Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team [Palaute- ja tiedoitusketju]

Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Toivottavasti saatte toteutettua ideanne. Toi kuulostaa tosi hauskalta ja on hyvin suunniteltukin. :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Toivottavasti saatte toteutettua ideanne. Toi kuulostaa tosi hauskalta ja on hyvin suunniteltukin. :D

No en tiedä onko suunniteltu kovin hyvin kun alusta ollaan vasta puhuttu :rolleyes: ja en ainakaan itse ole kovin lahjakas visuaalisessa toteuttamisessa, vaan lähinnä efekteihin ja kytkimiin yms erikoistunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

No en tiedä onko suunniteltu kovin hyvin kun alusta ollaan vasta puhuttu ja en ainakaan itse ole kovin lahjakas visuaalisessa toteuttamisessa, vaan lähinnä efekteihin ja kytkimiin yms erikoistunut.
En määkään mikään hyvä radanrakentaja oo, mutta tekemällähän sitä oppii. :)

Jos haluat Nakkeri, niin tuu joku päivä rakentaan tota rataa. Sitä jatkoa voidaan suunitella sitten, kun on saatu vähän rataa alulleen ja tiedetään millanen siitä radasta haluttaisiin tehä.

Mää oon koittanut jo vähän rakentaa tota mun kuva ideaa. Ei oo vielä mikään erikoinen ollut, mutta ainain ajaa asiansa... Sen lisäksi oon koittanut rakentaa Batrangin ammunta koneistoa, joka toimiikin hyvin, vaikka onkin vielä niin sanotussa "Prototyyppi vaiheessa"

Ps: En osannut tota lainausta laittaa ihan kunnolla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kirjoitellaanpa tänne nyt useamman päivän päässä pyörinyt visio: Stranded Sackboy

Sackboy lähtee risteilijällä kohti karibian aurinkoa. Matkalla jokin menee kuitenkin pieleen. Tulee myrsky, ja laiva uppoaa. Sackboyn onnistuu kuitenkin pelastautua autiolle saarelle. Kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää. Jonkin aikaa seikkailtuaan hän törmää saaren viidakon syvyyksissä hylättyyn bunkkeriin. Hylkäämiselle ei näy mitään selviä syitä. Ehkäpä viidakon seassa vaanii jokin. Jokin, joka vain odottaa tilaisuuttaan hyökätä... TO BE CONTINUED

Ilmoittakaa, jos kiinnostus heräsi;)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kuulostaa hyvältä, Zomoxo! Valitettavasti ainakin itsellä on niin paljon tekemistä omien kenttien kanssa etten ehdi toteuttamaan ideaasi.

Asiasta toiseen: olen saanut tulevasta sarjasta yhden kentän valmiiksi. Jaoin joskus long time ago osalle FS:n jäsenille avaimia, joilla pääsee testaamaan kenttää ja samaa avainta voi käyttää myös valmiin version testaamiseen. Käykää siis testaamassa ja pistäkää palautetta. Jos laitatte palautetta tänne KFINiin, niin pyydän, älkää spoilatko! Ja jos ei avainta ei vielä löydy, niin voi sitä pyytää minulta.

Ja sitten asiaa seuraavasta kentästä, joka on siis jatkoa yllä mainitulle. Aattelin, että voisin tehdä sen A-ryhmän kanssa ja toivoisin, että kaikki ryhmän jäsenet kävisivät pelaamassa ensimmäisen osan, jotta saisitte hyvän käsityksen siitä, mistä on kyse. Oon miettinyt jo muutamia ideoita seuraavaa osaa varten, mutta haluaisin kenttään myös muidenkin käden jälkiä.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Voiko B ryhmäkin osallistua jotenkin tohon projektiin???

Voitaisiin pitää joku päivä kokoontuminen koko FS,n kanssa siellä PSN Chatissa. Vois keskustella radoista ja ideoista ynm

PS;ookko sää Alluxus lähettänyt mulle sitä avainta ja jos oot niin miten mää pääsen siihen käsiksi??

Ite oon tehnyt tohon Batman rataan Banea. Se on varmaan liikaa tilaa radasta vievä, mut yksinkertaistan sitten myöhemmin. Sitä vois käyttää jossain minipelissä: (Juostaan Banea pakoon esteiden yli ja ali ja Banesta tulee kokoajan voimakkaampi.) jos se on liian monimutkanen
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Voiko B ryhmäkin osallistua jotenkin tohon projektiin???

Voitaisiin pitää joku päivä kokoontuminen koko FS,n kanssa siellä PSN Chatissa. Vois keskustella radoista ja ideoista ynm

PS;ookko sää Alluxus lähettänyt mulle sitä avainta ja jos oot niin miten mää pääsen siihen käsiksi??

