Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frets on Fire

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja battery
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

battery

New Member
Onko porukka pelannut Frets on Fire kertokaa kokemuksenne kyseisestä pelistä. Tänään tuli ladattua peli: http://fretsonfire.sourceforge.net/
eli peli on samanlainen kuin guitar hero mutta pelissä soitetaan näppäimistöllä eikä kitaralla ja netistä pysyy lataamaan kyseiseen peliin lisää kappaleita. Olisi kiva tietää toimiiko frets on fire:ssa GH kitara ohjain?

eli pistäkää omia kokemuksia kyseisetä pelistä :D

Vastaus: Frets on Fire

Onhan tuota tullut kokeiltua, on vaan hieman turhan viritelmä verrattuna Guitar Heroon.
Noh ideanahan ihan hieno... :)

On tullut pelailtua rb kitaralla ja löytyy song pack 2 ja 4 eli biisejäkin on enemmän kun tarve vaatii :D suosittelen kokeilemaan.

Tämän viikon BBC:n Click-ohjelman verkkovinkki-osiossa esiteltiin tämä jo meille vanha tuttu.

Oon ladannut ton pelin, mutta on tullu ongelmia pelatessa. Esimerkiks mistä hitosta pääsee
ees pelaamaan!? Kysyn vain!

Kun ei ole nimenomaan mainittu, niin onkos se niin ettei PS3:n kitara kelpaa tässä ollenkaan?

No NYT mä oon päässy itse pelaamaan koko peliä! Mutta se vaan tökkii koko ajan! En ikinä saa
soitettua yhtään nuottia vaikka kuinka yritän! Joten mä vaan kysyn että tarviikse päivittää vai mitä
pitää tehdä ettei töki!?

Edit:Ongelma ratkaistu.
Syy:Paska kone

Viimeksi muokannut moderaattori:

En ois kuullut siitä mitään että PS3 kitara toimis siinä, vaikka kyllähän siinä ohjaimessa USB-portti
on.

Itse testattuna PS3:n Guitar Hero 3:n mukana tulleet skebat ainakin toimivat ilman sen kummempaa säätöä.

Toimii GH kitara. Joko PS2 tai sitten X360 kitara joka on langallinen.

toimii siinä langatonkin..

latakaa x-padder niminen ohjelma googlesta ja laittakaa se toimimaan pitää olla tökättynä usb-ohjain

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kun viestiketjuun on pitkästä aikaa postattu niin jatketaan samalla linjalla. PS3:n kitaraohjain toimii FoF:ssa muuten hyvin, mutta kitaran kaulan pystyyn nostamista en ole saanut toimimaan mitenkään.

Alkuperäisen Frets on Firen sijaan kannattaa hakea FoFiX, jossa on huomattavasti enemmän ominaisuuksia.

Ylös Bottom