Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Verkkokauppa.com ei näemmä sitten saanut edes sitä ekaa erää. Pitikin mennä sieltä ennakkotilaamaan :)

Nooh, ehtii sitten samaan vielä pari Worms-achievementtiä...
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (X360-hype)

Talwar sanoi:
JES! Kävin hakemassa GRAW2:n kaupasta tänään, mut pelaaminen ei onnistu koska boksi jämähätelee kokoajan. En ole trainingia pidemmälle päässyt. Syö miestä tällänen.
Kaatuis sit kunnolla et sais vaihdettua uuteen.
Koneen siis.

EDIT:
Oukkei. Käväisin ghostin kotisivuilla lukasemassa ja aika monella oli sama ongelma, eli kamppanja jäätyy. Eli vanha kunnon päivityksen odotus alkaa taas. Ai että mikko tykkää tälläisestä!!

Öh.. kuulostaa pahalta. Perhana, itse juuri ajattelin käydä ostamassa kyseisen pelin, mutta pitääpä miettiä vielä.. Siitä päivityksestäkään ei ole vissiin kuulunut mitään?
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (X360-hype)

Joona_89 sanoi:
Öh.. kuulostaa pahalta. Perhana, itse juuri ajattelin käydä ostamassa kyseisen pelin, mutta pitääpä miettiä vielä.. Siitä päivityksestäkään ei ole vissiin kuulunut mitään?

Enpä ole tuota kyllä huomannut enkä tuosta muiltakaan kuulluut mitään. Olen kyllä pelannut vasta trainingin ja kaksi ekaa jaksoa läpi ja sitten livessä, mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Kannattaa hankkia. Ai niin, kyllä se mulla latasi jonkun updaten kun pisti pelin ekan kerran pyörimään...
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (X360-hype)

Masi sanoi:
Enpä ole tuota kyllä huomannut enkä tuosta muiltakaan kuulluut mitään. Olen kyllä pelannut vasta trainingin ja kaksi ekaa jaksoa läpi ja sitten livessä, mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Kannattaa hankkia. Ai niin, kyllä se mulla latasi jonkun updaten kun pisti pelin ekan kerran pyörimään...
Latas mahdollisuuden ladata nowhere -mapin. Päivitystä ei tosiaan ole kuulunut ja kampanja kosahtelee iloseen edelleen. MP sentään pelittää hyvin.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Tää peli on kyllä monta kertaa parempi kuin edeltäjänsä. Juoni on tällä kertaa parempi, vaikka onkin lyhyempi. Suunnilleen 8h meni ihan hitaasti yrittämällä, nopeimmat vetää varmaan jossain 5 tunnissa. Grafiikat on kyllä aivan mahtavat. Ite tykkään enemmän tämän grafiikoista kuin unreal 3 enginestä. Yksinpelin kanssa ei ollut kyllä mitään ongelmia, vaikka tän aiheen perusteella tuntuu monella olevan jotain ongelmaa. Ite huomasin taas moninpelissä ongelmia, kun kokeilin yksin co-op -kampanjaa. Lagia oli niin pirusti, vaikka pelasin yksin hostina! Kaikki ainakin tuntui tapahtuvan hieman jälkijunassa. Kyllä mä silti tästä tykkään enemmän kuin edeltäjästä.

Edit: Niin joo, toi suojautumissysteemi toimii ihan mahtavasti.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Snydenthur sanoi:
Edit: Niin joo, toi suojautumissysteemi toimii ihan mahtavasti.

Mulla tuo tuottaa kyllä välillä ongelmia. On useita paikkoja jossa mun mielestä sen pitäis suojautua, se ei haluakaan. Ja sit irtaantuminenkin tuntuu välillä tökkivän. Mutta reenauksen puutetta varmaan myös... Hirveästi pitää myös opetella nappeja, esim eilen en kyl muistanut ollenkaan kesken pelin että mistä saa noi aseen eri ampumisvaihtoehdot vaihdettua. Ohjekirja on kanssa aika köykäinen, en löytänyt siitä mainintoja miten noi savet toimii. Olisin halunnut siinä alussa pelatessani tietää että jos lähtee kesken pelin pois ja sammuttaa pelin, jatkaako checkpointista, savesta vai missionista...

