Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Joo olihan tossa viivettä nyt kun alko miettiin (sopis hyvin tohon langattomaan hiireen).

En pysty kattoo tällä koneella videota, mutta toi voi johtua ihan yhtä hyvin esim. lagisesta töllöstä. Esim. joissain Samsungin LED-töllöissä on 80ms viive, jonka näkee todella helposti.

En pysty kattoo tällä koneella videota, mutta toi voi johtua ihan yhtä hyvin esim. lagisesta töllöstä. Esim. joissain Samsungin LED-töllöissä on 80ms viive, jonka näkee todella helposti.

Siinä videos se pelaa jolla pienel tietokoneen näytön tyyppisetä aparaatista.

Ja langattomuus ---> Viive? Eipä paljon esim. GH kitarat lagaa vaikka ne on donglella langattomia. Samoin vaikkapa langaton hiiri PC:llä. Ja sixakin on langaton, vaikka tietty se on BT-yhteydellä.

Ostin tuon Frag FX V.2:sen pari päivää sitten ja on aika paska laite. Ainakin Quantum of solace ei toiminut mitenkään hyvin, pelasin loppujen lopuksi jälleen pädillä kun hiiri nyki niin perkeleesti. Alkupäästä kun luin tuota valitusta epäreilusta edusta jne, niin missä on ketju jossa nillitetään rattiohjaimen käytöstä autopeleissä ? Eikö se muka ole dopingia ? (GT Proloquen ajat huononi itsellä huomattavasti kun ostin G25:sen. Pädillä onnistuu paljon paremmin ;) )

Ostin tuon Frag FX V.2:sen pari päivää sitten ja on aika paska laite. Ainakin Quantum of solace ei toiminut mitenkään hyvin, pelasin loppujen lopuksi jälleen pädillä kun hiiri nyki niin perkeleesti. Alkupäästä kun luin tuota valitusta epäreilusta edusta jne, niin missä on ketju jossa nillitetään rattiohjaimen käytöstä autopeleissä ? Eikö se muka ole dopingia ? (GT Proloquen ajat huononi itsellä huomattavasti kun ostin G25:sen. Pädillä onnistuu paljon paremmin ;) )

Itse en näe mitään syytä valittaa ratista. Se on ollut aina mukana konsolipelaamisella (no ei nyt aina) ja tulee olemaankin. Eli kyseessä on ihan normaali lisälaite mille tahansa konsolille.... Onhan tietysti tuo Frag:n lisälaite, mutta itse en ymmärrä miksi sitten pitää pelaa konsoleilla jos tykkää enemmän hiirestä ja näppiksestä. Ja aivan turha valittaa siitä että ei ole varaa ostaa uuttaa konetta jos näin on niiin sitten on kyllä aika opetella pelaamaan padilla.

Jaksoin lukasta kaks vikaa sivua mutta menkööt...

Miksi nämä 'FragFX' pelaajat puolustelevat asiaansa että PADi on parempi? Miksi hemmetissä te sitten pelaatte fragilla jos kerran padi on parempi ja sillä saa helepommin teidän mukaan tappoja? Hiukkasen pistää miettimään että tässäkään asiassa mitään järkeä jos kerran olette kumpaakin testanneet ja padilla pelaaminen sujuu "paremmin"...?

Niin ja jotta tietyt ihmiset ei nyt ihan heti ottas herneitä nenäänsä näistä minun posteista tähän topickkiin niin on pakko sanoa, että pelaan padillä ja jos sie pelaat hiirellä niin sie pelaat hiirellä, pelatkaa vaikka Bongo rummuilla... vaikkakin bongot ois kyllä vähän liian 'epäreilut' muita kohtaan ;)

Itse pelaan pädillä ja voin kokemuksella sanoa, että kaikki hiirilaitteet mitä tällä hetkellä on ilmestynyt (lukuunottamatta sitä yhtä) ovat pädiä huononpia. Luultavasti hiiripelaajat pelavat sillä siksi, että se tuntuu luonnolliselta ja saa laitteen sitä kautta tuntumaan paremmalta. Todellisuus on kuitenkin hyvin toinen.

On toikin asia selitetty sata kertaa ja varmaan SnowBlindikin on ennen postannut melkein saman asian. Itse en pelaa klaanissa joka pelaa hiirillä tai puolustele ketään, mielestäni kerron koko totuuden. Mites uus rotta pelittää markka?

