Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fps pelin valinta aloittelijalle

Wlofer

New Member
Terve vaan kaikille. Olen tässä jokunen päivä sitten hypännyt ympyrän kelkkaan, kun luovuin ps3:n ostoajatuksista sonyn päätösten takia.

Mutta kuitenkin. Itseäni kiinnostaisi päästä kokeilemaan fps peliä, niin soolona kuin livessä, ja ajattelin että täältä voisi saada hieman neuvoja aiheesta.
Eli ostaisinko halo 3, cod4 vai gears of war pelin? Lähinnä tarkoitus olisi hommata sellainen peli joka sopii tyypille: "ensimmäinen fps peli jota pelaan pädillä enkä hiirellä ja näppiksellä".

Niin ja voi tietenkin suositella muutakin.
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Wlofer sanoi:
Terve vaan kaikille. Olen tässä jokunen päivä sitten hypännyt ympyrän kelkkaan, kun luovuin ps3:n ostoajatuksista sonyn päätösten takia.

Mutta kuitenkin. Itseäni kiinnostaisi päästä kokeilemaan fps peliä, niin soolona kuin livessä, ja ajattelin että täältä voisi saada hieman neuvoja aiheesta.
Eli ostaisinko halo 3, cod4 vai gears of war pelin? Lähinnä tarkoitus olisi hommata sellainen peli joka sopii tyypille: "ensimmäinen fps peli jota pelaan pädillä enkä hiirellä ja näppiksellä".

Niin ja voi tietenkin suositella muutakin.
noista kolmesta itseeni iski kokonaisuutena parhaiten cod4. Yksinpeli on halossa ja GeoWissa parempaa, codissa taas melko lyhyt, vaikkakin mainiota toimintaa. Moninpeli taas on CODissa koukuttavinta sitten battlefield 2:n PC:llä, ja sen takia kyllä suosittelen tuota codia jos meinaat livessäkin hakata.
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Mulle ensimmäinen oli halo 3 ja toimi kyllä ihan hyvin :) Omaksuin melko nopeasti pädillä räiskimisen näppiksen ja hiiren jälkeen. Suosittelen siis sitä.
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Wlofer sanoi:
Terve vaan kaikille. Olen tässä jokunen päivä sitten hypännyt ympyrän kelkkaan, kun luovuin ps3:n ostoajatuksista sonyn päätösten takia.

Mutta kuitenkin. Itseäni kiinnostaisi päästä kokeilemaan fps peliä, niin soolona kuin livessä, ja ajattelin että täältä voisi saada hieman neuvoja aiheesta.
Eli ostaisinko halo 3, cod4 vai gears of war pelin? Lähinnä tarkoitus olisi hommata sellainen peli joka sopii tyypille: "ensimmäinen fps peli jota pelaan pädillä enkä hiirellä ja näppiksellä".

Niin ja voi tietenkin suositella muutakin.

Kaikki on ehdottoman hyviä pelejä...... Omat suositteluni osuu Gears of wariin; pelin saa kohtuu halvalla, ja Gears on koukuttavin peli mitä olen pelannut, siis lähinnä Livessä.

Siitä en tiedä mikä peli on helpoin omaksua, jos on tähän asti pelannut hiirellä ja näppiksellä. Näissä kolmessa pelissä ohjaus on kuitenkin toteutettu erittäin hyvin ja pienen harjoittelun jälkeen varmaan onnistuu noista mikä vaan.
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Aloittelijalle on varmaan helpointa halo3:ssa. Siinä ei kuole muutamasta osumasta ja reflekseillä ei ole mitään väliä. Siellä alhaisissa rankeissa on kuitenkin erittäin paljon muitakin huonompia pelaajia, niin kyllä siinä pitäisi pärjätä. Halon yksinpeli on ehkä parhaimpia xbox 360:n tarjonnassa.

Codista en osaa sanoa, kun ei ole vielä tullut ostettua. Gowia en voi suositella, ellet sitten saa ostettua sitä tyyliin kympillä.
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Oma ääneni menee Call of Dutylle, mutta noistahan kaikki on kovia nimiä, joten mikään ei ole "huono" valinta. Lähinnä että mikä miellyttää aihepiiriltään, kun vaikeustasokin on valittavissa.

Ja jos pilkkua viilataan niin eikös Gears ole enemmänkin "third-person shooter"? :rolleyes:
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Noista cod4:ää en ole pelannut, mutta sen tiedän että jos yksinpeli painaa vaakakupissa paljonkin niin Gears Of War kannattaa hylätä. Halo 3 on yksinäiselle paljon kivempaa hupia. Cooppina GOW:kin pääsee sitten oikeuksiinsa, mutta siinä on halokin hyvä. Moninpeli on rautaa molemmissa.

Jos tahdont hyvän yksinpeli FPS:n, niin Bioshock olisi siihen loistava valinta. Elinikääkin paremmin kuin niillä 3:lla joiden välillä mietit.

Eli: Osta joku noista 3:sta moninpeliin, ja Bioshocki yksinpeliin :D
 
Vastaus: Fps pelin valinta aloittelijalle

Jees, no se pitää sitten varmaan katsella tuon Halo3 ja CoD4 välillä, että kumpi tarttuu ensin mukaan. Olen kyllä pelannyt CoD1&2 läpi PC:llä niin se vois olla ihan kiva pelailla tuota CoD4... Toisealta Halo sarjasta olen pelannut vain ykköstä, että sitäkin voisi taas sitten katsastaa sen 3:sen muodossa. Mutta luultavasti molemmat löytävät tiensä sitten jossain välissä pelihyllyyni. Se varmaan pitää vaan marssia kauppaan ja ostaa se jonka ensimmäisenä huomaa hyllystä :D

Niin ja tuota Bioshockia en osta ympyrälle kun se löytyy jo läpi kahlattuna PC:ltä :)

Mutta kiitosta vaan kaikille avustuksesta
 
Ylös Bottom