FreeLoader (helvetissä käy viima)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samulila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samulila, voisitko varmistaa tuon uutisesi vielä?
Olisi ihan mukavaa, jos myös kommentoisit aloittamiesi threadien vastauksia.

Vaikuttaa aika vahvasti siltä ettei Freeloader olisi tulossa (ylläri), mutta mitä teille, maahantuojille, on sanottu asiasta?
Toivoisin nimittäin ettet joudu aloittamaan uutta tällaista threadia joka toinen kuukausi, kun Datel taas ilmoittaa lykkäävänsä sen julkaisua.

Toteammeko nyt lopullisesti että Freeloader ei ole tulossa, vai uskotko että se julkaistaan sittenkin, vaikka sitä on lykkäilty nyt melkein puoli vuotta?

Entä mitä mieltä firmanne on niistä henkilöistä, jotka ovat ostaneet ntsc-pelejä pal-koneilleen, kun olet ilmoittanut erittäin varmana tietona heille Freeloaderin julkaisupäivän, eikä sitä ole sitten julkaistukaan? Ymmärrän toki, että sotku on Datelin syytä, ei teidän, mutta ettekö tekin ala jo epäillä hieman, kun luvattua levyä ei julkaistakaan?

Itse olen jo aika vahvasti sitä mieltä, ettei Freeloaderia tulla koskaan julkaisemaan.
Tämä päätelty yksinlertaisesti siitä, että pelin julkaisua on lykätty jo pitkään, eikä valmistaja tee muuta kuin hymyilee rohkaisevasti ja väittää kivenkovaan että "kyllä se ihan kohta julkaistaan, ihan pikku rukkausta vailla vaan, koodajat ahertavat hiki otsassa". Ja sama on jatkunut niin kauan, ettei siihen enää voi uskoa.

Tällästä tietoa Freeloaderista tällä kertaa, ei siis tarvitse taaskaan pidätellä hengitystä sitä odotellessa:

-----Original Message-----
From: wayne.westcott [mailto:wayne.westcott@*******.com]
Sent: Thursday, November 05, 2002 10:25
To: sales@codejunkies.com
Subject: Freeloader

Hello Good Morning

Could you please confirm the release date for Freeloader is it this Friday 08/11/02.

Regards
Wayne Westcott

----- Reply message -----
From: Support
To: wayne.westcott
Sent: Tuesday, November 05, 2002 6:18 PM
Subject: RE: Freeloader

Unfortunately this product is still in development, and our programmers are
estimating it will be another 2 -3 weeks approx.

As soon as it is available those people who have pre-ordered the product from our
website will be the first to receive stock.

If you wish to cancel your order due to this delay, please let us know your order
number so we can track your original details and payment details through our system.

Once again please accept our apologies for the delay in this product.

Very best wishes

Codejunkies Support.

---------------------------End of message------------------------

Siis voihan V*TTU.. Sanoisivat nyt rehellisesti jos eivät aio julkaista sitä ollenkaan ei tässä ole enää mitään järkeä..

Freeloader ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer

!Vaikuttaa aika vahvasti siltä ettei Freeloader olisi tulossa (ylläri), mutta mitä teille, maahantuojille, on sanottu asiasta?"

No niin eli olin (ties kuinka monennen kerran) yhteydessä tuonne Englannin suuntaan... ja vastaus oli, että tuote on finaalivaiheen testauksessa ja julkaistaan marraskuussa...

"Toteammeko nyt lopullisesti että Freeloader ei ole tulossa, vai uskotko että se julkaistaan sittenkin, vaikka sitä on lykkäilty nyt melkein puoli vuotta?"

Itse olen sitä mieltä, että ei voi kun odottaa... ja sanoinkin Datelille, että tämä on uskomattoman huonoa palvelua... loppukäyttäjiä ajatellen... joten en aio julkaista mitään uutista ennenkuin Freeloaderit saapuvat varastoomme ja olen itse fyysisesti päässyt niitä "hypistelemään"

Pahoitellen,
Samuli Laitinen
Sanura Suomi Oy
Tuotepäällikkö
Kyttäläntie 8
00390 Helsinki
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi

Joo laitoin Enternal Darknesin USA version myyntiin Huuto.nettiin. Katelkaa sieltä, jos kiinosta. Suoraa linkkiä en voi laittaa boardisääntöjen takia.

