Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forzan tekijöiltä F1-peli?

Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Mäkin jo luulin että tuommoinen peli olisi tulossa...harmittavasti;) tämä olikin vain spekulointia.

Mutta se olisi kyllä täyttä kultaa. Itse olen formuloita seuraillut ja joskus 5v. sitten kisaillut kaverin pleikkaykösellä noilla F1autoilla.

Meinasin hommata vanhaan boksiin sen Careerchallenge jutun, mutta kun sai niin huonot arvostelut niin jätin väliin.



Nimenomaan lisenssijuttujen takia tuskin haave toteutuu...mutta toivossa on hyvä elää :D
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Healtti sanoi:
Meinasin hommata vanhaan boksiin sen Careerchallenge jutun, mutta kun sai niin huonot arvostelut niin jätin väliin.

Joo et jäänyt mistään paitsi. Peli oli aivan täyttä kuraa. Parhaimmat F1 pelit ovat edelleen PC:llä. Toivottavasti joskus boksille tulisi kunnon realistinen F1 simu. Itsekin luulin kun luin otsikon, että ei helv**, ei voi olla totta. Mutta pettymys oli suuri kun avasin ketjun :rolleyes:
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Hyvä siis etten ostanu.

Jengihän on modannu PC:lle noita vanhoja versioita päivitetyiksi. Ainakin itse olen pariin törmännyt.

En ole kyllä kokeillut, lieneekö kököhköä - onko kokemusta?
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Healtti sanoi:
Jengihän on modannu PC:lle noita vanhoja versioita päivitetyiksi. Ainakin itse olen pariin törmännyt.

En ole kyllä kokeillut, lieneekö kököhköä - onko kokemusta?

Mistäköhän pelistä on kyse?
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

No on, minun mielestäni yksi parhaista autopeleistä koskaan. Ja ehdottomasti F1-peleistä paras.
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Joe sanoi:
No on, minun mielestäni yksi parhaista autopeleistä koskaan. Ja ehdottomasti F1-peleistä paras.

Niin konsoleilla ehkä. PC puolella ovat kyllä edelleenkin ne parhaimmat F1 pelit/modit.
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Nupe_31 sanoi:
...PC puolella ovat kyllä edelleenkin ne parhaimmat F1 pelit/modit.

Totta.

F1 2007 on nyt se uusin. En tiedä minkä pohjalta se on tehty, mutta kyllä sillä kummasti röyttyää.

Onkos nupe mitään ideaa?
 
Vastaus: Forzan tekijöiltä F1-peli?

Healtti sanoi:
F1 2007 on nyt se uusin. En tiedä minkä pohjalta se on tehty, mutta kyllä sillä kummasti röyttyää.

Menee kyllä ihan offtopiciksi, mutta mihinkäs peliin tämä modi on sitten tehty? GP4:seen löytyy ainakin F1 2007 modi.
 
Ylös Bottom