Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben ja lisävarusteiden hintavertailu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Paikallisessa Anttilassa hintana tosiaan oli tuo 289 :D

Samalla hinnalla myy hobbyhallikin, tosin jos ostat erissä hinta varmasti jotain 300 euroa.

edit: hobby hall online 249,-
 
No Gigantissa näyttää ainakin itse kone olevan halvin Suomessa. Entäs lisävarusteiden (ohjain, RGB-piuha, muistikortti) & pelien hinnat siellä?
 
Mä tilasin Cuben, kaks ohjainta, SSBMeleen, muistikortin ja RGB kaapelin. Se teki vaa:rolleyes: markois:noin 2200mk
ja koko kasa tulee postiin vasta 24päivä, vielä reilu viikko:(
 
Onhan se hyvä uutinen että koneen hinta laski...
mutta pelien hintaa sais kyllä laskea hieman.
 
Hiljaista on hintatiedottelu, mutta kerrottakoon nyt että Gigantissa pelit olivat keskimäärin 65, Nintarin oma ohjain 44 (3rd party ohjain alle 20) ja 8Mb 3 logic muistikortti 22-24 (ostin tuon, hyvin toimii).
 
Sain turun viihdepysäkistä GC + 3rd party ohjain + muistikortti ja kaksi peliä 318. En tiedä oliko halpa, mutta toi toinen ohjain on mielestäni jopa parempi, kun nintarin oma..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan timppi
Sain turun viihdepysäkistä GC + 3rd party ohjain + muistikortti ja kaksi peliä 318. En tiedä oliko halpa, mutta toi toinen ohjain on mielestäni jopa parempi, kun nintarin oma..

No ihan sikahalpa musta ainakin. Mulla makso samanlainen kokoonpano (+RGB-piuha) 429 . Että silleen...
 
Itse maksoin Mustassapörssissä 286 .Pelikone, virallinen ohjain ja -muistikortti.Pelin sain ilmaiseksi yhdestä vaihtokaupasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beatster
Gigantissa 29.6 saakka GamCube maksaa 199

Sehän on maksanut tuon 199 jo kauemminkin. Ainakin n. kk sitten kun viimeksi postiluukusta tipahti Gigantin esite niin pystyin sieltä bongata saman hinnan.
 
Megaswap on pistänyt konsolihintoja näköjään uusiksi:

GC 198,90
XB 288
PS2 288
PSX 99

Ja Gigantissa oli aika halvalla 28" Panasonic telsu, 319. Täytyy kai tänään käydä hakemassa uusi pelitölsä.

[edit] Vaikkakin Gigantti ärsyttää minua jo pelkällä olemassaolollaankin [/edit].

-PV-
 
Missäköhän Gigantissa olette Cubeja nähnyt? Itse en ainakaan Vantaan Gigantista millään löytänyt. Tarkoitus olisi tässä ennen koulun alkuja ostaa Cube.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan starcast
Missäköhän Gigantissa olette Cubeja nähnyt? Itse en ainakaan Vantaan Gigantista millään löytänyt. Tarkoitus olisi tässä ennen koulun alkuja ostaa Cube.

Tampereella.

Satuitko kysymään niiltä myyjiltä vai harhailitko vain?

Pakkohan siellä on niitä olla, kun siitä on tullut jo useita mainoksia kotiinkin (ne on varmaan koko Suomessa samanlaisia ne mainoslehdet).

Pirkka
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela


Tampereella.

Satuitko kysymään niiltä myyjiltä vai harhailitko vain?

Pereelta omanikin aikoinaan ostin. Ei niitä hyllyllä ollut vaan koneen sai sitten noutopisteestä pois lähtiessään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela

Tampereella.

Satuitko kysymään niiltä myyjiltä vai harhailitko vain?

Muilla asiolla olin ja samalla ajattelin Gigantin hinnan tarkistaa. Muutama ohjain kyllä oli hyllyssä, mutta myyjiltä en jaksunut itse koneesta kysellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa


Pereelta omanikin aikoinaan ostin. Ei niitä hyllyllä ollut vaan koneen sai sitten noutopisteestä pois lähtiessään.

Satuin tuossa yhtenä päivänä harhailemaan hieman Kikantissa, ja olin hämmästynyt että yhtään konetta ei ollut missään. Herää kysymys että minkä takia Konsoleita ei voi "poimia" kainaloonsa muun elektroniikan tavoin? Siellä oli isot kasat Ratteja, videonauhureita, sun muuta rompetta.(Luulevat varmaan että Pikku-Kalle tunkee X-Boxin taskuunsa?:p)

Tiedä vaikka olisin ostanukkin sieltä Cuben, jos se vaan olisi ollut heti käsien kouhittavana.;)
 
Gigantista ostin GC:n , lisäohjaimen, 4 mt originaali muistikortin, SMB:n ja Star warsin yhteishintaan 361 . Pelkkä GC konsoli maksoi 198 .
 
Ylös Bottom