1) Ehdottomasti B:kin voi osallistua. Toi projekti on niin valtava etten pysty sitä yksin hoitamaan (tai oikeastaan pystyisin mutta siihen menisi liikaa aika). Kokouksessa voisin kertoa lisää asiasta. Sovitaan joku ajankohta myöhemmin.

2) Katsopas pleikkarin viestilistaa. Jos siellä on mun viesti otsikolla LittleBigLahja, olet saanut avaimen. Pelistä se löytyy samasta paikasta, mistä muutkin avaimet ovat. Laita se avain johonkin kenttään luontitilassa ja poimi se sitten pelitilassa niin pääset pelaamaan kenttääni.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kirjoitellaanpa tänne nyt useamman päivän päässä pyörinyt visio: Stranded Sackboy

Sackboy lähtee risteilijällä kohti karibian aurinkoa. Matkalla jokin menee kuitenkin pieleen. Tulee myrsky, ja laiva uppoaa. Sackboyn onnistuu kuitenkin pelastautua autiolle saarelle. Kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää. Jonkin aikaa seikkailtuaan hän törmää saaren viidakon syvyyksissä hylättyyn bunkkeriin. Hylkäämiselle ei näy mitään selviä syitä. Ehkäpä viidakon seassa vaanii jokin. Jokin, joka vain odottaa tilaisuuttaan hyökätä... TO BE CONTINUED

Ilmoittakaa, jos kiinnostus heräsi;)

Hehe. Lost?
Nojuu, mutta toi kuulostaa iha hyvältä ja toteuttamiskelpoiselta. Visuaalisesti tuosta saisi tehtyä erittäin tyylikkään. Olen periaatteessa valmis auttelemaan.

*hahmotteli tähän useita eri vaihtoehtoja viestiksi, mutta ei saanut loppujenlopuksi mitään fiksua aikaan*

Joo hahmotellut useammankin radan teemoja mutta en nyt saanut niistä yhtäkään tarpeeksi fiksun kuuloiseksi tähän joten katsellaan myöhemmin lisää :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Hehe. Lost?
Nojuu, mutta toi kuulostaa iha hyvältä ja toteuttamiskelpoiselta. Visuaalisesti tuosta saisi tehtyä erittäin tyylikkään. Olen periaatteessa valmis auttelemaan.

*hahmotteli tähän useita eri vaihtoehtoja viestiksi, mutta ei saanut loppujenlopuksi mitään fiksua aikaan*

Joo hahmotellut useammankin radan teemoja mutta en nyt saanut niistä yhtäkään tarpeeksi fiksun kuuloiseksi tähän joten katsellaan myöhemmin lisää :D

Ei helvetti, nyt vasta tajusin itsekkin miten paljon vaikutteentapaisia kyseisestä sarjasta oli tuohon livahtanut:D

Olisi todella hienoa saada tietysti apua. Katsotaanpas jos saisimme jotain järkevän oloisia suunnitelmia aikaan.

*Kiiruuhtaa paintin ääreen toivoen saavansa jotain lähellekkään fiksua aikaan*

E:Ta-daa! Kahden minuutin väsyneenä tehdyn taiteellisen työn tulokset. Jospa siitä selvän saisi.
PS: Nuo visuaaliset suunnitelijat voivat olla käteviä muuallakin.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Joo Moi!

Haluaisin tulla mukaan tohon
PSN: pekkapuu
Kentät: my first map, joka on ihan huono ja joku viis kesken erästä
DLC:MGS, Historia-Paketti, Killzone-paketti ja PotC ja joulupyhätavarat juttu egypti juttu.
Mikki: on
:D:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tervetuloa mukaan! Muista lisätä muut tiimiin jäsenet pleikkarin kaverilistalle. :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Noh aattelin nyt arvostella ton Alluxuksen Ice Heart 1/3 ( vai mikä olikaan...)

Jos et ole pelannut rataa läpi en suosittele lukemaan arvostelua. Omasta mielestäni se ei spoilaa kaikkea, mutta varoitan silti...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+Radassa oli selvä teema johon toteemipaalut ja eri koristeet toivat oman osansa. Pidin niistä valoista jotka valaisivat hahmon lähestyessä niitä.
++Olit hyvin käyttänyt vettä radassa. Veden alaiset pulmat olivat kivoja, vaikkakin aika helppoja.Se hampurilaisen syöjä yks-silmä oli kiva
+Pidin hahmoista jotka olit ottanut rataasi tuomaan tunnelmaa ( Se pingviini ja ne lumiukkelit)
+Radassa oli paljon avattavaa: Tarroilla ja se kahden pelaajan haaste oli hyvä. Harmitti vain se, että otit ne tarrat DLC,stä jota en omista (ainakin uskon) ja niinpä en voinut asettaa tarroja = (
++Rata oli hyvin tehty ja sen lisäksi pitkä. Siitä iso plussa

