Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube-ensitesti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Voisi olla ainakin enemmän anime-henkinen grafiikka... hahmot voisi pistää uusiksi. Varsinkin Link itse!
Ja esittelyvideota jos olet katsonut, niin viholliset myös käyttäytyvät kuin Disney-leffoissa (eli tekevät tyhmia ja lapsellisia mokia) mikä ei sovi Zelda pelien tyyliin ja henkeen. GameCuben ensiesittelytilaisuudessa kun oli se lyhyt Zelda-pätkä.. siltä uuden Zeldan olisi pitänyt näyttää!

Se voi johtua siitä että GC on suunnattu lapsille.. Tuleehan sille kylläkin noita "aikuistenkin pelejä"...
 
No eiköstä meissä kaikissa asu pieni lapsi..?
Sen takia nintendo on tyydyttänyt pelihaluni täysin.
Tosin kyllä kaikki kilpailevat ovat hyviä.
Varsinkin Dc(ei kilpaile),ps2.

Noista lataus ajoista puheenollen olin katsomassa X-boxin esitystä Gw:ssä ja se jätkä joka siitä selitti sano että latausajat kestävät noin 5 sekunttia. Siinä sitten odoteltii kun halo lataili ja parin minuutin päästä rupesi naurattaa niin paljon että oli pakko poistua sieltä melkein heti mutta 5 minuuttia siinä kesti ennenkuin se pahansisuinen peli pääsi käyntiin ja se esittäjä selittää että nyt voi mennä tekemään voileipiä LoL...

Ja ohjainhan oli aivan mahtava odotin kyllä että se olisi hiukan isompi kuvien perusteella mutta kaikki näppäimet olivat oikean kokoisia (z näppäintä lukuun ottamatta) mutta siihen luultavammin tottuu.

Ja pelit olivat viihdyttävimpiä pelejä mitä olen pelannut varsinkin pikmin ja Rogue squadron 2 .
Kylläl vanha veteraani Wave race : blue storm:kin yllätti juuri sopivasti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Ja pelit olivat viihdyttävimpiä pelejä mitä olen pelannut varsinkin pikmin ja Rogue squadron 2 .
Kylläl vanha veteraani Wave race : blue storm:kin yllätti juuri sopivasti

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä Rogue Squadron II, Wave Race ja Super Monkey Ball olivat ehdotonta eliittiä.. Luigi ei nyt niin paljon vakuuttanut, mutta kai sekin tulee ostettua.

- Esa
 
Ylös Bottom