Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Freedom Fighters | KFIN / FIN |

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zuke

Member
Serverillä pelataan Conquestia, Rushia ja CQ Dominationia normal presetillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN - Freedom Fighters

Näköjään täytyy pelata Normalilla tai HC:lla, muuten servulle ei ilmesty porukkaa. Tuo hybridi olisi vaan mielestäni toiminut paremmin :(

Näköjään täytyy pelata Normalilla tai HC:lla, muuten servulle ei ilmesty porukkaa. Tuo hybridi olisi vaan mielestäni toiminut paremmin :(

Jos en väärin muista niin, jos serverillä on presettinä normal tai hc saapuu porukkaa myös quick match:ing kautta. Jos taas presettinä on custom, ei tämä toimi jolloin porukkaa luonnollisesti saapuu vähemmän. (jos olen ihan väärässä tässä / ymmärtänyt asian jotenkin väärin, niin viisaammat korjatkoon :))

Näinhän se tuntui menevän, vaihdetiin sieltä normal preset ja kas kas populaa ilmestyi kummasti servulle...

Vastaus: Freedom Fighters | KFIN / FIN |

Nyt oli lähestulkoon koko päivän normi rush presetillä servu täynnä. Hyvät pelithän siellä oli menossa. Pari suomalaista sinne FF:n vastapuolelle ilmesty ja kovaa vääntöä vaihtelevin tuloksin.

Joo. 10h pysyi servu yhtäjaksoisesti käynnissä, seuraavaksi lähetään tavoittelemaan 24h:ta :) Kuten ylempänä mainittu niin Normal presetillä tulee enemmän porukkaa, luultavasti juuri tuon Quick matchin kautta, mutta kyllä sinne Custom presetilläkin muutama hassu välillä tiensä löytää. Kaksi pelaajaa olen joutunut vasta bännimään. Jotkut ruotsalaiset tulivat servulle naureskelemaan ja tappamaan omia. Satuin itse olemaan vielä heidän kohdelistallaan, joten bännivasara heilahti aika nopiaan.

Joo. 10h pysyi servu yhtäjaksoisesti käynnissä, seuraavaksi lähetään tavoittelemaan 24h:ta :) Kuten ylempänä mainittu niin Normal presetillä tulee enemmän porukkaa, luultavasti juuri tuon Quick matchin kautta, mutta kyllä sinne Custom presetilläkin muutama hassu välillä tiensä löytää. Kaksi pelaajaa olen joutunut vasta bännimään. Jotkut ruotsalaiset tulivat servulle naureskelemaan ja tappamaan omia. Satuin itse olemaan vielä heidän kohdelistallaan, joten bännivasara heilahti aika nopiaan.

Hyvä tavoite :) Itse olen yrittänyt samaa, mutta ei oikein onnistuu, 2-3 aikaan yöllä viimeistään tyhjenee servu palautuen aamulla / aamupäiväivällä. Pisin aika jolloin servuni ovat olleet täynnä tai "melkein täynnä" on se noin 16h jolloin hiljeenee 4-5 tunniksi (tämä tosin on päiväkohtaista, mutta suurinpiirtein näin)

tuossa vielä graaffisena (48h otannalla)

Näytä liitetiedosto 9052

Adminit vois jättää sen m26 dartin sinne hyllylle, niin vois pelailla useamminkin servullanne. ;)

Adminit vois jättää sen m26 dartin sinne hyllylle, niin vois pelailla useamminkin servullanne. ;)
**tutti kuolla koko ajan sen yhden speden darttiin niin vedettiin yksi rundi silmä silmästä. Ko. heebolla on näköjään yli 1100 tappoa m26:lla, eikä hän meidän servullakaan muuta asetta käyttänyt. Mitkään aseet eivät meidän serverillä ole kiellettyjä, eikä sen takia aleta potkuja jakamaan, jos joku käyttää niin sanottua op asetta. Tuollaisessa tilanteessa annetaan kerran takaisin ja kovaa.

Mieki sain vihdoinkin M26:lle ekan "service star"in, kiitos heille ketkä käytti.

Kyllä m26 mass/dart saa potkia pihalle ja aseen käytön kieltää, koska se ei ole ominaisuus vaan bugi. Se että sun pääaseessasi on heavy barrel ei pitäisi mitenkään vaikuttaa siihen toiseen aseeseen. Itse lähen aika nopeasti pois servulta, jos useammalla alkaa olemaan kyseinen combo käytössä ja tuskin kovin nopeasti sinne palaan. Saavat jäädä heittämään tikkaa keskenään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Servu on ollut pari päivää pois päältä, nyt sitä on taas jatkettu kuukaudella. Tervetuloa.

Terve miahet!

Kiinnoistaisiko clan match? Meillähän ei servua ole joten.... :)

Klaanimatsit on lopetettu jo kauan sitten, eikä publallakaan ole hirveästi enää pyöritty, joten nöy.

EDIT: Ehkä jotaa Squad Rushia voisi joskus pelata, siihen meillä riittää porukkaakin.

Ylös Bottom