Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

G-Con2 & Time Crisis 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .gif
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

.gif

New Member
Iihihii :)

Että voi ihmislapsella olla hauskaa! Tuli eilen postissa kuukausia odotettu GCon2&TC2 -bundlepaketti, ja voe mahoton ettei oo riemulla rajaa :D
Taas nähtiin miten yksinkertainen peli voi parhaimmillaan olla aivan loistavaa ajanvietettä, tuli nimittäin pelattua useampi tunti pelkästään TC2:n sisältämiä minipelejä...
Itse TC2 on varsin kiva perusammuskeluarcade, ei sovellu sisältöpainotteisille pelaajille joilla mielenkiinto loppuu heti viime loppuanimaatioitten jälkeen. Jos sen sijaan vanhan kansan "Hiscore-listan kärkeen vaikka väkisin" -uudellentahkoamisperfektionismillä on sija sydämessä, riittää pelissä hubaa pitkäksi aikaa. (Luonnollisesti vain pyssyn omistajille, GCon2 on koko homman sydän ja pointti)

Nyt vain odotellaan jenkeistä tilattua kakkostorrakkoa, että pääsee kunnolla testaamaan kaksinpelimoodeja...

.g

PS. Oikeesti, näin hauskaa ei oo housut jalassa ollu sitten lapsuusaikojen nallipyssyleikkien... (jo vanhakin nyt nuortuu...;) )

Mo!

jess oon oottanu ittekki tota g-con2 asetta mutta ei oo ollu vielä kaupoissa. Mutta kysyisinki että miks ostat toisen aseen jenkeista saako sielta edukkaammin?

TC2 löytyy, mutta ase uupuu ja enpä oo viitsinyt pelailla ilman asetta

Valopyssypelit rules!Minäkin olen odottanut G-Con2:sta, tosin kun toi paketti maksaa päälle 70 niin saan sen vasta ensi kuussa. Gun-Con1:nen ei mun mielestä ollut niin hyvä, mites onko tämä kevyempi, paremmin käteen sopiva ja muuten vaan parempi??:)

Olin muuten Espanjassa lomalla ennen joulua ja olin siellä myös kaksi vuotta sitten, menin samaan pelihalliin ja TC2arcade lepäsi samassa paikassa ja mun nimimerkit tukki edelleen koko TOP5:n:)! Jouduin upottamaan taas muutaman sata pesetaa koneeseen, mutta enää en päässyt kuin kuudenneksi, heh heh. Yllätyin, että scoreja ei oltu resetoitu.

Ainiin .gif olen täysin samaa mieltä noista hiscore meiningeistä, on niin siistiä yrittää tahkota uutta huipputulosta. TC2:han on melkein puoliksi muistipeli, pitää ampua kaikki viholliset ja oranssit +5000 äijät. Luxusta. MUUTEN: valopyssy ei ole ehkä ihan yhden pelin ihme pitkään: luin aikaisemmin että Vampire Night tulee + juuri nyt luin että Ninja Assault tulee myös. Nämä molemmat ainakin jenkkeihin.. toivottavasti myös tänne. Jos vielä parit House Of The Deadit ja Crisis Zone kaupan päälle ja pari yllätyspeliä niin eiköhän se jo riittäisi:).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tietääkö kukaan mistä ton sais halvimmalla? Halvin hinta minkä minä olen nähnyt on 77 euroa konsolinetissä eli ei kovin halpa.

Jeh,

kakkosaseen tilasin tosiaan ulkomailta kun pikkasen halvemmalla selviää. Tosin tuon GCon2:n hinnaksi tulee postikulujen jälkeen suurinpiirtein sama, mutta päätin pistää testiin Gunman-merkkisen pistoolin (myöskin USB ja GC2-yhteensopiva), postikuluineen öbaut 30 taalaa. Tällä viikolla pitäis tulla :) .

On muuten vitpirullisia tehtäviä Crisis Missionissa. Käyny mielessä jo luovuttaa ja siirtyä pikkusen lähemmälle ampumaetäisyydelle. Vaan ei, ei vielä. Asenteella vaan niin kaukaa ku johtoa riittää ;) .

.g

mites toi kaksinpeli futaa siinä ? Eli onko yhdellä ruudulla vai jakaako peli ruudun johonkin suuntaan ?