+/-Rata alkoi hyvin vaikkakin hieman tiedottomana siitä missä oltiin ja miksi.
+/-Radan loppu oli ihan ok, mutta mietin miten saat seuraavan radan jatkumaan siitä kohasta. (olisit voinut laittaa vaikka koiravaljakon loppuun)

+/-Vaikka radassa oli paljon kivoja juttuja. Jotkut kohdat olivat hieman tyhjähköjä, ei niihin tarvitse lisätä mitään mutta ehkä vähän liikettä ( Toteeemeja kiven takaa esiin esim). Näitä kohtia oli vain pari

+/- viholliset olivat aika tavallisia ja helppoja. Mutta ei sillä kauheena väliä.

+/- Rata oli ehkä hieman helpohko, mutta uskon seuraavan osan olevan vaikeampi.


yhteenveto
----------------------------------------------
ulkoasu: 9 1/2
viholliset:7 1/2
pulmat:9 1/2
Arteet:9
Hahmot:9
Tarina:8 1/2
veden käyttö: 9+
seikkailu arvo: 8 1/2

Antaisin: 9/10
Hyvin tehty rata joka sisältää kivoja pulmia ja vedenkäyttöä. Vaikea rata ei ole, mutta ei se lopulta paljoa haitta.

Hyvää työtä Alluxus. Ei mitään maailmaa järisyttävää, mutta silti suosittelen lämpimästi kaikille LBP,tä rakastaville. Jatkoa odotellaan innolla

ps: tervetuloa mukaan pekkapuu. Nähdään netissä! :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kiitos, petska! Tosta nimestä vielä sen verran, että Ice Heart (1/3) EI ole lopullinen nimi. Enemminkin pelkkä työnimi tms. Ja seuraava kenttä (jota olen jo hieman aloitellut) on tosiaankin haastavampi ja mielessäkin on jo muutamia hyviä pulmia. Ja sitäkin FS:n jäsenet pääsevät pelaamaan ennakkoon, kunhan kentässä hieman enemmän pelattavaa. ;)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

E:Ta-daa! Kahden minuutin väsyneenä tehdyn taiteellisen työn tulokset. Jospa siitä selvän saisi.
PS: Nuo visuaaliset suunnitelijat voivat olla käteviä muuallakin.

Tuntuu ihan hyvältä idealta... mä voisin kans osallistua tohon projektiin jotenkin... vaikka visuaalisessa suunnittelussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Jebajee..
Itselle tuli jo niin paljon erilaisia pieniä ideoita koskien tuota "Lost"-mappia etten voi millään passata tätä. Eli olen kyllä ehdottomasti mukana jos vain mahdun messiin :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kysymys Alluxsulle:

Onko tuossa sun kolmiosasessa radassan teemana kaikissa radoissa talivi vai muuttuuko se esim sielä temppelissä kaivos teemaiseksi. halusin vaan tietää

Ps: Voin tulla auttaan tohon Lost rataan jos apua tarvitaan.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kysymys Alluxsulle:

Onko tuossa sun kolmiosasessa radassan teemana kaikissa radoissa talivi vai muuttuuko se esim sielä temppelissä kaivos teemaiseksi. halusin vaan tietää

Talvi on teemana kolmessa ensimmäisessä kentässä. Lisää tietoa spoilerissa.
Eli selitetäämpä tässä nyt pähkinän kuoressa mitä mulla mielessä ton sarjan suhteen. Tarkoituksena rakentaa pitkä tarina, joka on kaavaltaan hyvin samanlainen kuin LittleBigPlanetin tarinatila: eri teemoihin sijoittuvia kenttäsarjoja ja minipelejä.

Tarinan nimi on 7 World Treasures (nimeä voidaan vielä muuttaa). Tarkoituksena on löytää seitsemän aarretta ja jokainen niistä sijaitsee erilaisessa ympäristössä: jäätikkö (1. ympäristö), viidakko, kultainen kaupunki (Eldorado), taivaalla leijuva kaupunki, Atlantis jne. Ilmeltään ne olisivat hyvin samanlaisia kuin MM:n tekemät kentät: hauskoja hahmoja, hienoja ympäristöjä, puzzleja ja palkintoja.

Jokaista aarretta kohden on kolme kenttää plus minipelejä.

Esim. Jäätikkö teemasta.
1. kenttä: Saapuminen ympäristöön, jossa aarre sijaitsee. Lisäksi hankintaan tietoa aarteen tarkemmasta sijainnista (Temppeli).
2. kenttä: Matka temppeliin.
3. kenttä: Kuljetaan läpi temppelin ja löydetään aarre.

