Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza-turnausta

Vastaus: Forza-turnausta

Mun puolesta lauantaina voidaan ajaa kahdeksalta kuten alunperin piti mutta sunnuntaina en pääse kuuden ja yhdeksän valissä mukaan joten jos muillekin kuin Miikkiselle sopii niin ajetaan sunnuntaina yhdeksästä eteenpäin.
 
Vastaus: Forza-turnausta

Voisin tulla hännille jos kaikki autot löytyy... Mul ei ole kaikkia DLC paketteja...
 
Vastaus: Forza-turnausta

Nyt näyttää siltä että joudun skippaamaan, ku on muuta menoa. ilmottelen kuitenki huomenna/ylihuomenna tarkemmi.

Edit: joooh eli lauantaina en ainakaan ehi boxin äärelle, eli jää kisat välistä.
Mutta jos sunnuntaina mahtuu vielä mukaan niin voin tulla ajelee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza-turnausta

ite saanu jonkun ihme taudin ei ole kuumetta mutta kaikki samat oireet muute :) joka paikkaa kivistää ja särkee. noo eiköhän tuota aina forzaa pysty pelaamaan.

kaikki mahtu mukaan
Päivittelen aloitusviestin.
 
Vastaus: Forza-turnausta

Minkälaisia aikoja muut olette ajaneet? Itse ajoin juuri nopea viiden kierroksen testi tämän päivän autoilla seuraavin tuloksin
Mugello 1.02.937
Maple Valley 1.32.888
Laguna Sega 1.27.325
Suzuka 2.03.737
En tiedä tuliko tehtyä nyt tyhmästi ja otettua ennakosuosikin paineet niskaan vai löytyykö muilta vielä kovempia aikoja, no illemmalla se nähdään.
 
Vastaus: Forza-turnausta

Eipä oo ehtinyt ajamaan autoilla :) ne keiden kaverilistalla en oo vielä niin laittakaahan kaveri pyyntö niin laitan peli invitet tulemaan. kasilta
 
Vastaus: Forza-turnausta

Jää multa pakosti väliin, ADSL kaista alhaalla, mokkula toimii eukon koneessa, vikäpäivystys kertoi attä joku kytkin kuulemma jossain paukahtanut. En ilmeisesti ollut ensimmäinen kiukkunen soittaja.
 
Vastaus: Forza-turnausta

kisat ajeltu tältä päivältä kiitän kaikkia osallistujia :)

varamiehiä olisi pitänyt olla jotta olisi rivit saatu täytettyä.

Oma ajo oli kyllä niin surkeaa että ei mitään määrää huomaa ettei ole ajanut sitten viime turnauksen. No jospa huomenna irtoisi joku sijoitus


tässä pisteet tällähetkellä

juhofin 23
artwark 23
storkki 7
pecon 7
miiksu 1
 
Vastaus: Forza-turnausta

Tiedoksi muille olen kotona noin kello 21.00 jos minua ei näy livessä tarpeeksi ajoissa voitte aloittaa ensimmäisen kisan ilman minua mutta yritän tulla ajoissa paikalla.
 
Vastaus: Forza-turnausta

sunnuntai tulokset

artwark 18
storkki 13
juhohfin 10
pecon 9
miiksu 2


eli artwark vei tämän turneen ja juhofinsijalle 2.

voittaja voi laittaa 500 000cr auton action houseen niin käyn lunastamassa
ja juhofin 250 000cr auton.

Ilmoitelkaa kun autot löytyy. Oon kyllä torstaihin asti työmatkalla mutta lunastan sitten kun tulen
 
Vastaus: Forza-turnausta

Ei kulje niin ei kulje. Eilen tuli kaksi voittoa ja kaksi toista sijaa ja tänään voitto, toinen sija ja kaksi viimeistä sijaa mutta sen siitä saa kun ei harjoittele yhtään.

Pahoittelut Miiksulle road atlantalla sattuneesta ensimmäisen kierroksen peräänajosta.

Toivottavasti joskus tulee uusi turnaus ja siihen saadaan täysi tupa.
 
Vastaus: Forza-turnausta

Ei kulje niin ei kulje. Eilen tuli kaksi voittoa ja kaksi toista sijaa ja tänään voitto, toinen sija ja kaksi viimeistä sijaa mutta sen siitä saa kun ei harjoittele yhtään.

Pahoittelut Miiksulle road atlantalla sattuneesta ensimmäisen kierroksen peräänajosta.

Toivottavasti joskus tulee uusi turnaus ja siihen saadaan täysi tupa.

Eipä tuo mitään haittaa... se o tosiaan tuo jossei reenaa niin häviää ihan sairaasti. Ensikerralla tosiaan pitää toivoa että kaikki ilmoittautujat tulisivat paikalle
 
Vastaus: Forza-turnausta

Joo, kiitokset vaan minunkin puolesta kaikille mukana olleille. Muutamaan otteeseen oli ihan tiukkaa taistelua, mutta harmittavan usein meni yksin ajeluksi...

Kaveriporukalla on joskus ajeltu useampi lyhyt erä samoilla autoilla ja samalla radalla. Silloin on yleensä tullut tiukkoja kisoja vähän pienemmälläkin porukalla. Tuota voisi ehkä kokeilla ensi kerralla.

voittaja voi laittaa 500 000cr auton action houseen niin käyn lunastamassa
ja juhofin 250 000cr auton.

Miiksu voi pitää nuo 500 kcr turnauksen järjestelypalkkiona :)
 
Ylös Bottom