Ite laitoin kanssa hankintaan (itse asiassa vaimoke vaati!) joten toi kaksinpeli-kuvio ois hyvä tietää.

tänks,
Mgel

Kaksinpeliä ei ole arcademoodissa toteutettu parraalla mahdollisella tavalla, eli ruutu on jaettu kahteen vierekkäiseen alkuperäistä vastaavaan pikkuruutuun. Siis yhteen ruutuun mahtuu vain neljännes alkuperäisestä kuva-alasta ja osuminen alkaa käydä hankalaksi. Linkkikaapeli ja toinen pleikka&tv kun olisi...
Toisaalta, onhan pelissä "double gun" -moodi. Siinä kun antaa toisen pyssyn kaverille niin pääsee molemmat mättämään täydellä ruudulla. :)
Allekirjoittaneen taloudessa luultavasti kuitenkin tullaan harrastamaan lähinnä nuitten minipelien kaksinpelimoodeja, crash&shootin tapaiset pikaerät kun soveltuvat viikonlopun fiiliksennostatukseen pohjienoton ohella hieman paremmin. ;)

.g

muchas gracias infosta. Double Gun kuulostaa hyvältä eli otetaan yksi sellanen ja markalla noita.

Nyt täytyy siis vaan sijoittaa toiseen aseeseen..

ja myös moninpelissä jaetulla ruudulla on detaileja tiputettu älyttömästi ja ruudunpäivityskin kärsii.

jesh, nyt on hankittu ja eilinen ilta tuli pelattua niin perskuleesti ! Kerrassaan mainiota meisninkiä!

onkos teillä vinkkejä muista peleistä, jotka tukee näitä aseita?

EDIT: jaa, ilmeisesti siis maailmalta löytyy Vampire Nights ja EndGame, samaten RE:survivor2:n pitäisi futaa. Onko käsitystä milloin Vampire tai EndGame olisivat ilmestymässä täällä päin?

-Mgel

Kewl,

toi Endgame vaikuttaa e-r-i-t-t-ä-i-n ostettavalta :D , mutta sen sijaan maailmalta kuuluneitten huhujen perustella Vampire Night ja etenkin pastilleiksi haukuttu Gun Survivor 2: Code Veronica (tai millä nimellä täällä lieneekään) kannattaa jättää väliin.
Gun Survivor -sarjaan on kans tulossa kolmososa, Dino Crisis -peliin pohjautuen, saas nähä... Kuitenkin uutta tuossa GS2:ssa oli hahmojen vapaa(?) liikkuvuus GCon2:n ristiohjainta käyttäen, valitettavasti muuten kuulemma ihan arslävestä :(
Endgamen väitetään PS2FINin julkasulistalla ilmestyvän ens kuun puolessavälissä, mutta Empiren sivuilla taas puhutaan toukokuusta. Pelillä on myös jonkinlainen kotisivu, jossa ois linkki videonpätkäänki (http://www.endgameps2.com/endgame.mpg), vaan just ny verkko takkuaa niin pahasti ettei saa ladattua :mad: .
Onkos vielä muita? Tännevaan tietoa jos jollain löytyy.

.g

jos haluaa aikaa tappaa, niin pitäsköhän kaivella jotain halpislaatikkoa PSX:n shootterit mielessä? Sille oli vissiin ainakin Die Hard:ia ja VirtuaCop2 yms.. Mahtaakohan niitä olla vielä myynnissä? Ite pelasin niitä jenkkilöissä enkä edes tiedä löytyykö Suomesta..

PS2:lle olis noiden lisäksi vissiin ainakin Konamin Police911, mutta sen eurooppalaistumisesta ei ole havaintoa.

Nyt on mätetty TC2:sta kahdella aseella ja jumankekka kun yksinkertaisuus vaan viehättää. Tää on ihan kun kersana Duck Hunt:ssa, mutta hälvetin paljon siistimpää!

EndGame on kyllä hankintalistalla, se niiden leffa oli parinkymmenen screenin kokoelma, ihan siistejä mutta vaikea sanoa mitään tarkempaa.

Jatketaan tykitystä! (ja kuka sanoi, että pelaamisessa pitää olla jotain järkeä, hä.)

Endgamen olin ihan unohtanutkin! Die Hard taitaa olla Suomessakin, mutta eikös siinä ollut vain osa tehtävistä valopyssyttelyä? Voin olla väärässä. Virtua Cop 2:sta en ole Suomessa nähnyt psx:lle. Itseltä löytyy ainakin Time Crisis 1 ja Point Blank 1 & 2 psx-peleistä.

