Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Näyttää venyvän tuon Coop collectionin julkaisu ensi vuoden puolelle mutta Ubi laittoi nettiin jälleen uuden flythrough-videon uusista kentistä.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Tänään pitäisi jossain vaiheessa ilmestyä kauppapaikalle Co-op mapit ja ilmainen ase paketti yksinpeliin. Tiedän ainakin minkä parissa loppu viikko meneekin. Harmi et huomen joutuu viel valumaan töihin.

Nyt on Co-op Collection ladattavissa 800 M$ pointsin hinnalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Kappas vaan, sehän ilmestyikin sitten tavallaan aika yllättäen. Täytyykin alkaa pyyhkimään pölyjä pelikotelon päältä, jos joku ilta tuon lataisi talteen. Hyvä cooppipelejä kun ei koskaan ole liikaa.

Linkin takana vielä tarkemmat tiedot paketin sisällöstä.

Miksiköhän eivät lisänneet täyttä 250 achievement pistettä paketin myötä, vaan ainostaan puolet siitä? Olisiko vielä coop pack 2 tulossa, ehkä jo ensi vuonna ;)
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Edelleen lisää sisältöä tulossa jossakin välissä GRAW2:een, nimittäin GRAW2 Co-op Collection 2.

* 5 New Co-Op Missions: Bridges, Stronghold, Depot, Riverbed and Ghost Town
* 9 New Adversial Maps: Bridges, Stronghold, Depot, Riverbed, Ghost Town, Roadblock, Island, Treatment Plant and Mining Camp

ja jokunen uusi achievement, jotta täydet 1250 pistettä saadaan kasaan.

Julkaisun aikataulu on vielä ilmeisen avoin...

EDIT:
Huh, ilmeisesti paketti onkin jo ladattavissa marketplacelta. Hintaa 400 pointsia, kokoa 976 MB
majornelson.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Jeps, eli Cooppi kakkonen tuli ladattua heti sen ilmestyttyä...
Suurin osa kentistä on laajoja aavikolle sijoittuvia Sniputtelu mappeja. Pari pientä KK-perseily kenttää on myös mutta loistavia kenttiä ja tehtäviä. Depot on Sniputtajien märkäuni. - Respawn-Sniputus... :p
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Oon kans pelannut GRAW 2 läpi keskivaikealla 2 kuukautta sitten, ja nyt aloitin vaikeimmalla uudestaan:) On kyllä tällä hetkellä ainoo peli jota pelailen yleensä iltaisin viikolla tunnin pari livessä... Oon ladannut kaikki ilmaiset paketit jota saatavana marketplacessa... Pisteitä saavutuksista hakattu vasta 425. Itse en henkilökohtaisesti ole pelannut ennen oikeastaan muita kun GTA sarjan pelejä (PS1&PS2). Kaverini osti Xbox 360 ennen mua ja pelailtiin ehtoisin siinä GRAW1:stä, ja koukussa olin samantien. Parin viikon päästä olikin sitten oma laatikko ja GRAW2:D
On kyllä mahtava peli, ja kun on ladannu kaikki ilmaset mapit niin vaihtelua riittää hyvin.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Oon kans pelannut GRAW 2 läpi keskivaikealla 2 kuukautta sitten, ja nyt aloitin vaikeimmalla uudestaan:) On kyllä tällä hetkellä ainoo peli jota pelailen yleensä iltaisin viikolla tunnin pari livessä... Oon ladannut kaikki ilmaiset paketit jota saatavana marketplacessa... Pisteitä saavutuksista hakattu vasta 425. Itse en henkilökohtaisesti ole pelannut ennen oikeastaan muita kun GTA sarjan pelejä (PS1&PS2). Kaverini osti Xbox 360 ennen mua ja pelailtiin ehtoisin siinä GRAW1:stä, ja koukussa olin samantien. Parin viikon päästä olikin sitten oma laatikko ja GRAW2:D
On kyllä mahtava peli, ja kun on ladannu kaikki ilmaset mapit niin vaihtelua riittää hyvin.

Miten ne ilmaset mapit saa käyttöön?
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Hirveästi pitää myös opetella nappeja, esim eilen en kyl muistanut ollenkaan kesken pelin että mistä saa noi aseen eri ampumisvaihtoehdot vaihdettua. Ohjekirja on kanssa aika köykäinen, en löytänyt siitä mainintoja miten noi savet toimii. Olisin halunnut siinä alussa pelatessani tietää että jos lähtee kesken pelin pois ja sammuttaa pelin, jatkaako checkpointista, savesta vai missionista...

Hieman offtopic, mutta toi on totta monen Xbox360 pelin ohjekirjan kanssa. Yleensä sielä kerrotaan miten ammutaan ja kaikkea muuta hyödytöntä, mutta sitten ei kerrota mitään joka on vähänkin monimutkaisempaa. Ja muutenkin nykyiset ohjekirjat ovat täysiä vitsejä. Ainakin 360-alustalla.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Jos Coop Collection 1 jäi lataamatta 800 pointsin hinnan takia, niin nyt kannattaa harkita uudelleen, sillä paketin hinta puolituu ja on tästä päivästä lähtien 400 MSP:tä.

GRAW2 foorumi
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Löytyykö livestä enää peliseuraa ko. peliin? Kiinnostaisi nimittäin käydä ostamassa tuo legacy edition jo ihan ton demon perusteella.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Mitenkäs tuon legay editionin levy toimii (käytetty tai vuokrattu). että saako sillä tehtävät plus lisä sälän vai ei? On muuten pakko vielä varmistaa että pystyyhän kamppanajan vetämään4 co-op livessä?
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Mitenkäs tuon legay editionin levy toimii (käytetty tai vuokrattu). että saako sillä tehtävät plus lisä sälän vai ei? On muuten pakko vielä varmistaa että pystyyhän kamppanajan vetämään4 co-op livessä?

Levy asentaa ekstrasälät suoraan kiintolevylle, minkä jälkeen sitä ei periaatteessa enää tarvita.

Co-opista sen verran, että perus kampanjaa ei voi pelata co-oppina, vaan tätä varten on omat mappinsa (terrorist hunt tyylistä meininkiä). Ihan hauskaa ajanvietettä nämäkin, mutta varsinaisen kampanjan näyttävyyteen ei päästä.
 
Ylös Bottom