Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecuben parhaat pelit?

Jokke79

Member
Minulla on Xbox js PS2 ja nyt rupesin harkitsemaan Camecuben ostamista ennen Xbox360:sta ja PS3:sta. Lähinnä haluaisn kuution Metal Gear Solid remaken ja Resident Evil remakejen takia.

Kertokaapa muita huippupelejä Gamecubelle:)
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Jokke79 sanoi:
Minulla on Xbox js PS2 ja nyt rupesin harkitsemaan Camecuben ostamista ennen Xbox360:sta ja PS3:sta. Lähinnä haluaisn kuution Metal Gear Solid remaken ja Resident Evil remakejen takia.

Kertokaapa muita huippupelejä Gamecubelle:)

ainoa mika noitten lisaksi minua on kiinostanu on resident evil 4 vain
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Jokke79 sanoi:
Minulla on Xbox js PS2 ja nyt rupesin harkitsemaan Camecuben ostamista ennen Xbox360:sta ja PS3:sta. Lähinnä haluaisn kuution Metal Gear Solid remaken ja Resident Evil remakejen takia.

Kertokaapa muita huippupelejä Gamecubelle:)
Kuulostaa siltä ettet ole ihan Nintendo-miehiä, koska haluaisit konsolin lähinnä noiden takia. Ei välttämättä kannata ostaa, jos Metroidit, Mariot ja Zeldat eivät uppoa. Mainitsemiesi pelien lisäksi voisit ehkä pitää seuraavista:

Eternal Darkness: Sanity's Requiem
F-Zero GX

En oikein osaa suositella muuta.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Kyllä Metroid Primeä kannattaa ehdottomasti kokeilla ja jos siitä pidät, niin varauksella voin suositella myös MP2:sta. MP on saanut kuitenkin tämän sukupolven parhaimmat arvosanat, joten ainakin arvostelijat on tykänneet. Kaikki ei siitä pidä, mutta niin se aina on.

Muista myös Resident Evil Zero.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Zeldat vaikuttavat ihan mielenkiintoiselta ja joskus nes aikaan olen jotain niitä pelannutkin :D Mitäs Zeldoja Cubelle löytyy? Mutta saako niistäkään mitään irti, kun en ole pelannut N64 Zeldoja? Marioo tuli myös pelattua Nessillä paljonkin, ja kyllähän se rokkas, mutta ei se enää oikein iske. Metroid kyllä voisi olla tosiaan kokeilemisen arvoinen :cool:
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Kiitos! Tuo onkin kätevä sivusto.

OT: Mutta leffojen arvostelut kyllä ovat vähä yllättäviä. IMDB on luotettavampi ;)
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Jokke79 sanoi:
Zeldat vaikuttavat ihan mielenkiintoiselta ja joskus nes aikaan olen jotain niitä pelannutkin :D Mitäs Zeldoja Cubelle löytyy? Mutta saako niistäkään mitään irti, kun en ole pelannut N64 Zeldoja? Marioo tuli myös pelattua Nessillä paljonkin, ja kyllähän se rokkas, mutta ei se enää oikein iske. Metroid kyllä voisi olla tosiaan kokeilemisen arvoinen :cool:



Legend of Zelda: The Wind Waker (mukana tulee OoT, OoT Master Quest)
FS Adventures : (moninpeli)
Collector's Edition : (sisältää NES:n Zeldat + N64:n Zeldat + demon TWW:tä ja pari videota)
Ja sitten tietysti 2006 vuoden puolella tuleva Twilight Princess , elikkä toi TWW on ainoo "kunnon" zelda peli mikä cubelle tällä hetkellä on. TWW ei ole mitenkää erikoisesti jatkoa muille zeldoille , joten pelistä saat ihan yhtä paljon irti kun muutkin
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Megaman Network Transmission on mukavaa tasoloikkatoimintaa vanhojen megamanien hengessä, mutta Battle Network -roolipeleistä lainattujen elementtien kanssa. Pidempi seikkailu myös kuin retromegikset. Minä ainakin olen tästä Gamecube-pelistä tykkäillyt eniten, Metroid Prime -pelien ja Zeldojen ohitse.

