Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecuben julkaisu ja saatavuus pe 3.5.?

No pirkules!
GC:n noudin tänään ja Luigia tahkotessani törmäsin moiseen ropleemaan. Muuten hienoa mutta ei tullut sitten ostettua muistikorttia :(
Pitääkin ottaa pikainen puhelu heti aamulla paikalliseen alan liikkeeseen, että varaa mulle kortin, jos nyt niitä edes on saatavilla vielä huomenna..
Waverace on kuitenkin huomenna ostoslistalla. Sitä kun jaksaa (kai) kaveria vastaa pelata vaikka ei tallennus saumaa olekaan...

Onko tuo RSII muka joku hyvä peli? Videopätkät ei ainakaan säväyttäneet. Pelkkää lentelyä ??
Näkyy saaneen ihan ok pisteet. Pitää kai pari PS2 peliä siihen vaihtaa... jossain vaiheessa.
 
Pelkkää lentelyä? Odotitko sä jotain helvetin roolipeliä? Ei kai peliä videopätkien perusteella arvostella? Moni avaruuslentely ja lentopeli on pelkkää lentelyä (tai itseasiassa varmaan kaikki). RS2 on hyvä peli, mutta eihän se tietysti kaikkien makuun ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Moni avaruuslentely ja lentopeli on pelkkää lentelyä (tai itseasiassa varmaan kaikki).
Lylat Warsissa pääsi tietyissä kentissä käyttämään sukellusvenettä ja tankkia:p
 
Voi anteeksi!
Oli liian hyökkäävästi ilmeisesti kysytty.
Itse asiassa videopätkät kertoo harvinaisen paljon pelin meiningistä.
Juonesta tosin ei paskaakaan.
Koskaan en ole lentelypeleihin langennut, mutta jos tuo kerran on hyvä peli niin kai siihen sitten voi tykästyä.
Pitääkin lukea tuo arvostelu oikein huolella, jos sen tosiaan joutuu hommaamaan.
 
Mitä Tapahtuu Huomenna??

no niin, pieni tietovisa:

5p SE on HIENO JUTTU
4p SE on UPEA JUTTU
3p SE on FANTSU JUTTU
2p SE on TÖRKEEN SIISTII
1p SE EI ole KUUTIO

SE ON STAR WARS II: ATTACK OF THE CLONES ENSI-ILTA MAAILMALLA!! no ei vaan, oikeesti isommat uutiset on se, että NGC TULEE SUOMEEN JA ETTÄ ON MUN SYNTTÄRIT!!
sori, mää oon liian pirtee! :p
 
Eivätkä hittolainen ottaneet varaustani vastaan :) Sanoivat kyllä että varmasti aamulla riittää kaikille. Saapi nähdä. Menen jonottamaan. Sääli ettei Star Warsia saa vasta kuin ensi viikolla...

Anttilasta muuten sanottiin että hinta on 289 euroa. Ei saamari, aika paha!
 
No onneks ei ole ihan heti tuota onkelmaa...;)
ennakkovarasin koneeni...:p ...mutta vasta viime viikon maanantaina...:(
 
gamecube loppu?

Joko on jostain gc loppu? Raportoikaa ettei tule ihmisille hukkareissuja.
 
ei oo kans viela mitaan syyta ostaa konsolia kun resident evil siirtyi niin kauaks tulevaisuuteen
 
Ei varmasti lopu. Joka kaupassa niita naytti olevan iso kasa. Pelien ja lisalaitteiden kohdalla tilanne onkin sitten toinen. Niita nimittain ei ole joka kaupassa. Lisalaitteita ei taida saada nyt muualta, kuin pelikaupoista. Useimmissa kaupoissa oli vain pelkkaa konsolia ja 2-3 erilaista pelia.
 
Käväsin esim Hyvinkään kaupaissa ruokatunnilla. Itse konsolia löytyi anttilasta ja 3-peliä. Muistikortteja ja ohjaimia ei ollut. Parissa muussa kaupassa ei ollut mitään.
 
Juu, olin. Hienosti järjestetty tapahtuma. Siellä sai pelata myös Rogue Leaderia ja Smash Bros. Meleetä vaikkeivät ne myynnissä olleetkaan.
 
Ylös Bottom