Langaton Frag FX Pro on kai jo julkaistu Suomessakin, onko joku päässyt jo testaamaan?

Henk.koht. en näe ongelmaa jos joku tuollaisella pelaa publalla tms. mutta toivon että ns. herrasmiessäännöistä voidaan pitää KFIN-turnauksissa edelleen kiinni ja pelit pelataan pad-ohjaimilla.

Langaton Frag FX Pro on kai jo julkaistu Suomessakin, onko joku päässyt jo testaamaan?

Henk.koht. en näe ongelmaa jos joku tuollaisella pelaa publalla tms. mutta toivon että ns. herrasmiessäännöistä voidaan pitää KFIN-turnauksissa edelleen kiinni ja pelit pelataan pad-ohjaimilla.

No näillä "herrasmies"säännöillä ei olla taidettu yhtäkään liigaa pelaa ja siltä näyttää ettei koskaan pelatakkaan!

Noniin kertokaas kuinka ylivoimainen tuo langaton frag on. vai onko paskempi ku v.2

Jep. enkä ole käyttänyt enäään piiiiiiiiitkäääääääään aikaan v.2 PAD OWNS

Kuka sitä paskaa oikeesti käyttää enään, sil ei pärjää pad nopeudelle mitenkään

no huoh. Fedu ainakin voi todistaa etten oo käyttänyt sitä enään. Mitä te siittä höpäjätte jos ette tiedä minkämoinen se todellisuudessa on, ettehän te sitä omista. Se on huono verrattuna PAD piste.

Ei se nyt niin huono ole, mutta huonompi. Ensinnäkin vaatii aika isoja peliaikoja tolla pelataes että pääsee ensinnäkään sille tasolle, että sietää kaiken "ylimääräisen" liikkeen. Toiseks silloinkaan ei se yllä pädin tasolle. Tällä hetkellä oon varma, että kaikki olisivat minun kanssa samaa mieltä, jos olisivat testanneet laitetta. Pädi on parempi joten turha edes jankata asiasta ennen kuin tulee jälleen joku uusi kokeilu.

Toki monien mielestä ulkopuolisten laitteiden käyttö on silti tyhmää ja se on oma mielipide. Sen voin silti luvata ettei ketään mitään hyötyä saa ja sen voi itse kokeilla jos ei usko.

Ei se nyt niin huono ole, mutta huonompi. Ensinnäkin vaatii aika isoja peliaikoja tolla pelataes että pääsee ensinnäkään sille tasolle, että sietää kaiken "ylimääräisen" liikkeen. Toiseks silloinkaan ei se yllä pädin tasolle. Tällä hetkellä oon varma, että kaikki olisivat minun kanssa samaa mieltä, jos olisivat testanneet laitetta. Pädi on parempi joten turha edes jankata asiasta ennen kuin tulee jälleen joku uusi kokeilu.

Toki monien mielestä ulkopuolisten laitteiden käyttö on silti tyhmää ja se on oma mielipide. Sen voin silti luvata ettei ketään mitään hyötyä saa ja sen voi itse kokeilla jos ei usko.

Jos se on lähes samaa tasoo kun pelais UT3sta pleikkarilla hiirellä eli liikkuu sille vähä töks töks ja pientä viivettä ja välil sen takii heittää iha oudosti ja nykii, ni se on harjottelulla paljon parempi ja tarkempi kuin pad.

Jos se on lähes samaa tasoo kun pelais UT3sta pleikkarilla hiirellä eli liikkuu sille vähä töks töks ja pientä viivettä ja välil sen takii heittää iha oudosti ja nykii, ni se on harjottelulla paljon parempi ja tarkempi kuin pad.

......

Osta laite ja kokeile, ei se ole niin vaikeaa. Tuon kuvailun perusteella ei todellakaan ole samanlainen. Bugeja on kuten itsekkin sanoit, mutta itse hiiri ei ole tarkka (siis mikään pc hiiri). Kyllä pitäisi terveen järjenkin sanoa, että ei se voi mitenkään jumalaisen hyvin toimia kun ns. liikkumiskomennot on jouduttu "kääntämään" tateista siihen hiireen.

Osta ja kokeile ja totea oma mielipiteesi. Saa sen myytyä varmasti, jos haluaa.

Ylös Bottom