Vampire Night ostamatta? EI jää ainakaan multa, oletteko pelanneet sitä arcade-versiota? Jos pitää House Of The Deadeista niin pitää tästäkin... sai IGN:ltä jotain 7.3-7.8 muistaakseni- en jaksa tarkistaa. Pelistä sanottiin että on toimiva, mutta ei tuo mitään uutta... sulava peli, sama kaava... passaa ainakin mulle:).

Ninja Assault on siis tulossa... arcadea pelanneena voisin sanoa, että on haastava ja taas kerran jos pitää HOTD ja Vampire, niin pitää tästäkin.

Juoruaja en haluaisi olla, mutta joskus väitettiin sen Jurassic Park joku- pyssypelin kääntyvän konsoleille, varmaan vuosi sitten saas nähdä -> oli hyvä peli ainakin halleissa. Nyt kun SEGA on kehissä, niin ei kai olisi aivan mahdotonta nähdä Virtua Coppeja ja HOTD 1-3:a PS2:lla.. tämä nyt on ihan oma ajatus, mutta toivossa on hyvä elää.

EDIT: Pelin nimi oli The Lost World: Jurassic Park, se arcade-versio. Nyt yritin etsiä sitä PS2:lle, mutta siellä oli Jurassic Park: Survivor, joka on muuttanut nimensä ja on nyt Jurassic Park: Project Genesis... screenshottien perusteella on ihan jees, mutta siinä luki kyllä XBOX- tiedä sitten tuleeko PS2:lle.

jep, taidan kyllä itsekin ostaa sekä Vampire:n että EndGame:n. Harmillista, että pistoolipelaaminen on aika niche, pelit jää vähän harvoiksi. Toisaalta parempi, että on edes muutama hieman erilainen peli kuin kymmenen samanlaista.

noita PSX:n pelejä vois ostaa ihan vaan sen takia, että PointBlankissä ja muissa on aika paljon pikkupelattavaa ja niitä saa halvalla.

Ja .gif: kyllä ne on aika tanan hankalia välillä ne Crisis Missionin minit, jepjep. Mutta ei pidä luovuttaa! :) eiks jee?

Double Gun kahdella pelaajalla kyllä tekee pelistä aika hupaisan, tosin se on sitten kyllä läpi aika helvatin nopeesti. Mutta sitten voikin ottaa muutaman keiton ja pelailla vähän minejä. Sitäpaitsi toverin kanssa lahtaaminen on kyllä hyvää hermolepoa..

Ja storyn läpäiseminen tuo kuitenkin sitten taas uutta ulottuvuutta siihenkin räiskintää, sen kun antaa palaa vaan *heh*

Palaillaan kun uutta löytyy.

Tyhmä kysymys ?

Tällainen tyhmä kysymys olisi kun tuo asesydeema kiinnostaisi:

Pystyykö tuon aseen kytkemään kiinni jotenkin niin että itse konsoli olisi edelleen kytkettävissä telkkariin rgb-signaalina vai onko ainut mahdollisuus käyttää sitä perus komposiittikaapelia mikäli mielii asetta käyttää?

Kiitos tietäjille vastauksista!

Nimimerkillä: kysytään ensin ostetaan vasta sitten ettei jää käyttämättä.

(Niin ja mainittakoon nyt sitten että tuo syy on se etten viitsisi kaapeleita vaihdella enkä oikein kompostipiuhan kuvanlaatuun viitsisi tyytyä valopyssypeleissäkään...)

käsittääkseni pystyy. Siitä on erilliset ohjeet TC II:n lätyssä. Vaatii jonkun sortin välipiuhaa. (vai olikohan se Superi sittenkin..? hmmm..) ei satu olemaan duunissa mukana sitä kirjasta.. jos kukaan muu ei satu tänään vastailemaan, niin tsekkaan ohjeet illalla ja palaan asiaan huomenissa.

ja oma vaatimaton mielipiteeni on, että piuhan vaihto ei ole iso riesa. itse teen nimittäin niin, RGB muille ja komposiitti aseelle. En jaksanut enää hankkia lisää kaapeleita. Sitäpaitsi itse en tykkää pitää kaikkea sälää esillä pölyttymässä ja asetta tulee kuitenkin pelattua hieman harvemmin. Lopuksi kyse on siis ainoastaan siitä, että vaihtaa pääpiuhat, koska komposiitin ja aseen voi pitää laatikossaan yhdessä.

jep.

