Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube nykyään 99e ZELDA Collectors Discin kanssa

Cookie Monster

New Member
Voi jumakauta nyt harmittaa. Menin saamaan Cubetuksen joululahjaksi, ja tietysti sitä saa nyt kuukaus jälkeenpäin Zelda: Collectors Discin kanssa hintaan 99,99.:( :mad: Tosin hyvä puoli tossa on se että sen Collectors Discin voi edes jotenkin saada Suomesta. Joudut sitte vaa ostamaan uuden Kuution.:mad: :mad:

http://www.nintendo-fi.com/

Katsokaa mokoma sivu niin näette.

Onneksi itseäni ei tuossa kiinnosta, kuin The Legend of Zelda ja ehkä Majoras Mask hieman. OoT on jo WW:n Bonus discillä. Ja tuo Zelda 2 on se sivustapäin kuvattu jonka voisi mielestäni vaihtaa vaikkapa LttP:n.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hyvä tarjous, ei voi muuta sanoa... Tätä samaista bundlea myytiin USA:ssa joululumarkkinoilla satoja tuhasia kappaleita. Tässä ehkä suurin syy bundlen julkaisemiseen täälläkin.

Pakko myöntää, että tuossa kyllä tulee rahalle TODELLA hyvin vastinetta. Melkein tekisi mieli ostaa Cube kolmannen kerran.

Perkeleen perkele kun Nintendo tekee tällaisia temppuja! Ostin joulun alla sen Mario Kart DD bundlen 150:llä, kun minulle ihan maahantuojankin taholta kerrottiin että sitä Zelda-levyä ei tänne tule. No, nyt sitten lykkäävät sen ulos, ja minulla on turha 50 euroa maksanut Mario Kart jota en pelaa. Eikä minulla ole edes koteloa Zelda-levylle, se tuli Mario Kartin kotelossa.

Taidan nyt vihdoinkin ostaa GC:n kun tollasen paketin saa noin halvalla. Oon aina katunut sitä etten pelannut Oot:ia silloin aikoinaan ja MM on myöskin varmaan aika hyvä. Ne NES pelit taidan kyllä jättää väliin.

Täytyy varmaan myydä muutama xbox peli että saan ton ostettua.

Tuskin ostan, vaikka kuutiota muuten vähän haeskelenkin. Ei tuo levyke nyt niin mullistava ole.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Tuskin ostan, vaikka kuutiota muuten vähän haeskelenkin. Ei tuo levyke nyt niin mullistava ole.
no ostaisin cuben kyllä ilman tuota disciäkin, mutta juuri sopivasti tulee sellaisen kanssa myyntiin ni ostanpa sitten sen :p

Mä voisin ehkä ostaa myös ton bundlen ja myydä sen pelin avaamattomana jollekin. Heittäkääpä privana tai sähköpostilla tarjouksia!

edit: päivitin nettisivuni. Nyt saa telkkariohjelmatkin kyytiä siellä linkit-sivulla. Heh.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Heh on vissiin aika pitkäaikainen projekti tuo Cuben osto;) .

Kylläpäs on tosiaan pitkä projekti tuo Paavin Cube-ostos;siitä on varmaan puolitoista vuotta,kunPaavi ensimmäistä kertaa haikaili Cuben perään.

Jos et tuolla Bundlella osta kuutiota,niin sitten ei ehkä kannata edes haikailla koko vehjettä,siinä menetät kyllä yhden pelhistorian parhaimmista peleistä (OOT).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lionman
Kylläpäs on tosiaan pitkä projekti tuo Paavin Cube-ostos;siitä on varmaan puolitoista vuotta,kunPaavi ensimmäistä kertaa haikaili Cuben perään.

Jos et tuolla Bundlella osta kuutiota,niin sitten ei ehkä kannata edes haikailla koko vehjettä,siinä menetät kyllä yhden pelhistorian parhaimmista peleistä (OOT).

Itse pitäisin OoTia vähä-arvoisimpana pelinä koko discillä, koska sen saa kuitenkin WW:n mukana, ja WW on pakko-ostos kaikille Cuben omistajille. Jos sitä ei olisi WW:n bonus discillä, olisi tuo Collectors Disc paljon arvokkaampi (minun silmissäni).

Kävimpä muuten ostaan ton paketin Tampereen player Onesta jo tänään! (huomena piti ilmestyä)
Tosin kylläkin myyn ton pelin kun sillä on suht paljon kysyntää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Mä voisin ehkä ostaa myös ton bundlen ja myydä sen pelin avaamattomana jollekin. Heittäkääpä privana tai sähköpostilla tarjouksia!

edit: päivitin nettisivuni. Nyt saa telkkariohjelmatkin kyytiä siellä linkit-sivulla. Heh.

Peli myyty.

Ylös Bottom