Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamecube

mixa1 sanoi:
Metroid Prime on kyllä yksi vaikeimmista peleistä, jonka olen läpi pelannut. En nyt muista montako tuntia kesti mutta noin parikymmentä taisi olla.
Älä sitten menetä hermojasi sen lumikentän loppuvastuksessa, koska peli helpottuu sen jälkeen:)

Eihän se edes ole vaikea, itselläni meni pahiten hermot Omega Pirateen, ihan läpi en ole vieläkään pelannut. Sen artifaktipaikan luona olevan lohharin olen tappanut, eli viimeistelyä vaille taitaa olla.

mixa1 sanoi:
Metroid Prime on kyllä yksi vaikeimmista peleistä, jonka olen läpi pelannut. En nyt muista montako tuntia kesti mutta noin parikymmentä taisi olla.
Älä sitten menetä hermojasi sen lumikentän loppuvastuksessa, koska peli helpottuu sen jälkeen:)

Hei! ei tuollaisia saa mennä sanomaan!
:D no ,mutta lumisissa maisemissa on menty jo ,mutta eipä ole vielä varsinaisia vastuksia tullut vastaan siellä. Morphball on homman nimi nyt ;)

Knight sanoi:

Ei välttämättä, jollekin kuka pelaa täysin satunnaisesti ja harvoin niin peli voi olla vaikea. Jos on tällainen peruspelaaja niin kyllähän se suht helpolta tuntuu, mutta ei kaikki pelaile paljoa.
Itsekään en (kai) vielä kovin pitkällä ole ,mutta saas nähdä mitä MP tuo tullessaan.

Tää on kyl menny jo aika oftopic säädöksi.
Itse ainakin suosittelen cubea ja ei se mp välttämättä ole huono valinta ekaksi peliksi, mutta siis riippuu ihan ihmisestä että tykkääkö siitä vai ei. Nyt tuli ostettua tuo ww:kin joten sitäkin pitää nyt kokeilla. Suosittelen!

riippuu vähän mistä tykkää. Cubella on tietty Nintendon ajattomat klassikot, mitkä ovat pelihistorian merkkiteoksia, ja parasta mitä pelaamisella on tarjottavana, mutta jos mariot ja zeldat ei uppoa, niin on hyvin vähän syitä ostaa GC ( paitsi tietty res. evil 4 ). Cuben pelitarjonnasta löytyy ne muutamat mestariteokset ( jotka ovat yksinään jo riittävä syy cuben ostamiseen, se kun vieläpä on niin halpa ), mutta hyvin vähän mitään ostamisen arvoista niiden lisäksi. Esim autopeli tarjonta cubella on äärimmäisen heikkoa. Omasta mielestäni GC tulee heti Dreamcastin jälkeen tämän generaation konsolien paremmuus asteikolla, ja tällähetkellä myynnissä olevista konsoleista ehdottomasti eniten ostamisen arvoinen...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse olen ehdottomasti cuben hankkimisen kannalla. Itse hankin sen tuossa joulun alla ja en ole pettynyt! Ja kun seuraavan sukupolven konsoleihin on vielä kuitenkin liikaa aikaa. Ja jos vertaa PS2 ja XBOX niin nuo on sen verran kalliita cubeen verrattuna niin mitäs sitä ostamatta on.

Peleistä sen verran että kyllä cubellekkinlöytyy erittäin paljon hyvää pelattavaa, varmasti jokaisen makuun. Niin harvestmoonista ja animal crossingista RE:ihin sekä vielä ne klassikot: Zeldat, mariot, MP:t...ja kyllähän autopelejäkin löytyy: F-Zero, Mario Kart ym... Sekä vielä joitan räistintä- ja hiiviskelypelejä: GR, Splinter Cell, Medal of Honorit, MGS...

Eli kauppaan ja kuutio kainaloon!

Vaikeinta olisi jos pitäisi valita xobx/ps2. Cuben kun voi aina ostaa jomman kumman rinnalle, niin ilman jompaa kumpaa noista ekana mainituista voi silloin elää :) Tällä hetkellä odottelen edelleen että ps2 halpenee, en sitä osta xbox rinnalle.

Jos lähden reissuun, niin cuben otan aina mukaan, xboxia ei jaksa raahata. Cubella on paljon pelejä joita pelaa mielellään erilaisissa pelaajapiireissä. Pelaan isän ja muiden vanhempien herrojen kanssa Super Monkey Ballin keilausta, veljen kanssa pelaillaan myös SMB:tä sekä bombermania jne. Riittää hupia joka kerraksi. Tyttöystävä ei ennen pelannut mitään peliä millään konsolilla, mutta Animal Crossing on tällä hetkellä sellainen että pelaa viikottain. En ymmärrä :P Samoin sen siskot pelaavat aina tuota peliä kun cube on mukana, asuvat "samassa kaupungissa"...

Eli cubesta saa todella paljon irti. Autopeleistä taisi jäädä mainitsematta tuossa aikaisemmissa postauksissa NFS 1 ja 2, F1 2002 sekä Street Racing Syndicate.

