Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game&Watch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Enpä ole varma mihinkä pitäisi aloittaa mutta tänne sitten. Tein suursiivouksen ja löysin näköjään pari Game&Watch peliä (Zelda ja joku -Cliff peli) ja voisin myydä ne, kunhan kokeilen toimiiko ne edes.

Koneitten kunnosta yleisesti:
Zelda - patteriluukku on hävinnyt, muutamia kolhuja on tullut ja hiukka pölyinen :) Näytöt on kunnossa.

-Cliff - kiinnitysläppä on rikki, muutama kolhu tässäkin. Näytöt kunnossa. Patteriluukku löytyy tähän.

Onko tämmöisillä yleenäs paljoa arvoa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
No minulla olisi kotopuolessa Bomb Sweeper. Pakkaus ei ole tallessa mutta itse pelilaite patteriluukkuineen on hyvässä kunnossa. Tarjotaanko tästä mitä? :D

Kummallekkin myyjälle.. 6e/kpl. eli 2x se määrä mitä olen omista tähän menenssä kappaleelta maksanut :D

Jokunen täältäkin löytyy, muistaakseni ainkin Donkey 1 ja 2 (2 todella hyvässä kunnossa) sekä Zelda. Siten sellainen iso Mario bros jonka ohjain tikku kaipais uusia kumi osia, muuten toimii.
Niin, hinta? Mikä hinta? En mä niitä myy. :)

Eikös kaupoissa ole van niitä avaimenperä "Mini Classic" pelejä.

G&W peleistä itseltä löytyy:

Nintendon neljä Tabletoppia:
DK JR
Mario Cement Factory
Snoopy
Popeye

Sekä perinteinen Donkey Kong

Lisäksi löytyy yksiryytuinen peli: Troijan Horse (Tämä siis ei nintendo).

Mulla on nämä, muttei myytävänä (Octopusin Mini Classic -versiota saattaisin harkita vaihtoon):

Game & Watch:
- Donkey Kong (Tuplanäyttö) (1982) (peli)
- Donkey Kong II (Tuplanäyttö) (1983) (peli)
- Donkey Kong Jr. (Panorama) (1983) (peli)
- Octopus (Widescreen) (1981) (peli)

Mini Classic:
- Donkey Kong (Tuplanäyttö) (1998) (peli)
- Donkey Kong Junior (1998) (peli)
- Fire! (1998) (peli)
- Octopus (1998) (peli)
- Smurfs (1998) (peli)
- Super Mario Bros. (1998) (peli + avaimenperä)
- Zelda (Tuplanäyttö) (1998) (peli + avaimenperä)

--
http://www.synchronic.cjb.net

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Kennedy, Ne on niitä avaimenperäjuttuja mistä mullakin on Zelda.

tiedän.. mulla ei ole yhtään niitä. sen takia jos jossain kaupassa niitä on niin kävisin ostamassa

Kennedy, Jaa, no ne on niin epärareja että huhhuh (Mutta sähän olet tollanen neo-retrooja, hamstraat jotain DC:täkin ruoja) :)

Retro on retroa kun sen on kerännyt kiroillen että miksei sillon tajunnut kerätä kun oli helposti saatavalla. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Retro on retroa kun sen on kerännyt kiroillen että miksei sillon tajunnut kerätä kun oli helposti saatavalla..

Erittäin hyvin sanottu :)
Ei juuri nyt tule mieleen yksittäistä missaamaansa retroesinettä, mutta tuon on kyllä monesti huomannut.

Edit: Ainakin tuoreista jutuista nuo kohutut Ärrän europussukat tulivat mieleen ;)

Edit2: Ja itseasiassa juuri noita Mini Classiceja oli pitkään varmaan n. vuosi
sitten vielä myytävänä kaupassa, mutta sitten kun
havahduin että voisi sellaisia huvikseen hommata, olin
juuri myöhästynyt :rolleyes:

--
http://www.synchronic.cjb.net

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
tiedän.. mulla ei ole yhtään niitä. sen takia jos jossain kaupassa niitä on niin kävisin ostamassa

Noita mini-avaimenperiä oli joku kuukausi sitten poisto laatikossa itäkeskuksen mäkitorpassa, oisko hinta ollu joku 1-5 kpl.

En sitten tiedä onko noita enään siellä..

Heh heh... enpä ole vieläkään sitten testannu noita Zeldaa ja Goldcliffiä. Mutta tänään otan itseäni niskasta kiinni ja ostan ne saamarin patterit ja kokeilen toimiiko ne vielä.

Ylös Bottom