Ai niin, ja sitten tulee aina välillä koitettua painaa refleksinomaisesti vääriä nappeja gears of warin jälkeen :) Hmmm, mitäs muita huomioita... Klaanimatseissa ärsyttää kun mennään johonkin lobbyyn niin siellä on toisesta klaanista muutama paikalla ja sitten ne odottelee siellä tuntitolkulla niitä toisia. Me kun mennään niin se on minuutin sisällä kaikki on readinä ja sitä saa odotella ja odotella... Viimeisin turha huomio on tuo että ottaa päähän kun se latailee valikoita aina jos haluaa mennä single playeriin tai multiplayeriin tai niistä pois.

Mutta peli on siis loistavaa, tänään taas pitää saada yksinpeliä eteenpäin :D
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Kyllä on todella hyvä peli, vaikka kampanjaa on tullut vasta jonkin matkaa väännettyä. Kyykyttää ainakin kampanjassa tähän mennessä ykkösosan mennentullen. Grafiikat ovat myös todella näyttävät ja ansaitsevat kyllä erikoismaininnan. Kampanjan yleinen tunnelma on myös saatu ensimmäisen osan vastaavaa paremmaksi. Meikäläinen kyllä tykkää. Tälläkään suunnalla ei ole ollut minkäänlaisia tökkimisongelmia. Moninpeli on vielä kakkososan kohdalla kokonaan kokematta, mutta uskon senkin toimivan vähintään yhtä hyvin kuin ykkösessä.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Tänään tuli GRAW2 Hong-Kongista ja juuri sopivasti: huominen ja ylihuominen on vapaata.

Sanokaas sitten mikä on sopivin vaikeustasoista, jos pelasi ensimmäisen GRAW:n normaalilla läpi? Keskimmäinen?
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

PSXGamer sanoi:
Tänään tuli GRAW2 Hong-Kongista ja juuri sopivasti: huominen ja ylihuominen on vapaata.

Sanokaas sitten mikä on sopivin vaikeustasoista, jos pelasi ensimmäisen GRAW:n normaalilla läpi? Keskimmäinen?
Vaikein.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

PSXGamer sanoi:
Siis vaikein on niin helppo, että se vastaa ykkösen normaalia?!
Hyvin pitkälti juu. Kaveri kuoli kerran ekas actis ja se ei ollu ees pelannu ykköstä.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Pakko myöntää että jos haukutaan että Gearssi oli lyhyt niin ei tämäkään mikään pitkä ollut. En ole mikään kova pelaamaan, joten pelasin keskivaikealla (yleensä pelaan helpoimmalla). Kyllä tämän loppu yllätti, eli loppu jo?!...

Enpä kyllä jaksa pelata vielä vaikeimmalla, pitää koittaa noita missioneiden achievementteja saada läpi. Mites muuten tuo, "play 1 mission in quick mode without getting hit" tjsp. niin siihen ei taideta laskea tuota traininkiä vaikka se siellä listassa on? Kokeilin nimittäin tänään ja eipä sitä tullut. Pitänee siis ottaa "oikea" mission :)
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Osaavatko muut tietokoneen TFT-näytöllä ja VGA-kaapelilla pelailevat kommentoida moninpelin ulkoasua?

Nimittäin minulla GRAW2:n moninpeli näyttää edellisenkin osan tapaan aivan oksennukselta. Yksinpeli on nätti ja näkyy 4:3-näytölläni oikeaoppisesti laajakuvana. Moninpeli sitten ei näy ja näyttää muutenkin siltä kuin kuva skaalattaisiin joltain todella matalalta resoluutiolta, eli tekstuurit ovat surkean näköisiä ja kauas vihollisen erottaminen on tuskaista. Boxin kautta tarkkuudeksi valittu 1280*1024.