Tarinasta puuttuu vielä muutama tärkeä asia: syy aarteiden keräämiseen ja päävihollinen.

Projekti saattaa kuulostaa valtavalta ja sitä se onkin. Varsinaisia kenttiä tarinassa on yhteensä 21, joten tekemistä riittää.

Kelpasiko tämä vastaukseksi? :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kelpas ja hyvinkin. Jos tollasen tekee niin tarvii kyllä hyviä hahmoja

Sitten ideoita
Voisko siinä niiden arteiden hankinnassa olla joku sellanen homma että ne pitäis kerätä että niillä sais avattua jotain. (Toimisivat avaimina) Ja tämä Ovi/jokin joka avataan avaimilla toimisi porttina pääviholliseen...

Sackboyihan voisi koittaa syrjäyttää jonkun ja päästä itse huipulle (Esim Luojan, Media Molecylen XD.)

Tai sitten LBP tai joku/jokin on vaarassa ja Sackboyn täytyy pelastaa tämä

Tai sitten nämä arteet kuuluisivat yhteen ja olisivat Hajaantuneet ympäri LBP,tä jonkin pahan voiman takia ja Sackboyn pitäisi yhdistää ne, koska LBP on vaarassa.

Tai sitten selviää, että joku jolle Sackboy on kerännyt arteet on oikeasti ilkeä ja kun tämä on saanut aarteet käsiinsä hänet täytyy pysäyttää.

Sitten ois Kysymys toivottavasti joku tajuaa

Miten saan kiinnitetty jalan/käden toiselle puolelle ruumista?? :confused:

Tossa on tosi epäselkeä kuva
2mg0cpv.jpg


1.Uloimmalla tasolla jalka ja käsi ruuvilla kiinni 2,seen (yhden tason paksuinen)
2. Keskiruumis ja pää kiinni keskitasolla 1,sessä ja PITÄIS SAADA KIINN 3,ee (yhden tason paksuinen)
3. Käsi ja jalka kaukaisimmalla tasolla PITÄIS SAADA KIINNI 2,SEEN RUUVEILOLA NIIN ETTÄ LIIKKUISI(yhden tason paksunen
((4)) Oon koittaan tätä tänään(pitäis toimia) punanen tulee kiinni 3,seen ja on litteä ja musta osa on punaiseen liittynyt yhdentason paksuinen ja kiinnittyy 2,seen

Oon koittanut monta kertaa ja se on aina hajonnut jostakin. Johtuuko tämä liian monimutkaisuudesta(hajoaa kun liitetään lisää.) APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Hyviä ideoita, petska! Oon itekin miettinyt noista muutamaa ja aattelin, että tämä kuuloistais kaikkein parhaimmalta:
Tai sitten selviää, että joku jolle Sackboy on kerännyt arteet on oikeasti ilkeä ja kun tämä on saanut aarteet käsiinsä hänet täytyy pysäyttää.

Mietein myös, että voitais tehdä tälle tarinalle sellanen johdantokenttä, jossa esiteltäis kaikki tiimin jäsenet (samaan tyyliin kuin tarinatilan johdantokentässä, mutta kuvat vois olla Sackhahmoista). Ja kun kaikki jäsenet on esitelty kenttä vois jatkua näin:
Sackboy menee kartanoon tms jossa joku antaa hänelle tehtäväksi kerätä seitsemän aarretta, jotka on ripoteltu ympäri LittleBigPlanettia. Palkinnoksi tyyppii lupaa sackboylle vaikka kruunun.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

lisää ideoita

Jos siinä tarinan aikana selviää hiljalleen, että niitä esineitä ei saa kerätä tai LBP,lle käy huonosti (Sackboy ei tiedä tätä) Hahmot voi yrittää estää.

Ja lopulta kun Sackboy saa tietää asian laidan, hän ei anna esineitä tälle henkilölle ja henkilö suuttuu. (lopulta ehkä tajuaa että kaikki oli väärin->siis tämä henkilö)

Sitten ois kiva että tässä olis joku sellanen homma niinkuin pelissä ja esim: MGS-paketissa
(siis ite pelissä se viimenenvastushan halus muiden luomukset koska halusi ystäviä. MGS-paketissa piti tuhota se troophy kenttä kone) Ehkä tässä tämä hemmo jolle arteet kerätään haluaisi:
-Saada kaikki pelaamaan rataansa (tämän seurauksena LBP,ssä enää yksi rata. muut katoasivat)
-keino saada kaikki maksullinen sisältö ilmaiseksi. (Haluaa saada ensimmäisen viikon paidan.) (LBP nurin)
-Haluaa että hänet huomataan
-Haluaa sydämmiä
Nuo on vaan ideoita :)

PS:Tarvitsen vielä apua siihen käsi/jalka homman liittyen :confused:
 
Ylös Bottom