Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gameparadisen toiminta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gameparadisen toiminta!

Toivottavasti Gameparadisea ei ajeta alas, en vähään aikaan ole saanut yhtä hyviä hymähdyksiä mistään muusta kun liikkeen puuhista. Kyseisessä kaupassa olen pari kertaa vuosi kaksi takaperin käynyt ja paikasta olen Street Fighter II SNESsille ostanut (5 e).

Tunnen peliliiikkeen omistajan. Pete on bisnesmiehiä ja tosiaankin perustelee hinnoittelunsa tuolla "ei se ole tyhmä kuka pyytää..". Taannoin kaveri myi Atari Jaguaria verkkosivullaan hintaan 125 :D Ja legendaarinen 25 laatikottomasta SNES:in Donkey Kong Countrystä "se on harvinainen" perusteluilla. :D
Kaveri osaa kyllä ylihinnoitella tuotteita, mutta paikanpäällä hän on monesti osoittautunut erittäin reiluksi ja joustavaksi kauppakumppaniksi ja parhaat peliostokseni olen tehnyt juuri Gameparadisestä.

Kyllähän minuakin ******** että en saa wiitä ennen tammikuuta, mutta ei se silti tee tuosta gameparadisen toimista mitenkään väärää. Eli kuten joku jo aikaisemminkin sanoi "Se ei ole tyhma joka myy, vaan joka maksaa."

Ku nuo myy tuolla N64:sen ohjaimia niin onkohan ne ihan uusia??? Ajattelin ku niitä ei uusinä enää oikein mistään löydä.

Tuolla olis joku Myicco ohjain N64:ään ja lukee et olis uus. Vois kyllä ostaa ku nuo molemmat ohjaimet tohon N64:seen on vähä huonossa kunnossa.

FindRb sanoi:
Tuolla olis joku Myicco ohjain N64:ään ja lukee et olis uus. Vois kyllä ostaa ku nuo molemmat ohjaimet tohon N64:seen on vähä huonossa kunnossa.

Sääntö numero 1: osta vain alkuperäisiä konsolin ohjaimia (ja muuta hardwarea)

Muuten petyt :)

Menetin loputkin luottamukset kyseiseen firmaan:mad: surkeaa toimintaa

En sano, että tuossa mitään "väärää" laillisesti olisi, mutta itse en osta mitään liikkeestä, joka toimintaa harrastaa. Siinä en pahaa näe, että joku yksityinen myy konsolin vaikkapa satasen voitolla, mutta pitäisi yrityksillä jotain rajaa olla :rolleyes:

Löytyihän tuolta niitä piraattejakin aikoinaan...tosin vahingossa oli myyntiin eksynyt ja maahantuojalta saatu: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=20588&highlight=gameparadise+piraatti

nothing sanoi:
Eihän tässä nyt kuitenkaan myydä käytettyjä konsoleita uutena vaan ihan uusia koneita uusina. Onhan tuo kyseenalaista toimintaa, mutta jokainen voi tosiaan äänestää sillä parhaalla tavalla. Lompakollaan...

Millä todistat sen, että liikkeen huuto.netistä ostama kone on uusi? ymmärtääkseni kysehän oli nyt siitä että liike myy huuto.netistä ostamiaan koneita uusina. Joka ei ainakaan eettisesti ole oikein, juridisesta puolesta en tiedä.

xevious sanoi:
Kaveri osaa kyllä ylihinnoitella tuotteita, mutta paikanpäällä hän on monesti osoittautunut erittäin reiluksi ja joustavaksi kauppakumppaniksi ja parhaat peliostokseni olen tehnyt juuri Gameparadisestä.

Tuskin on liikettä missä tutuille ei olla ystävällisiä ja joustavia liikekumppaneita.

Nii wiissähän ei ole mitään "sinettiä" mistä nähdään onko se avattu.

henkari sanoi:
Millä todistat sen, että liikkeen huuto.netistä ostama kone on uusi?

