Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben euroopan julkasupäivästä...

Can´t wait.
Psykologian koe alkaa maanantai-aamuna klo 09.00. Se on saatava tehtyä nopeasti, jotta ehtii tsiigaamaan suoran lähetyksen.:D

The speculation has ended. We can now reveal that on Monday, January 28, Nintendo will announce the release date for Gamecube as May 3, 2002 at 249 Euros, which is a staggering £150 - £50 less than PS2 and half the price of Microsoft's Xbox console.

Lisää infoa:

http://www.computerandvideogames.com

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
The speculation has ended. We can now reveal that on Monday, January 28, Nintendo will announce the release date for Gamecube as May 3, 2002 at 249 Euros, which is a staggering £150 - £50 less than PS2 and half the price of Microsoft's Xbox console.

Noh nyt on kaksi suuresti odottamaani tapahtumaa toukokuussa: GameCuben julkaisu ja Star Wars Episodi II:n ensi-ilta :D Kunhan tuo MGS2 ilmestyy PS2:lle, niin hyvinhän noita jaksaa odotella :D

Hinta näyttäisi olevan kohdallaan, sillä tohon nyt "köyhällä" opiskelijallakin voisi olla varaa. Xbox nyt pääsee Euroopan markkinoille ensin, mutta CVG näytti olevan vakuuttunut siitä, että halpa hinta on tarpeeksi kova kilpailuvaltti. Mun tapauksessa tämä on totta, mutta entä muille?

Minkä ihmeen takia Nintendo (haluaisi) jättää SSBM:n ja Pikminin pois lähtölaukauksesta ? Pitääkö nyt ostaa pelkkä loota ja odotella sitten pelejä yksi kuukausi lisää ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hebba
Minkä ihmeen takia Nintendo (haluaisi) jättää SSBM:n ja Pikminin pois lähtölaukauksesta ? Pitääkö nyt ostaa pelkkä loota ja odotella sitten pelejä yksi kuukausi lisää ?
Tohon on varmaan monta hyvää syytä.

1.Pelin Pal käännös vie aikaa ja kuulin/luin jostain, että GameCubella kaikissa peleissä tulee olemaan 50/60hz mahdollisuus.
2.Pelejä halutaan julkaista tasaisin väliajoin, eli ei kaikkea hyvää kerralla.

Olen muuten samaa mieltä, että mikään noista ensimmäisistä peleistä ei pahemmin kiinnosta. Toivottavasti tohon 20 julkaisun yhteydessä julkaistavaan peliin mahtuisi joku semmoinen, jonka viitsisi hankkia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Olen muuten samaa mieltä, että mikään noista ensimmäisistä peleistä ei pahemmin kiinnosta. Toivottavasti tohon 20 julkaisun yhteydessä julkaistavaan peliin mahtuisi joku semmoinen, jonka viitsisi hankkia.

Itse ainakin tuota Star Wars - Rogue Squadron 2: Rogue Leaderiä kuin kuuta nousevaa. Pelasin 15-30 minsaa ja aivan loistava oli, paras varmaankin julkaisun yhteydessä ilmestyvistä.

Ylös Bottom