FREAK-ed sanoi:
Legend of Zelda: The Wind Waker (mukana tulee OoT, OoT Master Quest)
FS Adventures : (moninpeli)
Collector's Edition : (sisältää NES:n Zeldat + N64:n Zeldat + demon TWW:tä ja pari videota)
Ja sitten tietysti 2006 vuoden puolella tuleva Twilight Princess , elikkä toi TWW on ainoo "kunnon" zelda peli mikä cubelle tällä hetkellä on. TWW ei ole mitenkää erikoisesti jatkoa muille zeldoille , joten pelistä saat ihan yhtä paljon irti kun muutkin

Sitten kun Cubeen vielä pulttaa kiinni GBA Playerin, niin sillä voi pelata kaikki Zelda-pelit ensimmäisestä viimeiseen, Link to the Pastin ja Minish Capin GBA:lle ja Oraclesit sekä Link's Awakeningin GB Colorille. Ei hassummin suunniteltu Nintendolta.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Mahewcoro sanoi:
Sitten kun Cubeen vielä pulttaa kiinni GBA Playerin, niin sillä voi pelata kaikki Zelda-pelit ensimmäisestä viimeiseen, Link to the Pastin ja Minish Capin GBA:lle ja Oraclesit sekä Link's Awakeningin GB Colorille. Ei hassummin suunniteltu Nintendolta.

Kattelin noita GBA Playereitä, ja tuntuvat olevan siinä 40-70 hinnan liepeillä, mikä on itselleni ainakin suht paljon pakollisesta lisäsijoituksesta vielä ennen itse pelejä, mutta löysin sitten amazonista halvemman vastikkeen. Noissa GBA-peleissä ei taida olla PAL/NTSC/JAP-versioita erikseen, vaan kaikki pitäisi toimia kaikissa eikö? Voisi tosiaan harkita tuon hankkimista, niin voisi jättää NES:n ja SNES:n ostamatta noita kovia retropelejä varten ;) Nuo pelit on tosin vielä kalliihkoja...
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Mun mielestä kolme parasta on olleet Ikaruga, Metroid Prime ja Metal Gear Twin Snakes. (RE4:sta en ole vielä hankkinut)
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Shmn sanoi:
Noissa GBA-peleissä ei taida olla PAL/NTSC/JAP-versioita erikseen, vaan kaikki pitäisi toimia kaikissa eikö?

Nimellisesti on EUR/USA/JAP tunnukset peleissä, mutta kyllä kaikki toimivat silti moitteettomasti maassa kuin maassa.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Yksi pakollinen peli on varmasti Super Smash Bros. Melee.
Sitten on tietenkin Metroid Primet, Viewtiful Joet ja Tales Of Symphonia.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Näemmä Metacriticin lista näyttää pitävän melkolailla paikkaansa, mutta kyllä SSBM voittaa ainakin Nintendon muut pelit helposti. Sitten tulisi Metroid Prime, Eternal Darkness ja Zeldoja.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

Minun mielestäni kuutiolla on kyllä nämä pelit pakko-ostoksia, Resident Evil Zero, Resident Evil Remake, Resident Evil 4, Super Mario Sunshine, Metroidid ja Zeldat.

Myös Resident Evil Nemesis, Resident Code Veronica X ja Resident Evil 2 on ihan ok ostoksia.
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

The Legend of Zelda: The Wind Waker on mun mielest ollu kyl paras kauneineen grafiikkoittensa kanssa ja Super Mario Shunshine tulee hyvänä kakkosena...
Ja onhan se Super smash bros.Melee:kin hyvä...:)
 
Vastaus: Gamecuben parhaat pelit?

1. Tales of Symphonia
2. Metroid Prime
3. Super Smash Bros. Melee
4. Metroid Prime 2 Echoes
5. The Legend of Zelda: The Wind Waker
 
Ylös Bottom