Onpahan ainakin testattu, että kone toimii :)
Mitä sillä niin väliä, jos kone on lyöty päälle tai pelattukkin vaikka pari erää tennistä :)

Ja kellä olisi edes näyttöä, että GP myisi juuri noita huutiksen Wii-konsoleita? Äijähän voi ostella noita heittääkseen parvekkeelta vaikka alas. Ihan turhaa itkeä, ja tehdä rihmoja kun sapettaa varakkaampien voivan ostaa tavaraa vaikka ylihinnoilla, sillä aivan takuuvarmasti menevät nuo GP:n Wii:t kaupaksi. Ja mm. tämä rihma ohjaa ostajia kyseiselle sivustolle. Että ovat varmaan GP:ssä ihan mielissään. :p

Jos jotakin pitää sanoa kaupan puolustukseksi, on se juurikin käytettyjen ja retropelien suhteellisen kelvollinen valikoima. Aika epäilyttävää touhua on kyllä... Ja olipahan EBGamesissakin piraatti-Harry Potter, joskin käytettynä. Inhimillinen virhe...?

Juupa juu.. Kyllä mielestäni on aika käsittämätöntä GPn toiminta.. Tosin itse ennakko tilasin Wiin sieltä joskus Marraskuun puolella(eli HIEMAN liian myöhään).. konetta en saanut ja sen jälkeen on Pete laittanut tuon järkyttävän 555 hinnan tuonne.. No onneksi tänään(oikeastaan eilen) kävi säkä ja kaveri soitteli että Myllyssä löytyi 2kpl Wiitä ja ostin sen sitten minulla.. tänään sain koneen ja on ihme vehje kyllä :D Mistään päin Turkua ei oikein löytynyt koneita enää (muuta kun Petellä saattoi 1kpl olla mutta kuka nyt menisi maksamaan yli kaksinkertaisen hinnan koneesta.. ei kukaan).

Näköjään ensimmäinen tänne foorumeille laittama viesti tämä.. ja päätin rekisteröityäkin tänne kun kerran Wiin hommasin. Täytyykin lisäillä Wii numeroni tuonne toiseen ketjuun.

Hyviä jouluja kaikille.

Legge sanoi:
Löytyihän tuolta niitä piraattejakin aikoinaan...tosin vahingossa oli myyntiin eksynyt ja maahantuojalta saatu: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=20588&highlight=gameparadise+piraatti

Paskapuhetta. Ei tuon pelin takana ollut maahantuoja. Ja veikkaan ettei maahantuojat ole nykyisin puljun kanssa tekemisissä juuri tälläisen toiminnan takia ja sen johdosta itse en liikkeen käyttämistä suosittele ainakaan.

henkari sanoi:
Millä todistat sen, että liikkeen huuto.netistä ostama kone on uusi? ymmärtääkseni kysehän oli nyt siitä että liike myy huuto.netistä ostamiaan koneita uusina. Joka ei ainakaan eettisesti ole oikein, juridisesta puolesta en tiedä.

Eikös kaikissa konsoleissa ole paketissa se sinetti, mistä kuluttaja näkee että onko paketti ollut auki vai ei. Ainakin Pleikkarien paketeissa sinetti on ja jos se on murrettu niin ei voi sanoa että uusi kone on.

XShava sanoi:
Eikös kaikissa konsoleissa ole paketissa se sinetti, mistä kuluttaja näkee että onko paketti ollut auki vai ei. Ainakin Pleikkarien paketeissa sinetti on ja jos se on murrettu niin ei voi sanoa että uusi kone on.
ei mun wiissä mitään sinettiä ainakaan ollut...

eejapar sanoi:
ei mun wiissä mitään sinettiä ainakaan ollut...

Juu Nintendolla ei näköjään ole sinetit käytössä, eli ei löydy sinettiä wiin paketista.

Ylös Bottom