Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube-lehti?

Viller

New Member
Olin näkevinäni pari viikkoa sitten kaupassa Gamecube-lehden,mutta viime aikoina pelilehdet ovat olleet lähinnä kaikille tuttujen Pelitin ja Mikrobitin lisäksi PS2/XBox-lehtiä.Niistä en ole pahemmin kiinnostunut,koska en omista kumpaakaan konsolia,joten onko GC:lle omaa lehteä tai tuleeko sille oma lehti?
 
No ilmaiseksi saa ainakin nintendo news lehteä kaupoista. Ja sen voi myös tilata nintendon sivuilta. En sitten tiedä muista lehdistä.
 
Surffaapa sivulle http://www.lehtipiste.fi ja sitten osioon infotekniikka. Löytyy ainakin 3 Cube lehteä. Sitten vaan lehtipistehakuun ja näät missä paikkakunnallassi kyseisiä aviiseja mahrollisesti myyrään.
 
Ainakin isoimmista tavarataloista ja kioskeista löytyy kolmea erilaista eurooppalaista Cube-lehteä, ja ne ovat ihan hyviä kaikki.
Cube-magazine, NGC-magazine, sekä Nintendon oma lisensoima Nintendo Offical Magazine.
 
pitää paikkansa

itse ajattelin ostaa mutta kun katsoin lehteä tarkemmin se olikin kokonaan englanninkielinen siinä oli ainakin 150 sivua:p
 
Itsekin olen kaipaillut noita SUOMENKIELISIÄ gc-lehtiä. Tietääkö kukaan että onko sellasta kehitteillä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Itsekin olen kaipaillut noita SUOMENKIELISIÄ gc-lehtiä. Tietääkö kukaan että onko sellasta kehitteillä?

Itsekin odottelen jos vielä joskus saadaan Suomenkielinen GC-lehti. En ainakaan usko, että nyt olisi vielä kehitteillä suomenkielistä GC-lehtiä :(
 
Kyllä suomen kielinen olisi nannaa mutta kyllä minulle englannin kieliset kelpaa, tosin ovat tuhottoman kalliita.
Luen lähinnä saksalaisia cube/nintendo lehtiä
 
KAIKKI NYTTEN LÄHETTÄÄ HELSINKIMEDIALLE(vai mikä se nykysin onkaan) POSTIA! Siis ne suunnittelee xboxille ja gamecubelle yhteistä suomalaista lehteä, jossa xboxin jutut olisi toisella puolella lehteä ja gamecuben jutut toisella puolelle. Kyllä se mulle ainakin näin aluksi käy...
 
KAIKKI NYTTEN LÄHETTÄÄ HELSINKIMEDIALLE(vai mikä se nykysin onkaan) POSTIA! Siis ne suunnittelee xboxille ja gamecubelle yhteistä suomalaista lehteä, jossa xboxin jutut olisi toisella puolella lehteä ja gamecuben jutut toisella puolelle. Kyllä se mulle ainakin näin aluksi käy...

Älä usko poju unissasikaan että tuollaista lehteä tullaan koskaan näkemään täällä. Ymmärtäisin jos vaadittaisiin joko GC-lenteä tai XB-lehteä, mutta että näiden kahden yhdistelmää. Dream on. Jos tällaista lehteä kaipailet, niin Pelimestari on moniformaatti-lehti. Lue sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbox Man
KAIKKI NYTTEN LÄHETTÄÄ HELSINKIMEDIALLE(vai mikä se nykysin onkaan) POSTIA! Siis ne suunnittelee xboxille ja gamecubelle yhteistä suomalaista lehteä, jossa xboxin jutut olisi toisella puolella lehteä ja gamecuben jutut toisella puolelle. Kyllä se mulle ainakin näin aluksi käy...

Minkä ihmeen takia ne semmoista suunnittelisivat? Johan heillä on Pelit-lehti (paras tietokone-ja konsolipelaamiseen keskittynyt lehti), jossa on mukana PC, PS, PS2, X-Box ja GC.
 
