Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mixa1 sanoi:Metroid Prime on kyllä yksi vaikeimmista peleistä, jonka olen läpi pelannut. En nyt muista montako tuntia kesti mutta noin parikymmentä taisi olla.
Älä sitten menetä hermojasi sen lumikentän loppuvastuksessa, koska peli helpottuu sen jälkeen
mixa1 sanoi:Metroid Prime on kyllä yksi vaikeimmista peleistä, jonka olen läpi pelannut. En nyt muista montako tuntia kesti mutta noin parikymmentä taisi olla.
Älä sitten menetä hermojasi sen lumikentän loppuvastuksessa, koska peli helpottuu sen jälkeen
mixa1 sanoi:Ihan oikeesti Metroid Prime on ylivaikee.
Knight sanoi:Pötyä.
Arcane sanoi:Ja Wavebirdistä vielä muutama kysymys: Ilmoittaako tuo ohjain jotenkin patterien kulumisesta loppuun, ennen kuin ohjaimesta loppuu sähkö? Se nimittäin ei olisi mukavaa, jos patterit loppuu ilman mitään ilmoitusta kesken pelityksen ja sitten saa huomata, kuinka tunnin pelaamiset meni hukkaan, kun vihollinen tappaa sinut kun räpläät uusia pattereita ohjaimeesi.
Tomppa- sanoi:Olen harkinnut Gamecuben hankintaa nyt jonkin aikaa ja sain eräältä tutulta tällaisen tarjouksen: Tyypillisesti konsoli, ohjain ja kaapelit sekä lisäksi RGB-kaapeli ja Nintendon 8 megainen muistikortti ja kolme peliä (ainakin Metroid Prime ja Zelda). Sanokaapa kannattaako tästä maksaa pyydettyä sataa euroa?
Nintendon kortteja on vain 4 megan (59), 16 megan(251) ja 64 megan(1019) kokoisina. Eli tuo kahdeksan megainen on jonkun muun valmistajan tarvikekortti.Tomppa- sanoi:Edit: en löytänyt mistään hinnastoista Nintendon 8 megaista korttia... onko tuollaista olemassakaan, vai onko tuo sittenkin joku tarvikekortti? 8 megaa ilmeisesti joka tapauksessa kapasiteetti.
Josp sanoi:Eli tuo kahdeksan megainen on jonkun muun valmistajan tarvikekortti.
Smirre sanoi:hmm eikös Zelda WW:n yhteydessä ollut uutisia, että peliä ei voi tallentaa tarvikemuistikortille? Joku bugi tms