006 Porsche #82 Red Bull 911 GT3 Cup
S 665 2002 Koenigsegg CC8S
S 665 1999 Lamborghini Diablo GTR
S 663 2004 Maserati MC12
S 657 2003 Acura #42 Realtime Racing NSX
S 656 2005 Porsche #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
S 655 2003 Audi #1 Champion RS 6
S 655 1998 Mercedes AMG Mercedes CLK GTR
S 649 2008 Dodge Viper SRT10 ACR
S 648 2000 Nissan Top Secret D1-Spec S15
S 647 2005 Porsche #55 Applied Materials 911 GT3 Cup
S 647 2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup
S 644 2002 Audi #1 Champion S4 Competition
S 640 2003 Porsche Carrera GT
S 638 2009 Chevrolet Corvette ZR1
S 636 2007 Ferrari 430 Scuderia
S 631 2006 Ferrari 599 GTB Fiorano
S 631 1999 Pagani Zonda C12
S 629 1967 Ferrari 330 P4
S 620 2006 Lamborghini Miura Concept
S 616 2002 Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
S 610 2008 Lamborghini Reventon
S 609 2005 Mercedes SLR
S 606 1993 Nissan MINE'S R32 Skyline GT-R
S 605 1995 Ferrari F50
S 603 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
S 602 1993 Jaguar XJ220

cataluuunia radaksi. Auto valitaan viimeistään klo 18 että nyt vaan heittämään omaa suosikkia tiskiin.

S 655 2003 Audi #1 Champion RS 6 tässä oma ehdotukseni.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

S 631 1999 Pagani Zonda C12

Tuosta ei enää auto maskuliinisemmaksi tule.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Cataloniasta ajetaan varmaakin täyspitkää grand prix-versiota sillä muut on turhan lyhyitä s-luokan autoille.

Oma autoehdotus:
S 666 2003 Dodge Viper Competition Coupe
Kyllä tämän luokan autoissa takaveto pitää olla eikä neliveto
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Auto ehdotukseksi heitän: S 675 2006 Mitsubishi HKS Time Attack Evolution
Pidon puutetta ei ainakaan pääse valittaamaan tuolla ajettaessa, jos siis toi on edes se auto jonka muistan sen olevan. :D
Punanen auto jossa lukee HKS isoilla kirjaimilla kyljessä?
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

ja taas jokainen on sanonut eri auton :) No vielä on 10min aikaa vaikuttaa josko ratkaisu saadaan aikaiseksi. Muussa tapauksessa otan nopan esiin ja auto arvotaan ehdotettujen joukosta.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

nopalla kakkonen.

rata Catalonia grand prix-versiota
auto S 631 1999 Pagani Zonda C12
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Aika 1:52:600 kf hl5

Olen sunnuntain kisassa mukana. :) Lauantaina ei ehdi millään.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

lähdetään ajamaan vielä S luokka, koska laku ei osallistunut turnaukseen.
Laku säikähti noita teidän kierrosaikoja niin ei uskaltanu tulla sinne eteen törttöilemään..
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

1:53.059 oli aika ja tästä löytyy video storefrontista.
Hiukan nopeammankin ajan tein, mutta menin poistumaan pelistä ilman että muistin tallentaa uusintaa, joten se aika löytyy vain leaderboadilta. :D
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

miiksu VIP S631 Pagani Zonda 9/21/2010 01:53.761

ei kerenny sitten enempää ajaa :( harmittavasti jäi muutama sija lähelle.
Lauantain kisa jää väliin kun kerrankin on lapsenvahti paikalla niin suuntaamme elokuviin :) sunnuntaina sitten ollaan kisassa mukana
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Replay frontissa. Aika: 1.51.382 jos muistan oikein.

Lisättäköön, etten pääse tänään ajelemaan. Liikaa kiireitä. Huomenna meiningeissä mukana.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Kfin hl5: 1.51.567 replay löytyy storesta.

Minä olenkin poikkeus sillä pääsen illan kisaan mukaan. Onko muita tulossa ajamaan vai saanko lahjavoiton tämän päivän kisasta? Helppoja pisteitä jaossa...
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Kfin hl5: 1.51.567 replay löytyy storesta.

Minä olenkin poikkeus sillä pääsen illan kisaan mukaan. Onko muita tulossa ajamaan vai saanko lahjavoiton tämän päivän kisasta? Helppoja pisteitä jaossa...

Tulossa ollaan, joten ihan yksin et joudu ajelemaan.;)
Toivottavasti porukkaa on tulossa enemmänkin kuin me kaksi vain, niin muistuttais homma enemmän kilpa-ajolta kuin kahdestaan kruisaillessa. :)
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Tänään ei ajettu kisaa kun vain minä ja Pecon oltiin paikalla. Liven frendi-listan mukaan Aphaseta kävi livessä puolen aikaan mutta lähti vähän myöhemmin pois. Meidän kannattaa varmaankin sopia kuka pistää servun pystyyn silloin kuin Miiksu on pois. Toivottavasti huomenna on enemmän porukkaa paikalla niin päästään ajamaankin.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Jaaha aina kun oon pois jää näköjään pelit pois :( No huomenna oon pelissä mukana taas.
Ensi sunnuntai joudun olemaan pois ja sitä seuraavan lauantain. Viikon ulkomaanreissu tuossa, joten kannattaa tosiaan sopia kuka on backuppi. Eihän tuo hostaaminen mitään rakettitiedettä ole.

Ilmoitelkaa ketkä on tulossa huomenna ajamaan niin ei sitten turhaan odotella jotain joka on online mutta ei halua ajaa... köh chargeri köh nuhassa köh mutta pelasi köh haloa köh

huomisee :D
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Miikkis on sarjan virallinen housti ja meillä muilla on peukalo sen verran keskellä kämmentä että ei osata tehdä kisaservua:D Ei vaan meille taisi sattua klassinen virhe kun miikkis ei ollut tuttuun tapaan pistämässä kisaa pystyyn niin me muut vaan odoteltiin kutsua peliin jota kukaan ei ollut pistänyt pystyyn. Itse ajelin lämmittelyä kisaa varten, pecon taisi olla dashboardilla ja aphasta ei ole tietoa kuinka kauan odotteli linjoilla ennen kuin lähti pois. Miikkiksen pois ollessa pitää sopia housti hyvissä ajoin jotta kaikki tietää keneltä odottaa kutsua peliin ja miikkis ehtii lähettää tähän asti käytetyt servuasetukset houstille vaikka yksitysvietillä joko täällä tai livessä.
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

eipä tuossa ole muuta kuin end timen vaihtaa 30sec -> 2min
upgrades ja tuning -> no ja force stock -> yes

Zitten vaan valitaan luokka ja valmistaja niin auto löytyy helposti.

Ekaan kisaan kierroksia 1, että saadaan lähtöjärjestyskuntoon. Toiseen sitten autosta ja radasta riippuen 8-12
 
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Kuinka monelta löytyy juuri julkaistu F1 2010? Jos löytyy tarpeeksi monelta niin ajetaanko jälkipelit formuloilla vai pysytäänkö forzan parissa.
 
Ylös Bottom