Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Futispeli kesäksi

scorn

New Member
Eli pitäisi nyt ostaa xbox 360:lle joku jalkkispeli. Olen miettinyt oikeastaan vain pro evolution soccer 6sen ja fifa 07:n väliltä. Pes houkuttelisi aitoutensa takia. Mutta lisenssien puuttuminen on paha miinus. Fifassa taas grafiikka ja lisenssit ovat plussat. Eli mitä jalkapallopeliä te suosittelisitte?
Missä joukkueissa tuossa pesissä on lisenssit kunnossa? Kertokaapas mielipiteitänne :) kiitos :D
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Minä suosittelisin FIFA 06: Road to FIFA World Cuppia. Eilen tuli tuo ostettua ja oikein mainio peli huonoista arvosteluista huolimatta on! Ja maksoi vain 39,90. Mutta huonona puolena siinä ehkä on se että siinä on vain maajoukkueita eikä seurajoukkueita lainkaan, mutta minua se ei haittaa koska noin 90 % otteluistani aina muissakin FIFA-peleissä pelaan maajoukkueilla.
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Live Arcadeen on tulossa muuten Sensible World of Soccer nyt kesällä. En yleensä Live Arcade julkaisuista perusta ja eihän tuo ole mikään mitään realistista jalkapalloa, mutta saattaa olla ihan kelpo pelattavaa, ennen seuraavaa pessiä ja fifaa.
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Joo ehdottomasti kyllä PES kannattaa ostaa. Itse olin ennen vankkumaton FIFA-fani, mutta kun kerran pääsi Konamin poikien tuotoksen makuun niin paluuta ei yksinkertaisesti enää ollut. FIFA-sarjan peleissä pelaajat juoksevat kuin kiskoilla, eli ohjaus on ihan järkyttävän huonoa. PESsissä sitten taas ohjaus on millintarkkaa ja uskomattoman viihdyttävää. Sitä vain jaksaa edelleenkin hakata kaksinpelinä, eikä tuo huonohko lisenssi edes häiritse.
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Entäs tossa pesissä, niin kun esim chelsea ei taida olla lisensoitu, niin onko siellä kuitenkin pelaajat oikean nimisiä? Että onko pelkkä joukkueen nimi väärä. Näin oli ainakin pes 4ssa.
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

scorn sanoi:
Entäs tossa pesissä, niin kun esim chelsea ei taida olla lisensoitu, niin onko siellä kuitenkin pelaajat oikean nimisiä? Että onko pelkkä joukkueen nimi väärä. Näin oli ainakin pes 4ssa.

Juu samalla tavalla se on tuossa kuudennessakin osassa :)
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Ehdottomasti PES 6. Ei oo mitään hauskempaa ku mättää pessiä kaveria vastaan, se kokemus on vaan jotaki sanoinkuvailematonta :D Mutta itse kyllä olen pettynyt kovasti tuohon kun pelataan tietokonetta vastaan, vastustaja ei tee mitää virheitä ja taso ero toiseksi ja kolmanneksi helpoimman tason välillä on liian jyrkkä. Mutta kaveria vastaan pelatessa PES on parhaimmillaan :)
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

FIFA siinä on aidot lisenssit ja muutenkin parempi XO:lla ostin juuri sen lue arvostelut pes on yli
arvostettu
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Nyt kun olen kattellut arvosteluja, niin alkaa hieman kallistua ehkä fifan puolella. Koska se on parantunut vanhoista paljon, kun taas pes on arvostelujen mukaan vanhoja huonompi. Vaikea valinta tulee olemaan :s
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

scorn sanoi:
Nyt kun olen kattellut arvosteluja, niin alkaa hieman kallistua ehkä fifan puolella. Koska se on parantunut vanhoista paljon, kun taas pes on arvostelujen mukaan vanhoja huonompi. Vaikea valinta tulee olemaan :s

Itseppä suosittelen semmoista, että hommaat vanhan boxin PES5:n, halvalla pitäisi lähteä. On pärjätty kokoajan sillä, eikä ole ollut mitään tarvetta vaihtaa. Tuota kun hakkaa kaverin kanssa, niin ei tylsää hetkeä tule.

PES6:sta olen koittanut vaan pleikkarilla. Pelin hitaampi tempo ja syöttöpelin muutokset eivät olleet ihan mieleeni, mutta loistava sekin.

FIFA:an en ole koskenut pitkällä tikullakaan pitkään aikaan kun näistä sai kiinni. 07:aa koitin demon muodossa, ja meinasi tulla oksennus. Luulisi että tuota vanhaa pro evo vitosta saa todella halvalla. Suosittelen ns. vitusti. Usko nyt!
 
Vastaus: Futispeli kesäksi

Ainoa vaihtoehto on PES. Kuten Tempura sanoi, PES5 (regular xbox) on loistava peli ja sitä saa varmasti halvalla. Sen kanssa jaksaa varmasti kesän yli ja seuraavaan PES-julkaisuun.
 
Ylös Bottom