Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Free Gold Weekend ??

-TM-

Member
Miksi konsolin Spotlight-näkymässä on mainos "Free Gold Weekend", jonka pitäisi olla nyt? Silveriä kuitenkin näyttää eikä moninpeli onnistu. Onko jenkkien mainos livahtanut vahingossa Euroopan puolelle, kun siinä on jenkkityyliin "from 9 AM PST on September 17"?
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Nyt on Microsoftilla kyllä jokin ongelma, tai sitten vaan sekaannus minne kaikkialle tuota aiotaan tarjota.
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Ei se ainakaan aikavyöhykkeiden erosta voi enää johtua, olen itsekin silver ja ei pääse goldin puolelle millään...
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Yleensähän tili ei ole muuttunut kokonaan Goldiksi. Demoja ei saa ladattua, ainoastaan moninpeleihin pääsee. Halossa ei ainakaan ole päässyt pelaamaan Ranked matseja, ainoastaan Social matseja.
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Jep, "9 AM PST" oli itse asiassa mennyt jo n. puolitoista tuntia sitten silloin kun tein tämän ketjun (GMT -7, Suomen aikaa -9).
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Yleensähän tili ei ole muuttunut kokonaan Goldiksi. Demoja ei saa ladattua, ainoastaan moninpeleihin pääsee. Halossa ei ainakaan ole päässyt pelaamaan Ranked matseja, ainoastaan Social matseja.

Moninpeleihin ei pääse. Koskisiko moninpelioikeus vain Halo:Reachia? Tosin Microsoftin tiedote antaa ymmärtää muuta. En omista kyseistä peliä..
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

"Lisäksi 17.-19.9. kaikki pääsevät nauttimaan verkkomoninpelitiloista, sillä avaamme kaikki Xbox LIVEn Gold-jäsenten edut Silver-jäsenille."

Eikö tosiaan moninpeleihin pääse sittenkään? :mad:
Goldia ei ole ollut kuukausiin, olisi mukava pitkästä aikaa mättää verkossa!!

EDIT 0:11 - Toimii !!! :)
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Toimii täälläkin. Joku Microsoftin työntekijä viimein huomannut että voi perhana, mun piti laittaa se päälle :p
 
Vastaus: Free Gold Weekend ??

Toimii täälläkin. Joku Microsoftin työntekijä viimein huomannut että voi perhana, mun piti laittaa se päälle :p

Yöllä toimi, juurikin silloin kun edellinen kirjoittaja oli editoinut, muttei enää tänään. Mielenkiintoista (pskaa).
 
Ylös Bottom