Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Onkos kenelläkään kokemuksia Asus MX279H 27" Full HD -näytöstä pelivermeenä? Nykyinen Philipsin 32" LCD-TV on kyllä pelikäytössä jotenkin mukiinmenevä (ja katseluetäisyytensä vuoksi inasen liian iso), mutta PC-käytössä melkoisen kehno.

Ja toki myös suosituksia 27"-32" monitoreista/telkuista otetaan mielellään vastaan, mokoman pitää soveltua sekä konsoli- että PC-käyttöön.

Itselläni on hieman vanhempi VE278. Ja pakko sanoa, että tosi tyytyväinen olen ollut sekä PC-käytössä että konsolipelailussa. Jotenkaan en usko että tuo uudempaa tekniikkaa omaava näyttökään jättäisi kylmäksi. Asus itse markkinoi VG-sarjaa pelaajan valintana. Kannattanee tsekata nekin! :)
 
Vastaus: FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Itselläni on hieman vanhempi VE278. Ja pakko sanoa, että tosi tyytyväinen olen ollut sekä PC-käytössä että konsolipelailussa. Jotenkaan en usko että tuo uudempaa tekniikkaa omaava näyttökään jättäisi kylmäksi. Asus itse markkinoi VG-sarjaa pelaajan valintana. Kannattanee tsekata nekin! :)

Hyvä tietää, täytyy tässä päivänä jonain käydä läpi alueen kaupat, josko jossain olisi mahdollista koeajaa mokomaa. Ja toki ajan kanssa metsästää googlella viipperähattujen arvosteluja..
 
Ylös Bottom