Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

gamecube halvalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Damake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pummi joltain ilmainen 50 euron alennuslipuke, niitä tuolla myyntipalstalla jotkut lahjovat kun eivät itse tarvitse :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Damake
Mistä saisi cuben todella halvalla??? jos jollain on jonkin sortin hinta seuranta niin jos vois pistellä tulemaan..lähettäkää vaikka mailia osotteeseen Damake85@suomi24.fi

Minulta saat 50e alennuskupongin edullisesti.. :)

Ei eikös tuo muutenkin ole laitteena aika edullinen.

Citymarket myy Plussakortin omistajille Gamecube + Metroid Prime -pakettia hintaan 199 . Tuo taitaa olla tällä hetkellä Suomen halvin tarjous, varsinkin jos pystyy hyödyntämään vielä GBA SP:n mukana jaellun 50 alennuskupongin. :)

kannattaa käydä hulluilla päivillä katsomassa... en tiedä onko siellä mitään alennuksia (vaikka norm hinta tolle metroidpakille sielläkin minusta 199). ainakin xb + halo oli 215, huomasin tän päivän lehdestä, mutta en näe tollakaan hinnalla mitään yytä xb:n hankintaa. ei yksinkertaisesti mitään peliä yksinoikeudella joka kiinnostaisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
kannattaa käydä hulluilla päivillä katsomassa... en tiedä onko siellä mitään alennuksia (vaikka norm hinta tolle metroidpakille sielläkin minusta 199). ainakin xb + halo oli 215, huomasin tän päivän lehdestä, mutta en näe tollakaan hinnalla mitään yytä xb:n hankintaa. ei yksinkertaisesti mitään peliä yksinoikeudella joka kiinnostaisi.

Koskevatko "Hullut päivät" myös Akateemista, kun Stokka siirsi koneet sinne. Voisihan sitä uteliaisuudesta kurkistaa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Koskevatko "Hullut päivät" myös Akateemista, kun Stokka siirsi koneet sinne. Voisihan sitä uteliaisuudesta kurkistaa..
Hullut päivät koskevat (tietysti) ;) myös Akateemista.

Parhaita pelitarjouksia olivat mielestäni Xbox&Halo -paketti 215, Xboxin CMR3 39, PS2:n muistikortti 25 sekä Ico, jonka hinta jo unohtui. Cubelle ei näkynyt kuin Monkey Ballia.

Mitään ei siis minulle tarttunut mukaan.....

Itse olin juuri etsimässä Monkey Ballia ja siksi se takertui mukaan (kerrankin hyvä tuuri peliostoissa). GBA:lle näkyi Sonic Advancea, Mario Advancea ja Tekken Advancea (kaksi ensimmäistä jo omistan ja Tekken ei kiinnosta).

Edit: muistinkin, että eikös hullut päivät loppuneet jo? Siinä tapauksessa mun viesti on vähän myöhässä, jos jotain nuo pelit olisivat kiinnostaneet. Niin muuten Cubelle näkyi vielä ainakin eilen Turok-pelikin.

Ylös Bottom