Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameReactor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fazang
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fazang

Member
Mitä mieltä olette pohjoismaiden suurimmasta pelilehdestä, ilmaisesta GameReactorista? Minä olen lukenut GameReactoreita neljä numeroa, ja laadukasta on ollut.

Ostin eilen Pelit lehden, enkä ole kerennyt vielä kokonaan lukemaan. Mielestäni on outo, että minun mielestäni GameReactor on jopa parempi kuin maksullinen Pelit lehti. Lieneekö ostamani Pelit numero huono? En tiedä, mutta GameReactor on ainakin loistava.

Vastaus: GameReactor

Mitä mieltä olette pohjoismaiden suurimmasta pelilehdestä, ilmaisesta GameReactorista? Minä olen lukenut GameReactoreita neljä numeroa, ja laadukasta on ollut.

Ostin eilen Pelit lehden, enkä ole kerennyt vielä kokonaan lukemaan. Mielestäni on outo, että minun mielestäni GameReactor on jopa parempi kuin maksullinen Pelit lehti.

Lieneekö ostamani Pelit numero huono? En tiedä, mutta GameReactor on ainakin loistava.

Hyvä lehti muuten ( koska ilmainen ) mutta arvostelut on ihan puutaheinää. Tämä on siis VAIN mun mielipiteeni. Silti tulee aina poimittua tuo lehti mukaan ja kateltua sillointällöin nettisaitit

Hyvä lehti muuten ( koska ilmainen ) mutta arvostelut on ihan puutaheinää. Tämä on siis VAIN mun mielipiteeni. Silti tulee aina poimittua tuo lehti mukaan ja kateltua sillointällöin nettisaitit
Sama juttu minulla. Kun ilmainen on tulee poimittua mukaan, mutta en perusta mitään heidän arvosteluilleen..:rolleyes:

Tämä Pelit numero, jonka ostin, oli vähän liian positiivinen minun makuuni. Kaikki saavat yli 80 pistettä? En tiedä pistemekaniikasta, mutta en nähnyt yhtään alle 80 pisteen peliä. Mielestäni pitäisi olla vähän kriittisempiä.

Sama juttu minulla. Kun ilmainen on tulee poimittua mukaan, mutta en perusta mitään heidän arvosteluilleen..:rolleyes:

Hyvä lehtihän tuo on, sivusto on muutenkin yllättävän toimiva.
Arvosteluissa en nyt näe juuri mitään vikaa, onhan osa arvostelioista ollut täällä konsolifinissäkin arvostelioina. Arvostelu nyt on yhden henkilön mielipide joten niistä nyt kannata kamalasti ottaa nokkaansa, gamereactorin poppoolla voi vielä lipsua hieman jotain vähän amatöörimäisiä juttuja noissa arvosteluissa mutta moni heistä on uusia alalla joten kokemusta haetaan juuri gamereactorin kautta.

Kelpo lehti ja saa vielä ilmaiseksikin joten kannattaa ehdottomasti hakea. Itsellä löytyy tähän mennessä kaikki julkaistut lehdet.

Minä en pitänyt GameReactorin Battlefield: Bad Company, sekä Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots arvosteluista. Muut arvostelut ovat olleet ihan hyviä.

Oikein kelpo ilmaisjakelulehti GameReactor on ja haastaa laajalla maksuttomalla sisällöllään hyvin jopa kaupallisia vastineitaan. Ja tosiaan KonsoliFINin entiset ylläpitoruotulaiset Kimmo "Hakkiz" Pukkila ja Jyri "Tautofonia" Paavilainen siellä nykyään vaikuttavat.

Kaikkea hyvää heille ja lehdelle.

Ilmaisjakelu-lehdeksi erittäinkin hyvällä tasolla.
Arvosteluissa en niinkään anna painoarvoa numeroille, vaan itse tekstille.

Valitettavsti joudun tällä hetkellä lukemaan lehteä .pdf-versiona, kun ei lähistöllä ole "pelikauppaa", joka jakaisi virallista lehteä.

Mutta kuten Corcakin jo totesi, kaikkea hyvää Kimmolle, Jyrille ja koko lehden väelle.
Päätoimittaja Maaniemelle spesiaalikiitokset pienistä vinkeistä.

Kolmisen numeroa on tullut luettua ja neljäs on hakematta kaupasta.

Tosi hyvä lehti mielestäni, koska on ilmainen ja kaikki kolme numeroa mitkä on tullu luettua on juuri natsannut omaan pelimakuuni.
Arvostelut vaikuttaa omasta mielestä ihan hyviltä ja kyllä niitä kelpaa lueskella kun lehdestä on maksanut pyöreät nolla euroa.

Koskaan en ole ostanut pelilehtiä kaupoista ja tuskin tulenkaan ostelemaan, ellei GameReactor muutu jossain vaiheessa maksulliseksi. Toivotaan ettei. ;)

Hyvää tavaraa mun mielestä ja ei valittamisen varaa.

