Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza2 kaatuilee

maukkas

New Member
Onko kellään seuraavanlaista ongelmaa Forza2:n kanssa:

Kesken kisan, kun laittaa pausen päälle, eli painaa START-painiketta ja antaa pelin olla pausella n. 2min, niin pelilevy lakkaa pyörimästä ja alkaa pitää pieniä naksahdusääniä. Peliä kykenee pelaamaan n. 30 sek pause-tilasta palaamisen jälkeen, jonka jälkeen tulee ilmoitus likaisesta tai lukukelvottomasta levystä. Samanlaisia oireita havaitsin aikanaan Top Spin 2:ssa. Toi oire on aika veemäinen, etenkin noissa endurance-kisoissa, kun ei oikein uskalla edes vessassa käydä.

Mikä lääkkeeksi, vai onko pelissä joku käpy?
 
Vastaus: Forza2 kaatuilee

Meikällä on vetänyt vain yhden kerran disc read erroria.
 
Vastaus: Forza2 kaatuilee

maukkas sanoi:
Onko kellään seuraavanlaista ongelmaa Forza2:n kanssa:

Kesken kisan, kun laittaa pausen päälle, eli painaa START-painiketta ja antaa pelin olla pausella n. 2min, niin pelilevy lakkaa pyörimästä ja alkaa pitää pieniä naksahdusääniä. Peliä kykenee pelaamaan n. 30 sek pause-tilasta palaamisen jälkeen, jonka jälkeen tulee ilmoitus likaisesta tai lukukelvottomasta levystä. Samanlaisia oireita havaitsin aikanaan Top Spin 2:ssa. Toi oire on aika veemäinen, etenkin noissa endurance-kisoissa, kun ei oikein uskalla edes vessassa käydä.

Mikä lääkkeeksi, vai onko pelissä joku käpy?

Konsolini, joka minulla oli ennen huoltoon menoa teki tuota monella pelilevyllä - en tiedä Forza2:sta. Siis tuota, että valitti likaisesta levystä. Lieneekö vika asemassa, en tiedä, mutta uusi konsoli ei ole tehnyt tuota kertaakaan.
 
Vastaus: Forza2 kaatuilee

Itse olen huomannut, että Forza-levyn pintaan on ilmestynyt naarmun näköisiä pölytahroja, jotka on toistaiseksi saanut mikrokuituliinalla pois. Konsoli on kaatunut kolme-neljä kertaa Forzan kanssa, aiemmin ei minkään pelin kanssa ole ollut ongelmaa. Voiko Forza vetää boksin niin tiukalle, että se kuumenee turhan paljon?
 
Vastaus: Forza2 kaatuilee

Itsellä ei oo onneks viellä tullu legendaarista "Dirty or Damaged" tekstiä kertaakaa, musiikki on kylläkin jökittäny (paukuttaa yhtä 1sec kohtaa kokoajan) ja autovalinnassa kuulu jotain ihme ääniä mitä ei todellakaan kuulu olla. Xboxin jäähdyttely auttoi asiaan, oma boxi kun ei tykkää välillä toimia kuumana (kyllä, on avonaisessa tilassa).
 
Ylös Bottom