Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti saatte toteutettua ideanne. Toi kuulostaa tosi hauskalta ja on hyvin suunniteltukin.
En määkään mikään hyvä radanrakentaja oo, mutta tekemällähän sitä oppii.No en tiedä onko suunniteltu kovin hyvin kun alusta ollaan vasta puhuttu ja en ainakaan itse ole kovin lahjakas visuaalisessa toteuttamisessa, vaan lähinnä efekteihin ja kytkimiin yms erikoistunut.
Voiko B ryhmäkin osallistua jotenkin tohon projektiin???
Voitaisiin pitää joku päivä kokoontuminen koko FS,n kanssa siellä PSN Chatissa. Vois keskustella radoista ja ideoista ynm
PS;ookko sää Alluxus lähettänyt mulle sitä avainta ja jos oot niin miten mää pääsen siihen käsiksi??
Kirjoitellaanpa tänne nyt useamman päivän päässä pyörinyt visio: Stranded Sackboy
Sackboy lähtee risteilijällä kohti karibian aurinkoa. Matkalla jokin menee kuitenkin pieleen. Tulee myrsky, ja laiva uppoaa. Sackboyn onnistuu kuitenkin pelastautua autiolle saarelle. Kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää. Jonkin aikaa seikkailtuaan hän törmää saaren viidakon syvyyksissä hylättyyn bunkkeriin. Hylkäämiselle ei näy mitään selviä syitä. Ehkäpä viidakon seassa vaanii jokin. Jokin, joka vain odottaa tilaisuuttaan hyökätä... TO BE CONTINUED
Ilmoittakaa, jos kiinnostus heräsi
Hehe. Lost?
Nojuu, mutta toi kuulostaa iha hyvältä ja toteuttamiskelpoiselta. Visuaalisesti tuosta saisi tehtyä erittäin tyylikkään. Olen periaatteessa valmis auttelemaan.
*hahmotteli tähän useita eri vaihtoehtoja viestiksi, mutta ei saanut loppujenlopuksi mitään fiksua aikaan*
Joo hahmotellut useammankin radan teemoja mutta en nyt saanut niistä yhtäkään tarpeeksi fiksun kuuloiseksi tähän joten katsellaan myöhemmin lisää
E:Ta-daa! Kahden minuutin väsyneenä tehdyn taiteellisen työn tulokset. Jospa siitä selvän saisi.
PS: Nuo visuaaliset suunnitelijat voivat olla käteviä muuallakin.
Kysymys Alluxsulle:
Onko tuossa sun kolmiosasessa radassan teemana kaikissa radoissa talivi vai muuttuuko se esim sielä temppelissä kaivos teemaiseksi. halusin vaan tietää