Tämä asia nyt on puitu moneen kertaan läpi, mutta mielestäni Pelit-lehden taso on tippunut viime aikoina reippaasti joten tämä osaltaan vähentää mielenkiintoa ostaa Pelit-lehti (jonka tilauksen aion peruuttaa). Toinen asia on että Pelit-lehden toimittajilla (esim. NNirvi) on toisinaan hieman asennevamma konsolipelejä kohtaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbox Man
KAIKKI NYTTEN LÄHETTÄÄ HELSINKIMEDIALLE(vai mikä se nykysin onkaan) POSTIA! Siis ne suunnittelee xboxille ja gamecubelle yhteistä suomalaista lehteä, jossa xboxin jutut olisi toisella puolella lehteä ja gamecuben jutut toisella puolelle. Kyllä se mulle ainakin näin aluksi käy...
Kunhan vain laittavat tuon xbox-puolen tarpeeksi pehmeälle, eikä liian liukkaalle paperille, niin mikäs siinä.. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Tämä asia nyt on puitu moneen kertaan läpi, mutta mielestäni Pelit-lehden taso on tippunut viime aikoina reippaasti joten tämä osaltaan vähentää mielenkiintoa ostaa Pelit-lehti (jonka tilauksen aion peruuttaa). Toinen asia on että Pelit-lehden toimittajilla (esim. NNirvi) on toisinaan hieman asennevamma konsolipelejä kohtaan.

Puhut asiaa. Konsolipelien arvostelut saavat yleensä vain sivun verran tilaa, kun taas joku PC:n paska fantasiaroolipeli saattaa vetää jopa 2aukeamaa. :mad:
Ihtekki lopetan tilauksen prkl.:mad:
 
Hei kaikki! Eikun IRCciin kanavalle #konsoliplaneettajossapcpelaajatammutaan ;)

Pelimestaria ennestään ensimmäisestä numerosta lähtien voin sanoa, että huonompaa lehteä saa kyllä etsiä. Pahin kompastuskivi ovat arvostelut, jotka ovat yleensä varsin persoonottomia ja vain muutaman rivin pituisia. Lisäksi tarkkasilmäisimmät saattavat havaita jotain puolueellisuutta Nintendoa ja PS2:sta kohtaan, kun taas yleensä Xboxin mahdollisuudet pärjätä PM:n arvosteluissa tai numeroissa yleensä, jätetään reippaasti avoimeksi.

PELIT on parempi lehti, vaikkei välttämättä aatelistoa sekään. Ostan sitä aina silloin tällöin irtonumeroina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Hei kaikki! Eikun IRCciin kanavalle #konsoliplaneettajossapcpelaajatammutaan ;)

Kuules, ei mielellään tälläistä tai minkäänlaista muutakaan mainostusta tänne boardille huolimatta siitä, että kyseessä on todella hieno kanava. ;)

[troll]#nintendofin[/troll]

Jatkakaa.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Pelimestaria ennestään ensimmäisestä numerosta lähtien voin sanoa, että huonompaa lehteä saa kyllä etsiä. Pahin kompastuskivi ovat arvostelut, jotka ovat yleensä varsin persoonottomia ja vain muutaman rivin pituisia. Lisäksi tarkkasilmäisimmät saattavat havaita jotain puolueellisuutta Nintendoa ja PS2:sta kohtaan, kun taas yleensä Xboxin mahdollisuudet pärjätä PM:n arvosteluissa tai numeroissa yleensä, jätetään reippaasti avoimeksi.

PELIT on parempi lehti, vaikkei välttämättä aatelistoa sekään. Ostan sitä aina silloin tällöin irtonumeroina. [/B]

Kyllä, kerran NintendoNewsin mukana oli tilauslomake, jolla sai Pelimestarista yhen ilmaisnumeron, ja voi kyllä sanoa että olipa paska lehti. Luettavaa ei ollut paljoa yhtään, kun kuvat täyttivät sivut, ja sitten sellaista "huumoria", joka saa vaan tervejärkisen itkemään.

Jos haluan lehden joka on täynnä kuvia, tilaan EM:n, Jallun tai vastaavan "kuvalehden".:eek:

PS. Oliko/onko Pelimestarin arvostelut englantilaisten tekemiä, mutta käännetty vaan suomeksi?:confused:
sanokaa jos olen väärässä.
 
Kyllä ne ihan suomalaisesta toimistosta on kottoosin ne arvostelut. Vielä ensimmäisissä numeroissa kuvateksteissä huumori kukki melko hyvin ja ne olivat hauskoja, mutta nykyään sanaa "huumori" ei voi edes korvata "melkein hauskalla tekstillä joka on kuvan alla".
 
Ylös Bottom