Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Boy bugaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Ostin Game Boyn. Testasin sillä Castlevania Legendsiä, joka toimi erinomaisesti. Myös SP:ssä peli vetelee.

Testasin myös Turtles: The Rise of the Foot Clania (?). Peli tyssäsi Nintendo-logoon, joka oli mpelkkää mössöä.

Kuitenkin peli toimii SP:ssä aivan hyvin. Olen varma, ettei peli ole Color-peli, vaikkei siinä mitän etikettiä olekaan.

Onko kenelläkään mitään vastaavanlaisia ongelmia esiintynyt? Ja miten asian voi korjata? Missä vika on?

PS. Tuo Turtles-peli on järkyttävän huono.

Omituinen ongelma, ilmeisesti vika ei ole ainakaan pelissä jos kerran SP:ssä toimii. Tarkoitat Game Boyllä ilmeisesti sitä ensimmäistä harmaata mötikkää, joten vanhassa laitteessa luulisi vian olevan eikä pelissä.

Muistan tuon pelin, omistin joskus GB:n ja muistaakseni Turtles 2- pelin... tuo Footclan taisi olla ennen sitä ja ihan ensimmäinen Turtles- peli GB:llä about 91-92 eli ei tosiaan ole Colorin peli, kuten arvelitkin.

Edit: muistan kyllä omankin GB:n aikoinaan jämähtäneen Nintendo- logoon joskus tai niin että edes logoa ei tullut eikä pling- ääntä:), mutta aina se resetillä lähti toisella yrittämällä pyörimään.

Mulla ei ole koskaan GB tiltannnut, vaikka mulla on ollut se jo 11-vuotta ja yhä priima kunnossa muutenkin. Taisin viime talvena tuon kyseisen Turtles pelin pelata läpi puolessa tunnissa, vaikka viime kerrasta oli aikaa enemmän kuin 7-vuotta.

Joo, noin puoli tuntia siinä menee.

Ostin tunti sitten Tetriksen, joka sekin toimi moitteetta.

Ylös Bottom