Tämä Pelit numero, jonka ostin, oli vähän liian positiivinen minun makuuni. Kaikki saavat yli 80 pistettä? En tiedä pistemekaniikasta, mutta en nähnyt yhtään alle 80 pisteen peliä. Mielestäni pitäisi olla vähän kriittisempiä.
Tämä johtuu siitä, että Pelit-lehti harvoin päästää kehnoja pelejä lehden sivuille. No pistemekaniikasta ja arvosteluihin valikoituivien pelien poiminnasta lehti kirjoittaa paremmin itse. Lue infoboksi sisällysluettelosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo, isäni haudalla vannoin katkerana, kyyneleet silmissä ja nyrkkiä puiden kostoa, kun Hakso ja Tautofonia viuhahtivat kilpailijan leiriin.

Ei vaiteskaan. Koitin lähinnä perjantain kunniaksi lohkaista vitsin. Vaikka vitsihän minä olen koko mies!

Koska niiden jutut on huonoja ja lehden hinta-laatu-suhde on ihan viturallaan.

Lehden edustajana on kyllä pakko todeta, että hinta/laatu-suhde on pyöreä nolla! :eek:

Laatu/hinta-suhde puolestaan näyttää äärettömän paljon paremmalta ;)

[/perjantai-illan matematiikkahuumori]

Joo, isäni haudalla vannoin katkerana, kyyneleet silmissä ja nyrkkiä puiden kostoa, kun Hakso ja Tautofonia viuhahtivat kilpailijan leiriin.

Ei vaiteskaan. Koitin lähinnä perjantain kunniaksi lohkaista vitsin. Vaikka vitsihän minä olen koko mies!

Ainakin tällä suunnalla vitsi laittoi ihan kunnolla hymyilyttämään:). En sitten tiedä, että auttoiko asiaa pieni perjantai väsymys:D.

Oma mielipiteeni on aivan samanlainen.

MotorStorm: Pacific Rift = 6/10
FIFA 09 = 7/10
Star Wars: Force Uncleashed = 5/10

WTF!?! :eek:

Tilaan Pelaaja ja veljeni Pelitiä. Pelaaja tuntuu kotoisemmalta ja jotenkin rennommalta, kun taas Pelit luottaa vankkoihin ja hyviin arvosteluihin.

Noihin verrattuna GR on kuin toiselta planeelta, mutta kyllähän uusin GR tulee aina haettua kun GameStopissa käväisee. Kaikki tähän asti julkaistutkin on tullu haettua. Ilmainen kun on.

BTW, uusimman GR:n pääkirjoituksessa ko. arvostelija juuri kertookin, kuinka hän ei tykkää nykyisistä kassamagneeteista (mm, CoD, Battlefield, NHL) ja on niille erittäin kriittinen.

Oma mielipiteeni on aivan samanlainen.

MotorStorm: Pacific Rift = 6/10
FIFA 09 = 7/10
Star Wars: Force Uncleashed = 5/10

WTF!?! :eek:

Kannattaa muistaa pisteskaala, joka on Gamereactorissa laajempi kuin esim. täällä KonsoliFINissä. Taulukon mukaan yllä mainitut pisteet kääntyisivät tähän muotoon:

MotorStorm: Pacific Rift = Ihan kiva
FIFA 09 = Hyvä
Star Wars: Force Uncleashed = Kohtuullinen

Yksikään peli ei siis ole saanut alle keskitason (kouluasteikolla alle seiskan) pisteitä.

Fifan kohdalla on vielä mainittava ero myöhemmin kirjoitettuun nettiarvioon:

Syyskuun Gamereactoria selailleet tarkkasilmäiset lukijat lienevät huomanneet, että arvosana on nostettu seiskasta kasiin. Toimitukseen tupsahti lehden julkaisun jälkeen arviokappale, joka oli aikaisempaa versiota viimeistellympi paketti. Lähes julkaisuversiota vastaava peli korjasi monia pikkuvikoja, joten oikeudenmukaisuuden nimissä arvosanojen viilaaminen oli aiheellista.

Tekstien lukeminen on myös suotavaa, sillä sieltä löytyy perusteet arvosanalle. Jos perusteet eivät jonkun mielestä täsmää omaan makuun (esim. pelin sanotaan olevan liian vaikea ja itse juuri pitää vaikeista peleistä), siinä vaiheesa ollaan jo oikeilla jäljillä. Ei arvion ymmärrettävyys tai hyödyllisyys edellytä sitä, että sen kanssa olisi pakko olla samaa mieltä. Joskus eriävä näkökanta voi olla jopa se, mitä eniten tarvitsee tai mitä on mielenkiintoisinta lukea. Yllä mainitut pelit tosin ovat olleet suhteellisen linjassa mediassa muodostuneen yleisen mielipiteen kanssa.

Ylös Bottom