Mitens muilla?
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Mä oon aika uus tässä verkkopelaamisessa ja jääny koukkuun GRAW2. Varsinkin toi moninpeli on älyttömän makeeta. Huono puoli on, että suurin osa kenen kanssa / vastaan oon pelannu on jenkkejä tai ranskalaisia. Englanti sujuu kyllä, mutta toi ranska ei oikein taivu ja sitä paitsi ois kiva heittää läppää suomalaisten kanssa. Missä on kaikki suomalaiset pelaajat?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

IsotLuut sanoi:
Mä oon aika uus tässä verkkopelaamisessa ja jääny koukkuun GRAW2. Varsinkin toi moninpeli on älyttömän makeeta. Huono puoli on, että suurin osa kenen kanssa / vastaan oon pelannu on jenkkejä tai ranskalaisia. Englanti sujuu kyllä, mutta toi ranska ei oikein taivu ja sitä paitsi ois kiva heittää läppää suomalaisten kanssa. Missä on kaikki suomalaiset pelaajat?

www.livegamers.info
Uskaltaudun mainostamaan toista foorumia koska esim. tuolta löydät peliseuraa. Niin huonoa kuin hyvääkin.

Hostin monesti pelejä jos olen pelaamassa. Voit laittaa mulle kaverikutsun livessä niin pääset mukaan ja alkuun suomalaisten kanssa. On se jenkkien kanssa pelaaminen niin karmeata, että voin auttaa sua alkuun. :D
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Jaaha. Ubin ystävät on ilmoittanu 7.4. että ovat perehtyneet siihen jämähtämiseen, mutta eivät ola saanet peliä jäätymään. Koittavat nyt sitten arpoa mikä on. Sais vähän sykkiä, ois meinaan kiva pelailla yksinpeliäkin...
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (X360-hype)

nothing sanoi:
Graafisesti on taidettu mennä siitä mistä aita on matalin (siis 1. jalanjäljissä). Toivottavasti ne muut uudistukset tuovat sitten pirteyttä peliin.

Pakko palata tähän joskus heittämääni kommenttiin. Eilen illalla vihdoin GRAW läpi ja siitä nyt tuli sitten jouheasti heitetty 2. osa koneeseen. Ja kyllähän se ero on huomattava. 2. osa vie graafisesti ja itseasiassa jokaisella osa-alueella ensimmäistä osaa.

Varsin mahtavan oloinen peli.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (X360-hype)

nothing sanoi:
Eilen illalla vihdoin GRAW läpi ja siitä nyt tuli sitten jouheasti heitetty 2. osa koneeseen. Ja kyllähän se ero on huomattava.
Itse olen pelaillut tässä nyt pari viikkoa ensimmäistä osaa, ja täytyy sanoa, että jos kakkonen panee ekasta osasta paremmaksi, niin huh huh. On meinaan ensimmäinen sotataistelija jo sellaista tykitystä, että alta pois. Yksi ylivoimaisesti tunnelmallisimpia räiskintäpelejä ikinä, graafisesti täydellisyyttä hipova ja jo normal-tasolla niin haastava, että saa jatkuvasti olla päästelemässä ärräpäitä, kun liian varomattoman etenemisen seurauksena päätyy ennenaikaiseen hautaan.

Toivottavasti vain ovat saaneet tehtyä tekoälylle jotain, ainakin ykkösessä sekä kaverit että viholliset ovat häkellyttävän tyhmiä. Mutta se on pientä, kun peli on muuten niin mahtava.
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Mukavia uutisia coopin ystäville! Täytynee varmaan itsekin kaivaa graw 2 hyllyn perukoilta, mikäli tuo näyttää lupaavalta. Jonniinverran aikaisemmin olisivat kyllä saaneet tuon julkaista...

GRAW 2 co-op expansion
 
Vastaus: G.R.A.W. 2 (Xbox 360)

Pelaakos tätä enää kukaan livessä kun COD4:kin ilmestyi ?
Ite hommasin ihan vasta hiljattain ja tykästyin välittömästi. Paljon paremmin sopii mulle tämä kuin COD4.

Jos joku hieman varttuneempi tai aikuismaisesti käyttäytyvä pelaa ni huudelkaa. Cooppi tehtäviä pääasiassa paukutan. Tiimi työskentely vähän helpompaa samaa kieltä puhuvien kanssa.
 
Ylös Bottom