Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: Kuinka moni saanut auki PGR:n bonuslevelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flamingo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Flamingo

New Member
Itse sain eilen bonuslevelin auki. 6 kappaletta Ferrari F50:siä viivalla, jees! Ei mikään helpoin autopeli, eli PGR on just mun makuun.

Muistinko väärin, vai mainostiko joku täällä joskus, että bonusleveliin tarvii kaikki Kudos Challenget kultamitaleiksi? Ketun marjat, jos näin oli. Pitääpä vähän lueskella noita vanhoja threadeja.

Nej, enpä ole saanut. Into peliin hyytyi noin 10 pelitunnin jälkeen. Jos vaikka joskus taas jaksaisi sitten jatkaa...

Enpä ole saanut. Minkä niminen ja miten sen auki? Hmm, pitäisi kai ajaa tuo F50 jossain vaiheessa, on PGR viime aikoina kuluttanut vain hyllyä Xboxin sijaan.

Joo mä oon saanu.. mutta siihen jäi kyllä sen pelin pelaaminen.. en oo sen jälkeen ku pariin kertaan pelaillu multiplayerinä.. tosin, siitä kun viimeksi pelasin sitä edes multiplayerinä on jo vierähtänyt puoli vuotta. Ja jos joku ihmettelee miten voi olla menny kauemmin kun xbox on ollut edes suomess viime peli kerrasta. Niih tota mul on jenkeitä ostettu boxi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Enpä ole saanut. Minkä niminen ja miten sen auki? Hmm, pitäisi kai ajaa tuo F50 jossain vaiheessa, on PGR viime aikoina kuluttanut vain hyllyä Xboxin sijaan.
Hmmm joo, sen nimi oli 'Bonus level' yllättäen ;) Ajoin muuten eilen kultamitalit kaikkiin bonuslevelin ratoihin, tuntui aika helpolta. Siitä rapsahti jostain syysta 10 000 kudospistettä, mutta ennenkaikkea kustomi-skinejä joihinkin autoihin. Muunmuassa Cooperiin sain Austin Powers -tyyliin brittilipun katolle! Ja viperiin puna-valko vipermaalauksen.

Alkaa nyt olla kyllä aika loppuunkaluttu toi peli. Jos jaksais ajaa vielä kaikki mitalit kultaisiksi, noi pujottelut on vaan aika syvältä.

En muuten tiedä miten paljon se vaatii, että saa bonuslevelin auki. Aika kasa noita kulta- ja hopeamitaleja oli kasassa Kudos Challengessa, ennenkuin tuo aukesi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flamingo

Hmmm joo, sen nimi oli 'Bonus level' yllättäen ;) Ajoin muuten eilen kultamitalit kaikkiin bonuslevelin ratoihin, tuntui aika helpolta. Siitä rapsahti jostain syysta 10 000 kudospistettä, mutta ennenkaikkea kustomi-skinejä joihinkin autoihin. Muunmuassa Cooperiin sain Austin Powers -tyyliin brittilipun katolle! Ja viperiin puna-valko vipermaalauksen.

Alkaa nyt olla kyllä aika loppuunkaluttu toi peli. Jos jaksais ajaa vielä kaikki mitalit kultaisiksi, noi pujottelut on vaan aika syvältä.

En muuten tiedä miten paljon se vaatii, että saa bonuslevelin auki. Aika kasa noita kulta- ja hopeamitaleja oli kasassa Kudos Challengessa, ennenkuin tuo aukesi.

Etkai nyt puhu Medal Challengesta, sillä sieltähän noi skinit saa auki?

No en tod. puhu medal challengesta. Mulla on vielä suurin osa skineista lukittuna, kait viperillä ja F50:llä oon jaksanu lukitut aukoa. Bonuslevelin jälkeen skinilistaan napsahtaa vain nuo muutama erikois-skini lisää.

Ylös Bottom