Minulla on hankinnassa nyt GC ja pelipaketti, joten muutama kysymys asiasta:

Tiedän, että ohjaimen johto on kovin lyhyt (vain noin 2 metriä). Kuinka pitkä on GameCuben virtajohto sekä RGB-kaapeli, jos sijoittaisin GameCuben hieman telkkarin eteen alas tai sivulle. Riittääkö kuinka hyvin?

Jos ongelmia kuitenkin tulee tuon välimatkan takia, niin kuinka pitkä tämä jatkojohto oikein on? Toisaalta hankinnassa olisi myöhemmis myös toinen ohjain, joten olisiko helpompaa ostaa suoraan Wavebird. Se ainakin maksaa vain suunnilleen saman verran kuin tavallinenkin.

Ja Wavebirdistä vielä muutama kysymys: Ilmoittaako tuo ohjain jotenkin patterien kulumisesta loppuun, ennen kuin ohjaimesta loppuu sähkö? Se nimittäin ei olisi mukavaa, jos patterit loppuu ilman mitään ilmoitusta kesken pelityksen ja sitten saa huomata, kuinka tunnin pelaamiset meni hukkaan, kun vihollinen tappaa sinut kun räpläät uusia pattereita ohjaimeesi. :D

Arcane sanoi:
Ja Wavebirdistä vielä muutama kysymys: Ilmoittaako tuo ohjain jotenkin patterien kulumisesta loppuun, ennen kuin ohjaimesta loppuu sähkö? Se nimittäin ei olisi mukavaa, jos patterit loppuu ilman mitään ilmoitusta kesken pelityksen ja sitten saa huomata, kuinka tunnin pelaamiset meni hukkaan, kun vihollinen tappaa sinut kun räpläät uusia pattereita ohjaimeesi. :D

Hanki ihmeessä tuo Wavebird. Jos hankit normaalin ohjaimen + jatkojohdon, maksaa ne suunnilleen yhtä paljon...

Wavebirdissä oleva valo ilmoittaa kun paristot ovat heikkenemässä. Ne paristot kestävät muuten uskomattoman kauan, ei todellakaan tarvitse joka päivä vaihtaa.

Olen harkinnut Gamecuben hankintaa nyt jonkin aikaa ja sain eräältä tutulta tällaisen tarjouksen: Tyypillisesti konsoli, ohjain ja kaapelit sekä lisäksi RGB-kaapeli ja Nintendon 8 megainen muistikortti ja kolme peliä (ainakin Metroid Prime ja Zelda). Sanokaapa kannattaako tästä maksaa pyydettyä sataa euroa?

Edit: en löytänyt mistään hinnastoista Nintendon 8 megaista korttia... onko tuollaista olemassakaan, vai onko tuo sittenkin joku tarvikekortti? 8 megaa ilmeisesti joka tapauksessa kapasiteetti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tomppa- sanoi:
Olen harkinnut Gamecuben hankintaa nyt jonkin aikaa ja sain eräältä tutulta tällaisen tarjouksen: Tyypillisesti konsoli, ohjain ja kaapelit sekä lisäksi RGB-kaapeli ja Nintendon 8 megainen muistikortti ja kolme peliä (ainakin Metroid Prime ja Zelda). Sanokaapa kannattaako tästä maksaa pyydettyä sataa euroa?

Ei ole paha hinta ollenkaan. Pelkkä konsoli maksaa jo 80-100e, että tuota ;)

Tomppa- sanoi:
Edit: en löytänyt mistään hinnastoista Nintendon 8 megaista korttia... onko tuollaista olemassakaan, vai onko tuo sittenkin joku tarvikekortti? 8 megaa ilmeisesti joka tapauksessa kapasiteetti.
Nintendon kortteja on vain 4 megan (59), 16 megan(251) ja 64 megan(1019) kokoisina. Eli tuo kahdeksan megainen on jonkun muun valmistajan tarvikekortti.

Josp sanoi:
Eli tuo kahdeksan megainen on jonkun muun valmistajan tarvikekortti.

hmm eikös Zelda WW:n yhteydessä ollut uutisia, että peliä ei voi tallentaa tarvikemuistikortille? Joku bugi tms

Smirre sanoi:
hmm eikös Zelda WW:n yhteydessä ollut uutisia, että peliä ei voi tallentaa tarvikemuistikortille? Joku bugi tms

Olen kuullut samaa, mutta käsitin että ongelma oli vain Japanin versiossa.

Tarviketuotteilla on välistä yhteensopivuusongelmia joidenkin pelien kanssa, mutta se riippuu ihan tuotteesta. Kun on kyse Nintendon pelistä, niin se toimimattomuus taitaa olla enemmänkin tahallista kuin bugi =) Mutta eiköhän Zeldakin osalla tarvikekorteista toimi, vaikka jollakin temppuilee. Ohjaimen jatkojohtoja olen itsekin joutunut käyttämään, myös PS2:ssa, jotta ylettää kunnolla sohvalle. Mutta nyt löytyi kohtuuhintainen langaton ohjain Cubelle, nimittäin Mad Catz Microcon. Ihan hyvä ainakin minun käteen vaikka on originaalia pienempi, mutta se on tietysti makuasia ja kannattaa kokeilla ennen ostoa. Originaali langaton on hyvä, mutta kallis. Tuolla oli Microconia ainakin viime viikolla: http://www.pelikauppapelitalo.fi

Ylös Bottom