Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fuzion Frenzy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fat_aboot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
F

Fat_aboot

Guest
Eli tilittäkää jos on_omakohtaisia_kokemuksia Fuzion Frenzystä. Tuumin tässä että minkä pelin ottaisi PGRn kylkeen MS:n ilmais annista. Halo, RSC, Amped ja DOA3 löytyvät jo hyllystä, joten jäljelle ei paljon laatua jää. Oddworld kiinnostaisi, mutta peli-ikä saattaa olla lyhyt.

Eli onko Fuzion Frenzy häävi, etenkin 4 pelaajan mittelöissä, kuka pelaa partypelejä tekoälyä vastaan.. Kelpaako kaljottelu peliksi? Onko helppo oppia? Ja tietenkin, onko hauska?

Jaahas. Taitaa mullakin kohta olla uuden pelin osto edessä. Mulla on kans toi PGR, Halo, sekä Wreckless. Doa 3 tulee myöhemmin ja varmaan kans toi Fuzion Frenzy. No mä oon nähnyt tosta äskönmainitusta vaan demon, mut se on ihan jees. Tuskin pelissä ihan heti kyllästyy kun on lahdattavana monta erilaista kenttää ja jos pitää enkkojen tavoittelusta niin mikäs siinä. Jotenkin herää ajatus, että peli saattais olla myös ihan näpäkkä yksinpelatessakin. Eikö siinä yhdessä tasossakin mennä tankilla ja ammuta vastustajia. Demossa oli aika kiinnostavia pelejä, joita ainakin mä pelailisin, mut kun pääsis testaamaan peliä vaikka jossain liikkeessä. Saas nähdä.

Fuzion Frenzy on ensimmäinen kunnon party-peli jonka voisi oikeasti ostaakkin. Sumo on ehdottomasti hauskin mini-peli (Sellanen missä jokainen pelaaja on pallon sisällä ja yrittää tökkiä muita pelaajia areenalta). Sanotaan että sitä ei jaksa pelata yksin kovin kauaa, kun kone joko ei anna tarpeeksi vastusta, tai on ylivoimainen. Mutta kolmen muun kaverin kanssa, hupia pitkäksikin aikaa. Jos on siis kolme ylimääräistä ohjainta, kolme kaveria ja Fuzion Frenzy, nothing isn't going to stop the ultimate game partyh...

Kokeilin pelin demoa, ja niistä vajaasta 10 mitä siinä demossa pääsi pelaamaan, niin oli muutama hyvä. Esim. Sumo ja sitten semmoinen jossa hover -vehkeillä piti työntää toisia ulos areenalta olivat hauskoja ja toimivat, mutta muutaman kanssa menee vain hermot. Kaverin kanssa en ole vielä päässyt kokeilemaan ja silloinhan pelin pitäisi olla hauskimmillaan.

En kyllä vajaata 70 maksaisi siitä... jos löytäisin huutokaupasta esim. 35 voisin ehkä ostaakin.

Ylös Bottom