Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Mitä värejä GameCubesta on Eurooppaan tulossa. Minun käsitykseni mukaan tulossa olisi se tavallinen (oliko se nyt indigo) ja musta. Vai olisiko vielä oranssikin tulossa? Voi voi.

Vastatkaa. Esa varmaan ainakin tietää.

Todennäköistä olisi, että puolet Euroopan julkaisuun tulevista Cubeista olisi Indigoa ja toinen puoli Jet Blackiä!

300 000 GameCubea euroopan julkaisua varten. Fundsikaas hetki. Olettaisin vahvasti että nämä "spesiaalivärit säästetään myöhempiä kunnon toimituksia varten, ja oletan vahvasti että GameCube julkaistaisiin ainoastaan indigo-värillä.

Onko Esa tai joku muu kuullu jotain uutta et tulisko esim. Jet Blackia julkasun yhteydessä eurooppaan??

Ite aattelin et ostan mustan GC:n koska lila on melko ruma oranssista sitten puhumattakaan:( !!
Toivottavasti en joudu venaa muita kauempaa nirsouteni takia...

ps. Ei harmaakaan ois yhtään hullumpi väri, vai mikä hopee se sit onkaan...

Jos GameCube tulee Tveeni alle/viereen niin mukavin väri olisi tietenkin toi oranssi. Toivottavasti niitä saadaan heti kättelyssä, että ei harmita sitten myöhemmin kun tulikin hommattua väärän värinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan proCyon
Onko Esa tai joku muu kuullu jotain uutta et tulisko esim. Jet Blackia julkasun yhteydessä eurooppaan??

Ite aattelin et ostan mustan GC:n koska lila on melko ruma oranssista sitten puhumattakaan:( !!
Toivottavasti en joudu venaa muita kauempaa nirsouteni takia...

ps. Ei harmaakaan ois yhtään hullumpi väri, vai mikä hopee se sit onkaan...

Mustaa GC:tä tulee todellakin julkaisuun, luullakseni 50% liloja ja 50% mustia konsoleita jenkkijulkaisun tavoin.

Oranssi tulee taas joskus myöhemmin todennäköisesti vain rajoitettuna eränä.

- Esa

Jos tietosi on varma, niin hyvä on sitten. Itse olen kyllä hankkimassa tuon standardivärin, eli indigon. Ei sillä etteikö Jet Black olisi myöskin erittäin komea.
Tuo oranssi väri on vain mielestäni varsin karmea. Ohjain näyttää joltakin vessaharjan ja vauvan purulelun yhdistelmältä

Pah.. harmi, kun kaikki haukkuu oranssia. Mun mielestä on ainakin perkeleen tylsää kun tveetä reunustaa erilaisia mustia bokseja. Toisaalta tietenkin jokainen tyylillään, eli mielipideasiahan tämä on siinä missä muutkin.

Mikäs teihin on mennyt?! Oranssi väri on just tyylikäs! Ja tilt, vaikka ohjain näyttääkin sinun mielestäsi purulelun ja vessaharjan yhdistelmältä voin sanoa, että se oranssi väri parantaa sitä huomattavasti ;)

Nuo kuvat eivät ainakaan anna kovin imartelevaa kuvaa oranssista cubesta, joten tällä hetkellä koneen ostoväri on jet black. Mutta jos kaupasta olisi mustat loppuneet, ostaisin lilan sen kummemmin miettimättä, kunhan saa sen koneen nytheti. Tosin tuo kone on niin halpa että vois ostaa myöhemmin toisenkin vekottimen eri värisenä ;) .

Ylös Bottom