Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FuKi-klaani hakee jäseniä

Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

[FuKi] Finnish Ultimate Killers ON NYT NIIN SANOTUSTI TÄYNNÄ, ELI EMME HAE ENÄÄ LISÄÄ JÄSENIÄ!! KIITOKSIA KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE YMS!! :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

xDD Kiireessä tuli kirjotettua... :rolleyes:

Just just :rolleyes: millos sitä sitten pelaillaan, et pääsen näyttämään skillzini? Huomenna päivän ostelemassa vaatteita ja kenkiä(ei, olen silti poika. Ja hetero.) mutta illalla ehkä tunnin tai pari kerkeää.
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Haku päällä taas! Kaikki kiinnostuneet lukekaa ensimmäinen postaus! Siellä kaikki oleellinen tieto! ;)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

K/D ration voi mainita hakemuksessa YHDESSÄ win ration kanssa.

Mun mielestä mitään tämmösiä ei tarvii ollenkaan mainita, koska noi luvut ei vaan yksinkertasesti kerro mitään.

Mutjoo, hakemuksia vaan tulemaan.
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Kertokaas vähän tästä teidän klaanin porukasta niin vois kattoo pistiskö hakemuksen :)

nimittäin en ala liittymään klaaniin missä on itseäni huonompia
(en tarkottanut että te sitä olisitte)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Mun mielestä mitään tämmösiä ei tarvii ollenkaan mainita, koska noi luvut ei vaan yksinkertasesti kerro mitään.

Mutjoo, hakemuksia vaan tulemaan.

Joo no siksi laitoinkin että jos mainitsee sen K/D ration niin pistää samalla sitte win rationki.. Kyllähän K/D ration saa helposti kovaksi, esim. istumalla nurkassa Sabotagessa tai muussa objektipelimuodossa.. :)

Ite oon kuninkas.
Kiitos tästä valaisevasta tiedosta. Jos kuitenkin pidetään tämä ketju ihan hakuketjuna.. :D

Kertokaas vähän tästä teidän klaanin porukasta niin vois kattoo pistiskö hakemuksen :)

nimittäin en ala liittymään klaaniin missä on itseäni huonompia
(en tarkottanut että te sitä olisitte)
No sanotaanko vaikka, että ollaan ainakin keskivertoa parempia. Eipä tässä oikein muuta voi sanoa, sillä mistä mä tiedän ootko sä miten hyvä? Just liityttiin ConsoleGamingissa MW2 leagueen, missä on Suomen kovimmat porukat... dA.. CS.. FF.. FuKi.. (HÄ? :D)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

no täs tämmöne nopee hakemus:

ikä 15v
mikki on

kd n. 1,30 tullut sd kämpeillä jos sen haluutte tietää

cod pelisarjan peleissä kohta 60h pelattu aika yhteensä (eli waw, 4 ja mw2)

huumorintajua löytyy (mutta rajansa kaikella)

pelaillaankos joskus ?
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

kas huomasin just et ollaan voitettu teidät VPD turnauksessa :)
ite en kyllä muistaakseni olu pelissä mukana :(
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

kas huomasin just et ollaan voitettu teidät VPD turnauksessa :)
ite en kyllä muistaakseni olu pelissä mukana

Joo no mä oon jo unohtanut tuon "kauneusvirheen"... :rolleyes::D
En minäkään ollut siinä pelissä...

Mutta voidaan kahtoa try-outtia tässä lähipäivinä. ;)

Olet saattanut jossain mainita tämän asian, mutta saako tiedustella, miksi lähdit/jätit Sydämmet?
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

tehtiin [<3] porukan kanssa HC ladderin klaani ja ei olla tolla [<3] klaanilla enää paljon pelailtu
kun pelaillaan vaan siellä HC ladderis
ja toinen syy onki sitten sydänten leaderi joka syyttää tietysti veljeään joka tappiosta :)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Voisitteko pistää linkin teidän klaaninne gamebattles sivuille ?

(oon laiska etsimään klaaneja gamebattlesissa)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

jaa luulin et pieni tauko meinaa pieni tauko eikä lopullista taukoa joten en mä sit taidakkaan edes haluta koko klaaniin jos ette gb :ssä pelaa...
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Nyt olisi tarvetta koville pelimiehille! Alkaa ConsoleGamingissa tuo MW2 league - season 2, ja rosterissa olisi tilaa parille sotasankarille!
Kaikki innokkaat ei muuta kuin täyttämään CV:tä yms. ;)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Huomio kaikki!

Muutetaan hakua niin, että nyt ensisijaisesti otamme mukaan halukkaita pelaamaan turnauksissa!
KFIN:n puolella on menossa VPD-liiga ja ConsoleGaming-sivustolla alkaa myös tällä viikolla MW2 League, joten olemme pelaajien tarpeessa. Tällä hetkellä rosterista löytyy vain 5 aktiivista pelaajaa, ja laskettiin Jeskan kanssa, että meillä on ensi viikolla ainakin 5 liigamatsia... :D
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Tää klaani on enää muisto menneiltä ajoilta.

Kato Vanukas noita edellisten viestien päivämääriä. Vuoden vanhat rekryketjut voit 99% todennäköisyydellä unohtaa. Yli puolet klaaneista elää 2-9 päivää jolloin on aika tehdä uusi.

Onnee hakuun.
 
Ylös Bottom