Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameOn - Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja made44
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

made44

New Member
Ajattelinpa avata tämmöisen ketjun tänne, kun kerta kysyntää kyseistä lafkaa kohtaan näyttäisi ainakin täältä foorumilta löytyvän. Täällä voidaan puhua vaikka GameOn:n eri kampanjoista ym. ale häppeningeistä ja palautteista.

Minä olen tilannut pari peliä GameOn:sta ja kumpaisellakin kerralla pelit ovat saapuneet kotiovelleni seuraavana arkipäivänä. Itseäni tässä kaupassa tietenkin kuluttajan silmin lämmittää muita pelikauppoja halvemmat hinnat, joten jos sinäkin haluat maksaa peleistäsi muutaman pennosen vähemmän kuin normaalisti niin suosittelen tsekkaamaan GameOn-pelikaupan tarjonnan!

Ketjuun liittyvät linkit:
GameOn

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameOn.fi - pelikauppa

Eipä noilla hinnoilla vielä kuuhun mennä saati vastata ulkomaan hintoja mut plussaa tietysti nopeudesta ja suomalaisesta kaupasta.
Ettet vaan olisi töissä kyseisessä lafkassa? :D

Ettet vaan olisi töissä kyseisessä lafkassa? :D
En ole töissä GameOn:lla :D Kyseinen kauppa oli tullut puheeksi aika monessa eri ketjussa niin ajattelin, että olisi aika perustaa kaupalle oma ketju tänne KFIN:n.

Viimeksi muokannut moderaattori:

GameOn on mielestäni erittäin tervetullut lisä Suomen pelikauppaskeneen.
Nopea toimitus ja huokeat hinnat, tietäen mitä tilatessasi saat iskevät ainakin minulla juuri oikeaan rakoon.

Esimerkiksi nämä muiden "Ahvenanmaan varastoista" myytävät pelit muualla ovat järkeään olleet Britti-versioita,
minä nimenomaan haluan Suomen markkinoille suunnattuja pelejä.

Ja jottei mene offtopiciksi, niin onhan tuo GameOn muutenkin mieluisa kauppa, sinne voi ja saa ehdottaa,
kaipaa ja pian sitten tuotetta löytyy myös hyllystä.
Ominaisuuksiakin voi ehdotella ja niistä päätyy käyttöönkin joitakin.

Nimimerkillä: Tilipäivänä ohjaimet, MnR ja jotain ekstraa tilaukseen.

Ylös Bottom