Datel on poistanut sivuiltaan kaikki mahdollisuudet tilata Gamecuben Action Replayta tai Freeloaderia, ainoastaan artikkelit ovat jäljellä. Sanoisin, että tämä jos mikä kielii siitä, että koko projekti on kuopattu epäonnistuneena.

Re: Freeloader ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan samulila
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer

!Vaikuttaa aika vahvasti siltä ettei Freeloader olisi tulossa (ylläri), mutta mitä teille, maahantuojille, on sanottu asiasta?"

No niin eli olin (ties kuinka monennen kerran) yhteydessä tuonne Englannin suuntaan... ja vastaus oli, että tuote on finaalivaiheen testauksessa ja julkaistaan marraskuussa...

"Toteammeko nyt lopullisesti että Freeloader ei ole tulossa, vai uskotko että se julkaistaan sittenkin, vaikka sitä on lykkäilty nyt melkein puoli vuotta?"

Itse olen sitä mieltä, että ei voi kun odottaa... ja sanoinkin Datelille, että tämä on uskomattoman huonoa palvelua... loppukäyttäjiä ajatellen... joten en aio julkaista mitään uutista ennenkuin Freeloaderit saapuvat varastoomme ja olen itse fyysisesti päässyt niitä "hypistelemään"

Pahoitellen,
Samuli Laitinen
Sanura Suomi Oy
Tuotepäällikkö
Kyttäläntie 8
00390 Helsinki
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi

Kiitos vastauksesta, ja kuten sanoin, vika ei todellakaan ole teidän vaan Datelin, ken kerran ilmoittaa teillekin "varmana tietona" tuotteen saapumisen. Ikävää että Datel aiheuttaa näin ongelmia sekä maahantuojille että pelaajille.

Tälläinen osui omaan silmään, mutta en sitten tiedä.

http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=103291

Codejunkies tiedottaa..

Codejunkiesin sivuille on ilmestynyt uutta infoa Freeloaderista!

Tässä uusi osuus FAQ:sta kokonaisuudessaan..

---
Updated 21st November 2002

Many people are contacting us and asking when FreeLoader and Action Replay for GameCube will be released.

We have always given release dates in good faith, based on feedback from our engineers. It has never been our intention to give misleading information, and we sincerely regret having to delay the launch several times. Our products are not officially licensed by Nintendo so they sometimes take longer to develop than we would like, and this has unfortunately been the case with these two GameCube products.

FreeLoader and Action Replay for GameCube are very important products for us. We are the only unofficial developer with the technical know-how needed to produce such ground-breaking products. Please rest assured that as soon as FreeLoader and Action Replay are thoroughly tested and available for release, all our customers with pre-orders will be the very first to receive stock. We can totally understand your frustration at having to wait this long, as it's been an incredibly frustrating time for us too, but we're now very close to releasing FreeLoader.

We've seen various release dates across the net, and although most retailers are trying to guess the launch date in good faith, we must stress that you should ONLY trust the official announcements that you read here at www.codejunkies.com. If there is no release date specified, then that's because we're not exactly sure ourselves and we do not want to pluck one out of thin air. We know that's not what you want to hear but we are doing our utmost to at least get FreeLoader out before Christmas 2002. Action Replay will follow shortly afterwards, hopefully in January 2003.

We hope you will bear with us, as these products are certainly going to be worth the wait, we can guarantee you that. Both products are in fact 100% complete and have already been reviewed by G-Force magazine using our custom-made development kit. The delay is due to some minor technical issues in duplicating the discs, which we are currently pouring all our resources into (so much so, that we've had to postpone all Xbox development until these have been resolved).

So it shouldn't be long now, but if you have already pre-ordered either Action Replay for GameCube, or FreeLoader from us and now wish to obtain a refund, please contact support@codejunkies.com with your order details, and we'll be happy to help you out.

