Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben konseptiko onnistunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Kysymys: Mitä vittua sulla on xboxia vastaan?! kaikella kunnioituksella sanon, että en millään jaksa uskoa että kaikki nuo säälittävät stoorisi pitäisivät paikkansa niin hyvin kuin annat ymmärtää xboxin kohtalosta.

Lukisit vähän paremmin nuo postaukseni. En taida olla missään vaiheessa mollannut sitä konetta, vaan tainnut useaan otteeseen sanoa sitä kelpo laitteeksi. Jos analyysini konsolimarkkinoista ei sinun mielestäsi pidä paikkaansa niin ole hyvä ja osoita että olen väärässä. Kommentit mitä olen sinulta tähän mennessä saanut ovat olleet vähemmän vakuuttavia kuin ne mitä esim. Slaisser on osoittanut. Tässä ehkä nähdään ero keskustelussa ja pelkässä riidanhaastamisessa.

Ei tarvitsisi puolustaa, mutta keiu tietää konsoleista PALJON, ehkä hyvinkin enemmän kuin kukaan muu täällä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ei tarvitsisi puolustaa, mutta keiu tietää konsoleista PALJON, ehkä hyvinkin enemmän kuin kukaan muu täällä.
Keiu is that you? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

En mäkään nyt ihan kassiks rupee X)

Ettet sittenkin oo ruvennut?:D
Grooverille tiedoksi, että en mä riitaa ole haastanut, vaan yritin saada hyvän threadin vaan aikaiseksi joka kuitenkin meni mönkään ainakin mun mielestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
mm.

tajuatkohan itsekään miten ristissä olet ajatuksiesi kanssa, puhumattakaan väärästä informaatiosta - liian pieni liikerata?

öö en vissiin sitten tajua?

minusta gc:n tatit liikkuvat liian vähän - liikerata on liian pieni.
mutta ne reagoivat kyllä pienestäkin hipaisusta joka hyvä - siis ns dead zone on pieni.
ja ne eivät ole kovin jämäkät - eli ovat turhan herkät mielestäni.

otetaanko lisää rautalankaa vai joko riittää?

Ylös Bottom