Free Realms: http://www.gametrailers.com/game/5318.html
MMO vähän lapsekkaampaan makuun. Tulossa joskus ensi kesänä.
MMO vähän lapsekkaampaan makuun. Tulossa joskus ensi kesänä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa-a...Free Realms is a free whimsical fantasy massively multiplayer RPG from Sony Online offering lighthearted adventuring, aimed primarily at casual female gamers, and optional bonus content via microtransactions.
Hirai now talks about Sony Online Entrainment, and its new free-to-play title Free Realms for "tweens, teens, and families.
Wörld of Waarcraft for kids?
En tiiä pelimekaniikasta sitte kyl mut noitte maisema trailujen mukaa näyttäs
Tuleekohan ihan BD julkaisuna vai ilmestyykö PSN:ssä? Näyttää meinaan vähän siltä että saattaapi olla PSN peli.
MIkäli puheet tämän jakamisesta ilmaiseksi pitävät paikkansa, luulisi kyseessä olevan puhdas PSN-peli.
Ilmaiseksi! No sehän on mahtavaa. Lisäsisältö tulee kyllä sitten maksamaan maltaita, mä luulen.
No siis virtuaali tavaraa tyyliin home, joten siitä voi sitten kukin itse mieltää mikä on kallista. Osa pelaajista ei käytä "dataan" sentin senttiä mutta osalta saattaa muutama euro aina silloin tällöin kasahtaa premium vaatteisiin aseisiin yms.
useat netissäpelattavat moninpelit toimivat tällä kaavalla, ja mitä niiden määrä kertoo on lähinnä se että nähtävästi on ollut suurimmilta osin aika kannattavaa kunhan kustannukset pidetään muuten kohuullisina.
Japanin storessa onkin jo yksi mmorpg joka kantaa nimeä Angel love online, saisivat tuoda eurooppaankinaika grindiltä vaikutti kun yritti japanin kielellä säätää.
Tiedän tuon tyylin, vähän liian monessa "ilmaisessa" selain rpg:ssä tullut vastaan ja voin sanoa että mielestäni se on erittäin ärsyttävää kun et oikein pysty peliä pelaamaan kunnolla josset sitten lopulta maksa.
Onko muuten tietoa, ovatko PS3- ja PC-versiot yhteensopivia keskenään? Ei nimittäin huvittaisi aloittaa PC:llä, jos ei sitten pystykään "siirtämään" leveleitään yms. PS3-versioon.