Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube-pelien koteloita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muuten nuo kotelot ovat aika aidon näköisiä,
ja eihän siinä zeldan trailerissakaan lukenut muuta kuin The Legend of Zelda. Ehkä nimeä ei vielä ole päätetty?

Blaah.. Eiväthän nuo tietenkään ole lopullisia koteloita.. Metroid Prime ei ole valmis -> Sille ei ole voitu laittaa ikärajaa -> Rating pending.

Jep E3-messukotelot kyseessä eikä siis lopulliset kansiversiot. Joka tapauksessa tuskin ne kannet näistä nyt kovinkaan paljon puuttuu, mutta Legend of Zelda on tällä hetkellä "tentative title" eli siihen tulee tod. näk. jonkinlainen hieno lisänimi vielä perään.

Enivei, kannet näyttää kyllä aika mainiolta ja tässä taitaa olla Nintendon tämän vuoden lopun ja ensi vuoden alun todelliset myyntijyrät.

- Esa

Jaahas, nämä kuvat on löydetty sitten jo aikaisemmin... Noh, kuitenkin uutisoin asiasta CubeFINissä seuraavasti:

---
http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=101

GameCube Europe on saanut käsiinsä kuvia Nintendo of American paljastamien Nintendon GameCube-pelien koteloista. Onko kyseessä ihan lopulliset versiot? Tuskin ainakaan kaikkien kohdalla. Siitäkin huolimatta kannattaa käydä katsomassa alla olevat kuvat!
---

Ja kuvathan löytää joko Lancer1117:n ensimmäisestä viestistä ja tuosta uutisesta... Siistejä kuvia silti, vaikkei ainakaan kaikki lopullisia ole, kuten ollaan todettu täälläkin jo.

Omat suosikkinne?

Mitkä kotelot olivat muuten mielestänne tyylikkäimmät?
Oma Top 3 on:
1. Metroid Prime
Samus lätätty keskellä tasoa, yksinkertaista mutta silti häikäisevän tyylikästä
2. StarFox Adventures
Ihan siisti. Selitetty aika hyvin pelin perusidea. Miinusta tekee se, että näyttää lähinnä fanipojan artworkilta
3. Mario Party 4
Vaikka itse peli ei kiinnosta, on siinä kannessa silti sitä jotain. Hieno

Paskimpien kansien palkinnon saavat Zelda ja Anaali Crossing.

Re: Omat suosikkinne?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Oma Top 3 on:
1. Metroid Prime
2. StarFox Adventures
Ihan siisti. Selitetty aika hyvin pelin perusidea. Miinusta tekee se, että näyttää lähinnä fanipojan artworkilta
3. Mario Party 4

Ei minulle ole mitään väliä minkälaisia pelien kannet ovat. Eiköhän se peli ratkaise.

Re: Omat suosikkinne?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Oma Top 3 on:
1. Metroid Prime
2. StarFox Adventures
3. Mario Party 4

Kaikki näyttivät tyylikkäiltä. Kelpaavat minulle. Piste. Sinulla taitaa olla tuossa yhden pelin nimi väärin.. :rolleyes:

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
,mutta Legend of Zelda on tällä hetkellä "tentative title" eli siihen tulee tod. näk. jonkinlainen hieno lisänimi vielä perään.

Jotain todella omaperäistä kuten Ocarina of Time 2 ;)

Ylös Bottom