Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Miten noi multiplatform pelit oikeastaan käännetään cubelle, kun sen media on niin paljon pienempi. Voidaanko esim. joissain tapauksissa karsia cg-videoiden laatua?
Vaikea sanoa, se on varmaan helpoin (periaatteessa!!) kääntää GC:lle. Cubehan on näistä kolmesta next gen -koneesta keskimmäisenä tehoiltaan. Varmaankin tekevät ensin XBOXille sen pelin, ja sitten siitä kääntävät kyseisen pelin muille alustoille. Tietääkseni peleistä ei karsita videoiden laatua pois, vaan pelin grafiikkaa yleensä tiputetaan, mutta eipä se juurikaan paljoa eroa XB:n graffasta. Myös jotkut bonukset karsitaan pois alustasta riippuen.
Tässä sitä yritetään taas todistella omaa pätevyyttään, eipä muuta .
No yleensähän nuo multiplatformerit tehdään ihan PS2:n armoilla, valitettavasti. Ainakin tälläisen käsityksen olen saanut, sillä versioiden väliset erot jäävät aivan liian pieniksi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq Miten noi multiplatform pelit oikeastaan käännetään cubelle, kun sen media on niin paljon pienempi. Voidaanko esim. joissain tapauksissa karsia cg-videoiden laatua?
Enpä ole päässyt vertailemaan, mutta veikkaisin, että monessa tapauksessa DVD:n kapasiteettia ei käytetä läheskään kokonaan hyväksi. Silloin myös Cuben 1.5 GB:n kapasiteetti riittää hyvin.
Myös Paavi^:n kommentti pitänee paikkaansa, eli heikoimman ehdoilla mennään. Yleinen käsitys lienee kuitenkin se, että multiplatform-pelit ovat graafisesti parhaimmat Xbox:lla. Pelattavuus on kuitenkin pääasia, joten enpä lähtisi pelkän grafiikan vuoksi Xboxia ostamaan.