Please note that we have temporarily removed the option to pre-order these products. Don't worry, this does not mean that they've been cancelled - both products will definitely be released as soon as possible. As soon as we are taking orders again, we will let you know. If you want to be among the first to know when this will be, please sign up for the Codejunkies e-mail newsletter on the front page of the site.
---

Saas nähdä. Ei tässä oikein tiedä mitä tosta pitäisi ajatella, ainakaan Codejunkiesin kaverit eivät näytä myöntävän että projekti olisi peruttu. :confused:

ois se kyl hyvä jos freeloader tulis... varmaan käy niin että kun menee viimein hermot julkasuiden siirtoon ja ostan jenkki cuben niin silloin se 99% todennäköisesti julkastaan pari viikkoa oston jälkeen.. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
ois se kyl hyvä jos freeloader tulis... varmaan käy niin että kun menee viimein hermot julkasuiden siirtoon ja ostan jenkki cuben niin silloin se 99% todennäköisesti julkastaan pari viikkoa oston jälkeen.. :(
Samasta syystä en ole itse myynyt vielä Euro cubea. Toisaalta voitas Dogin kanssa myydä nää kuutiot, ni saatas se julkastua ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Samasta syystä en ole itse myynyt vielä Euro cubea. Toisaalta voitas Dogin kanssa myydä nää kuutiot, ni saatas se julkastua ;)

Itsekkin olen tässä katsellut mistä ostaisin USA-Cuben, mutta JOS ne nyt saisivat Freeloaderin julkaistua ennen joulua niin ei tarvitsisi tuhlata n. 250 euroa uuteen Cubeen vaikka saisihan tuon Euro-Cuben myymisestä jotain takaisin.

Hmm samat ajatukset minullakin on. Ei tätä Euro alueita sorsivaa julkaisupolitiikkaa jaksa katella enään. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Hmm samat ajatukset minullakin on. Ei tätä Euro alueita sorsivaa julkaisupolitiikkaa jaksa katella enään. :(

Vinkkinä voin heittää, että jos haluaa US Cuben 12kk takuulla kannattaa ostaa Goblindirectistä, joka sijaitsee Englannissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS
Vinkkinä voin heittää, että jos haluaa US Cuben 12kk takuulla kannattaa ostaa Goblindirectistä, joka sijaitsee Englannissa.

Onko joku tilannut tuolta? Onko luotettava? Paljonko postimaksut? Tuleeko nopeasti?

Edit: ja tullimaksua ei ilmeisesti tule jos tilaa Englannista?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Postit ovat yleisesti ottaen Cube-paketeille ~15 puntaa. Esim. tuo Value Pack, joka sisältää jenkki-Cuben, Resident Evil Zeron, ohjaimen, piuhan ja muistikortin maksaa yhteensä posteineen 195 puntaa. Pitänee pistää tilaukseen.

Mä taidan venailla vuoden loppuun tota freeloaderia ja jos se ei sittenkään tule, ni pakkohan se on usa kuutio ostaa.

Joissain Bundleissa on Platinum Cube, lopuissa musta.

Resident Evil 0 (Platinum)
Starfox Adventures (Platinum)
Mario Sunshine Platinum
Metroid Prime (Platinum)
Animal Crossing (Platinum)
TimeSplitters 2
Animal Crossing
Mario Sunshine
Super Monkey Ball 2
Star Fox
PSO 1&2 Mega Pack
SEGA NFL 2K3

Tohon pitäs vissiin lisäks hoitaa vielä 10£ S-Video kaapeli.
RGB kaapeli tohon jenkkikuutioon on tuolla hurjat 55£.

Tsekatkaapa tämä:

http://www.playserver5.com/play247.asp?page=search&adudisc=y

Out now. Waiting for delivery of stock? Eli ois tulossa? HMM...

Vaikka Play247:n ei tosiaankaan oo luottamista mitä julkaisuaikatauluihin tulee :)

Ja codejunkiesin sivuilla oli jotain että ne yrittää saada freeloaderin ennen joulua julkaistuksi. Itseäkin rupesi syyhyttämään tuo goblindirectin jenkkicube, mutta pitääpä varmaan odotella tuohon tammikuuhun ja sitten ostaa jenkkicube jos ei freeloaderia kuulu.

Mutta toisaalta, jos Freeloaderia on jo näin kauan venytetty, niin miksi ihmeessä nuo hemmot valehtelisi että "joo se tulee kohta" ? Tuskinpa sitä nyt on peruttu ja kai ne kertois jos olis. Katellaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Out now. Waiting for delivery of stock? Eli ois tulossa? HMM...
Varmaan automaattisesti muuttunut, koska julkaisupäivä oli tuolla 6.12 tjsp... Muutetaan varmasti kohta esim. 21.1.2003 :rolleyes:

Ylös Bottom