Unreal-Hawk
New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eikä yhdenkädenversiota lasketa seksiksi.
Se oli näin yleisesti ottaen vertauskuva.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eikä yhdenkädenversiota lasketa seksiksi.
Perkele.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Cubeni kannen avautumisessa on hiukan ongelmaa. Se kun ei meinaa napista nousta, ellei laite ole päällä. Pitänee viedä pikaisesti korjattavaksi, kun takuu umpeutuu ja olisi kiva saada laite takaisin ennen Zeldan julkaisua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
analogitatit,...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Hain Cuben julkaisupäivänä ja melske oli hirveä kun ei muistikortteja meinannut löytää mistään. (muokattu pätkä->) Super Smash Brothers:Meleen myöhästyminen julkaisusta ketutti ihan tosissaan, mutta onneksi Super Monkey Ball osoittautui mainioksi väliaikaviihteeksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Pikmin yllätti positiivisesti ja Eternal Darknesissa oli mokista huolimatta sitä jotain.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa Suurin yllärini on kuitenkin Super Monkey Ball 2. Pelihän on aivan loistava! Tai siis ne uudet partypelit ovat loistavia lisiä jo edellisiin mainioihin. Huoh!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan risu_santikko
Itse en ole kokenut koneessa yhtäkään huonoa asiaa. Ohjaimessa olisi saanut kuitenkin olla edes millin isompi D-pad.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Lisälaitteista Wavebird on kyllä aivan ehdoton ja saa toivomaan, että tulevaisuudessa kaikki ohjaimet ovat langattomia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Metroidia en uskalla ostaa ainakaan täysihintaisena. FPS-pelit kun ei uppoa pätkääkään. Tästäkin hyvänä esiminä Halo! Siis voiko peli olla vähempää kiinnostava..? Nojoo, mielipiteitähän nämä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan risu_santikko Ehkä osa peleistä saisi olla vähän vaikeampia, mutta en Cubestani luovu vaikka aseella uhattaisiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Tässä syväanalyysini Zeldaa odotellessa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Analogisia tattiohjaimia oli PC:llä jo ennen N64 -aikoja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Eiköhän tuo ole kaikkien tiedossa? Tuotteessa kuin tuotteessa kannattaa kuitenkin ottaa huomioon sen taso ja käytännöllisyys. Tässä suhteessa N64:n ohjain oli todella käänteentekevä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Hassua, sillä minä olen tottunut käyttämään N64-lyhennettä Nintendo 64 -konsolista eikä sen ohjaimeen mitenkään voi liittää sanoja "taso" tai "käytännöllisyys". Käänteentekevä se ehkä konsolien saralla oli, mutta vie aikansa ennen kuin innovaatiot hioutuvat toimiviksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Onko Nintendo toiminut aiemminkin peliohjainalan pioneerina?