Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FreeStyler Board -kisa (22.1.2003 asti)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Nyt yritämme helpottaa lumilautailijoiden elämää pakkasilla ja käynnistämme FreeStyler Board -kisan. Oikein vastannut saa palkinnoksi VideoPeliDivarin lahjoittaman Trustmasterin FreeStyler Board -lisälaitteen PS2:lle.

Kisa kestää Ke 22.1. asti ja on avoin kaikille BBS:n rekisteröityneille käyttäjille (pois lukien Konsolifinin ylläpito ja heidän perheensä). Palkinto arvotaan oikein vastanneiden kesken.

FreeStyler Board -kisan kysymys:

Erittäin tunnettu lumilautailumerkki on ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Missäs peleissä toi lauta toimii? SSX?

Sittenpä näet. SSX:issä ainakin.

Minun mielestäni tämä on yksi parhaista kilpailuista, mitä täällä on pyörinyt. :) Tuollaista lautaa kun ei kaikilla ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
FreeStyler Board -kisan kysymys:

Erittäin tunnettu lumilautailumerkki on ?

Erittäin tunnettu...
Onko nuo kaikki tunnettuja lautailumerkejä, ja siis yksi on niistä erittäin tunnettu, eli 'tunnetuin'.

Xbox voisi olla myös lumilautailumerkki, koska xbox logo on varmaan jonkun lumilautakisan sponsorimainoksissa, ja se on noista ainakin minulle tunetuin.

Oikea vastaus on siis xbox.

Minua ei enää hämätä kieroilla kysymyksillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Missäs peleissä toi lauta toimii? SSX?

Vaikka GTA3:ssa ;)

Laudassa on ohjeilmoitavat näppäimet. Todennäköisesti laudan saa "sopivaksi" pelille kuin pelille.

Mutta pitäisi suht hyvin toimia SSX ja Hawkeissa jne. Yhteensopiva PSX:n ja PS2:sen kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Paha tuottaa sinulle pettymys, mutta tuo on jo käytännössä minun.

Älähän nyt, vielä voi olla mahdollisuus että joudutaan tekemään uusi kisa. Kun vielä mahdollisuus, että kukaan ei ole vastannut oikein ;)
 
Noni antakaas jo se palkinto mulle, en jaksa enäää oottaa...
XShava, koska mä sen palkinnon saan (siis sen laudan:))???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Noni antakaas jo se palkinto mulle, en jaksa enäää oottaa...
XShava, koska mä sen palkinnon saan (siis sen laudan:))???

Hivenen ongelmia kun jore pitää virkavapaata ja designedillä ja minulla eri aikataulut.

Eli vain jorella ja designedillä ovat BBS adminin tunnarit, eli minä en pääse ronkkimaan BBS sisälmyksiä, mikä pitää tehdä että saadaan arvottua voittaja.

designediltä saisin tunnarit, mutta en mene tuonne ronkkimaan ennen kuin saan koulutusta. Muuten voi koko BBS pyyhkiytyä kun menen kokeilemaan.

Arvomme heti kun saamme designedin kanssa aikataulut sopimaan yksiin. Tai jore sattuu täällä käväisemaan ja hivenen auttamaan hädässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
designediltä saisin tunnarit, mutta en mene tuonne ronkkimaan ennen kuin saan koulutusta. Muuten voi koko BBS pyyhkiytyä kun menen kokeilemaan.

Se olis sit vähä huonompi homma...
Noh, kuhan mä sen laudan jossain vaihees saan niin hyvä tulee... Koskas seuraava skaba alkaa eli toisinsanoen koska mä saan lisää pelejä pleikalle???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Se olis sit vähä huonompi homma...
Noh, kuhan mä sen laudan jossain vaihees saan niin hyvä tulee... Koskas seuraava skaba alkaa eli toisinsanoen koska mä saan lisää pelejä pleikalle???

Seuraavaksi on vuorossa Sly Raccoon -kisa. Mutta aikani ei ole riittänyt sen aloittamiseen :(

Työ ja talon rakennus vievät 16 tuntia päivästä. Ja nukkumiseen menee 5-6 tuntia. Joten kaikelle muulle, tämän harrastuksen lisäksi aikaa jää 2-3 tuntia tällä hetkellä. Noin keskimäärin siis.

Elämä ei aina ole helppoa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Seuraavaksi on vuorossa Sly Raccoon -kisa. Mutta aikani ei ole riittänyt sen aloittamiseen :(

Työ ja talon rakennus vievät 16 tuntia päivästä. Ja nukkumiseen menee 5-6 tuntia. Joten kaikelle muulle, tämän harrastuksen lisäksi aikaa jää 2-3 tuntia tällä hetkellä. Noin keskimäärin siis.

Elämä ei aina ole helppoa ;)

Jaa, no tiedän mis asut (asutaan muuten samal paikkakunnal), ainaki sun tietojen mukaan eli jos rakennat tänne taloa nii etin sen paikan ja tuun häiritsee sua ja kyselee kaikkee tyhmää:)
BTW pakko viel kysyä et minkälainen se Sly Raccoon on, ku Prisman mainokses oli jotain MGS hahmoist ja kaikkee sekavaa...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom