Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube hankinta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Tänne kaikki GameCuben hankkijat... pistäkää viestiä mitä meinasit heti samalla hommata!
Oma listani on:
Konsoli ;)
Toinen ohjain
RGB-Piuha
Muistikortti (ehkä kaksi)

Pelit:
Star Wars: Rogue Squadron 2
Tony Hawk Pro Skater 3
Burnout
NHL 2002 (jos ilmestyy)

Siinä siis... nuo olisi tarkoistus hankkia konsolin hankinnan yhteydessä!
 
Peleistä oli jo tälläinen threari erikseen, mutta leikitään mukana!

--
Ostoslistalla:

GameCube
RGB-kaapeli
Kaksi muistikorttia
Neljä ohjainta

Rogue Squadron II
Resident Evil
Super Smash Bros Melee
+ monta muuta
--

- Esa
 
Itse konsoli
3 lisäohjainta
2 muistikorttia

luultavasti rogue squadron peli...
 
Konsoli
muistikortti
toinen ohjain

Rogue Squardon II
wave Race

Noi ainakin silloin 3.5, lisäksi varmaankin ostan joskus jälkeenpäin 2 ohjainta lisää, toinen muistikortti, Super Smash Bros melee, Resident Evilit jne. Kaikki hyvät pelit kotio päin vaan!
 
-Ite masiina
-toinen kapula
-muistikortti

Peleistä varmaankin Rogue Squadron, mutta vain sen takia että jaksaa ssbm julkaisuun asti :D
 
Rahapussin nyörit tiukalla kauppaan, eli ostoslistalla on kyseisen pelin julkaisupäivänä Pikmin, kuutio, muistikortti. Muiden pelien kohdalla pitää kurkkia lompakon pohjaa, mutta vaikuttavathan esimerkiksi Super Smash Bros. Melee, Luigi's Mansion ja jopa Resident Evil minun makuuni sopivilta.
 
Itse hankin tietysti koneen ja muistikortin, ja peliksi Star Warsin ja jos rahaa on niin Luigin. Mutta jos rahat on niukalla, niin käyn ostamassa pelkän koneen ja leikin ohjaimella ja kuvittelen pelaavani:(. Parempi pyy pivoissa kuin kymmenen oksalla vai miten se nyt meni...

Muuten, Pikminiä ei tule julkaisuun.
 
Originally posted by flamer
Muuten, Pikminiä ei tule julkaisuun.

Nii-in. Magehan kysyi mitä kauppakassiin kerätään GameCuben hankinnan yhteydessä, ja minulla se koneen hankinta ainakin venyy siihen päivään, kun Pikmin löytyy hyllyiltä.
 
Mä haluaisin tällaiset:

Ite kuutio
Toinen ohjain
Luigi's Mansion
Muistikortti (ehkä kaksikin)
SSBM


Ja ehkä vielä Pikmin jos se nyt julistautuu jonkin sortin menestykseksi. Parin kuukauden päästä on television alla varmastikkin neljä ohjainta.
 
Itse ostan Cuben luultavasti vasta 24.05.2002, eli silloin kun alkurynnäkkö on ohi ja SSBM ilmestyy...

Ja minun listani on:
Indigo GameCube
3 Indigoa lisäohjainta
Muistikortti(jos mahdollista niin Joytechin tai jonkun suurempi muistari)
Super Smash Bros. Melee

Ja sitten jossain vaiheessa ostetaan myös Starfox ja Soul Calibur II... Ja tarkoituksena on ostaa myös kaikki Raren pelit, niin mahtavia ne on.

EDIT: Meni GC:n julkistamiskuukausi ja päivä sekaisin ja päivämäärä oli 24.03.2002... LOL...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Itse ostan Cuben luultavasti vasta 24.03.2002, eli silloin kun alkurynnäkkö on ohi ja SSBM ilmestyy...

Luulenpa, että Cuben ostamispäivämääräsi on tällä hetkellä varsin väärä..

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Luulenpa, että Cuben ostamispäivämääräsi on tällä hetkellä varsin väärä..

- Esa
Ohops... No erehtyminen on inhimilistä... Siis tarkoitin 24.05.2002...
Vai oliko se näinkään ja menikö jotain päin persettä ja sekaisin? Muistaakseni se oli näin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mikä ihme siinä on, kun kaikki meinaa ostaa 2 muistikorttia? Onko se sitten jotenkin erikoisen vähäkapasiteettinen?
 
Höh. Aika hölmöä sinänsä: "Tähän muistarille mä voin tallentaa Fifan ja Pikminin, ja tähän toiselle Maddenin ja Wave Racen. Mutta Madden ja Fifa ei tietenkään mene samalle kortille."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Mikä ihme siinä on, kun kaikki meinaa ostaa 2 muistikorttia? Onko se sitten jotenkin erikoisen vähäkapasiteettinen?

Kortti on suhteellisen pienikapasiteettinen, siitä syystä se on myös halpa. Minä itse ostan kyllä toisen varalle, mutta nämä urheilupelit tuntuvat kyllä vievän jokainen muistikortin kokonaan... joka tapauksessa, itse ostan toisen muistikortin nyt ettei myöhemmin tarvitse sitä käydä paniikissa tilailemaan.

- Esa
 
Tosta toisen muistikortin hankkimisesta, niin tuleekohan se sama setti tänne Eurooppaan? Siis meinaan sitä RE1+muistikortti pakettia. Sehän tulee vähän halvemmaksi ja tulee vielä hyvä peli mukana...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Tosta toisen muistikortin hankkimisesta, niin tuleekohan se sama setti tänne Eurooppaan? Siis meinaan sitä RE1+muistikortti pakettia. Sehän tulee vähän halvemmaksi ja tulee vielä hyvä peli mukana...

Ei vielä tietoa, ilmoitellaan sivulla jos jostain ilmaantuu.

- Esa
 
Mä oon nyt ihan ulkona jotain informoikaa minua että ilmestyykö se cube alkupuolella toukokuuta vaiko sitten loppupuolella

Itselläni on sellainen kuva että kyseinen kone ilmestyy 3 päivä toukokuuta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Mä oon nyt ihan ulkona jotain informoikaa minua että ilmestyykö se cube alkupuolella toukokuuta vaiko sitten loppupuolella

Itselläni on sellainen kuva että kyseinen kone ilmestyy 3 päivä toukokuuta

Ei kannata olla pihalla sillä tuo sinun "kuvasi" on täysin oikea. 3.5.2002.

- Esa
 
Ylös Bottom