_MM_

Itselläni on PS2 kiinni s-videopiuhalla ja mielessä pyörii sama kysymys. Täältä löytyy jotain apua:
http://www.namco.com/support/howto_g2.html

Eli vaikeaksi menee, mutta onnistunee.
Sitten on vielä semmoinenkin kysymys, toimiiko ase
projektio- tai 100hz-televisiossa?

Mitä hyötyä on USB-liittimestä? Toimiiko ase, jossa ei
ole USB-liitäntää?

Lisäksi tahtoisin aseen, jossa on rekyyli ja jalkapoljin
(esim. BioGun2 extreme), mutta saa nähdä tuleeko
näitä ikinä Suomeen.

Guncon2:sen tai BioGun2:sen lisäksi kiinnostaisi:
Predator2 Light Gun
Gunman Light Gun
PS2 Mission Titan Gun

jep, valmistajan sivut eittämättä aina hyvä lähde :)

Jos ase on vanhanmallinen eli ei-USB, niin sitten se menee kiinni muuanne kuin etupaneelin USB:hin.

Pelaamisen kannalta USB-tuen sisältävä ase (i.e. G-Con2 tai sen ripoffit) on välttämätön, koska myöhemmät pelit eivät enää tue ei-USB aseita. Miksi, sitä en tiedä, mutta tämä tieto tuli maahantuojalta. Kaiketi siinä on jotain kivaa kikkailua. Oletan tässä, että USB on nopeampi väylä ja parantaa siten response-aikoja (mutta tämä on kyllä puhdas veikkaus..)

Nykyiset pelit kyllä tukevat molempia.

Ymmärtääkseni noissa kaikissa luettelemissasi aseissa on se hyvä juttu, että ne toimivat EU/US/JAP eli kaikkialla. Ei siis ole mitään aluerajoituksia eli voi tilata postitse tai vaikkapa ostaa reissun päältä itselleen. BioGun2 on myös kuulemani mukaan kelpo ase ja niitähän saa.

100hz: ssa ei KUULEMMA toimi, mutta enpä voi varmistaa. Toverilla tosin on 100hz, joten pääsiäisen aikana saa siihenkin lopullisen varmistuksen, kun testaa. Oletan kuitenkin, että 100hz:n ongelma liittyy siihen, että ko tv:n idea on vähentää heijastuksia ja jos valopistooli ei saa oikeaa heijastusta takaisin, se ei toimi. Lisäksi niissä luulisi olevan eroja tv:den välillä, sillä monella valmistajalla on kaikenlaisia kuvanparannuspiirejä yms jotka voivat myös vaikuttaa. 100hz:lla kannattaisi siis kaiketi ottaa pistooli avokaupalla ja testata kotona ennen lopullista ostoa.

Mulla on tosiaan ollu toi Gunman light gun jo pari viikkoa tilauksessa ulukomailta, vaan ei perskules oo vieläkään saapunu, huoh :mad: . Liekkö tuo pölyttyy jossain tullissa, tiijä häntä, mutta voin sen saatuani palata asiaan pikku hands-on -kommenttien muodossa..
Tuolla Namcon sivuilla <http://www.namco.com/support/guncon.html> on muuten myös listantynkä Namcon GCon2:lla testaamista telkkareista, näyttääpä muutama projektiotöllökin olla tuettuna.

.g

Vielä vähän valopyssyistä...

Onkohan kenelläkään tietoa tällaisita aseista, kuin logic3 valmistamasta P99G2 ja Hais:in valmistamasta Mission light gunista ?

Joissain paikoissa väitetään että tuo P99G2 ei toimisi Time Crisisin kanssa ja tuo Mission näyttäisi tukevan vain gun-con 2:ta... Mitä eroa g-con 1 ja 2 on? Ja haittaako se että ase ei tue kuin g-con 2?

Että sellaista... Eli jos jollain on kokemuksia tai tietoa näistä aseista, niin olisin kiitollinen vastauksista. Molemmat aseet ovat kohtuu hintaisia ja vaikuttavat hyviltä...

Ylös Bottom