Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Omasta mielestä aika turhia noi koko gamerscore jutut.. Ei niistä hyödy mitään ja en mä ainakaan mee kavereille ylpeileen kuinka nolife oon kun oon saanu 2000 gamerscoree. Ennemmin kehun jollain muulla kun sillä mitä oon peleissä saavuttanu :D

No ei kai sillä mennäkkään ylpeilemään perjantai iltana baarissa; "jee sain tuhat pistettä lisää tänää!!". Gamerscore on selkeästi vain Xbox pelaajien juttu ja he kisailevat toisiaan vastaan pisteistä ja acheista. Gamerscore systeemistä tietämättömälle on aika turha mennä lesoomaan. Itse olen huomannut että mukavinta koko systeemissä on yrittää saada peleistä täysiä pisteitä, enkä nyt tarkoita mitään Avatar: Burning earthia tai King Kongia vaan pelejä joissa on enemmän achievementtejä ja niiden takia saa tehdä peleissä jotain mitä normaalisti ei tekisi.
 
Vastaus: Gamerscore

Itse en scoreilla leveile, eikä tolla vajaalla seitsemällä tonnilla paljon mitään aihetta siihen olisikaan. Mutta tuo se vaan sellaisen hyvänolontunteen kun pisteitä saa peleistä lisää. Varsinkin uudelle tuhatluvulle siirtyminen on palkitsevaa :)
Ihan itseni kanssa siis vaan kisailen pisteitä kerätessä.

Hyvä keksintö GS kaikenkaikkiaan!
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore on selkeästi vain Xbox pelaajien juttu ja he kisailevat toisiaan vastaan pisteistä ja acheista.

Onhan saavutuksia ja pelaajapisteitä mahdollista ansaita plakkariin myös PC:llä. Gamerscorea tukevien pelinimikkeiden listan pituudella ei tosin vielä ole elvistelemistä.
 
Vastaus: Gamerscore

Nykyään into lopahtanut tuohon gamerscoreen kun kaveri sählää vain tietokoneellaan eikä boksilla ,joten kilpailua ole... Onhan se mukava tunne että saa sitä gamerscorea, mutta ei sitä enää tule niin paljoa metsästettyä...
 
Vastaus: Gamerscore

Omasta mielestä aika turhia noi koko gamerscore jutut.. Ei niistä hyödy mitään ja en mä ainakaan mee kavereille ylpeileen kuinka nolife oon kun oon saanu 2000 gamerscoree. Ennemmin kehun jollain muulla kun sillä mitä oon peleissä saavuttanu :D

Gamerscore kertoo paljon muutakin kuin "paljon sulla on pisteitä", se kertoo myös millainen pelaaja olet, kuten, pelaatko pelit läpi vai jätätkö kesken kun tulee suru puseroon.
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore kertoo paljon muutakin kuin "paljon sulla on pisteitä", se kertoo myös millainen pelaaja olet, kuten, pelaatko pelit läpi vai jätätkö kesken kun tulee suru puseroon.

Niin, tai ehkä peli on niin totaalisen paska että siihen ei jaksa haaskata aikaansa (PDZ allekirjoittaneella). Aivan sama jääkö pisteet saamatta, jos peli ei kiinnosta tippaakaan. Parempi viedä vaihtoon samantein kun vaihtoarvokin on vielä korkealla, saapahan uutta peliä alle kohtuuhintaan.
 
Vastaus: Gamerscore

Niin, tai ehkä peli on niin totaalisen paska että siihen ei jaksa haaskata aikaansa (PDZ allekirjoittaneella). Aivan sama jääkö pisteet saamatta, jos peli ei kiinnosta tippaakaan. Parempi viedä vaihtoon samantein kun vaihtoarvokin on vielä korkealla, saapahan uutta peliä alle kohtuuhintaan.

Jos pelin on ostanut, luulisi sen olevan pelaamisen arvoinenkin.

Ilmainen vinkki niille, jotka kamppailee samojen "ongelmien" kanssa ku samu: Älä osta paskoja pelejä.
 
Vastaus: Gamerscore

Haiskahti vähän typerältä virtuaalipippelin kasvatukselta kun ensimmäisen kerran tutustuin gamerscoreihin. Nyt kun on oma boxi alla niin kyllä tuo ainakin lyhyempiin peleihin on tuonut ihan mukavaakin lisäpelattavaa ensimmäisen pelin läpipeluun jälkeen. Koukkuun en kylläkään vielä niihin ole jäänyt.. hirveästi ;)
 
Vastaus: Gamerscore

2645 tällä hetkellä. IV:n liittyessä perheeseen siihen tulee ihan hyvä nippu lisää, uskaltaisinko sanoa :)
 
Vastaus: Gamerscore

Jees. Siispä 3175 on kerääntynyt yhteensä. Mistään en ole saanut kaikkia Achievementtejä eli tonneja ei löydy, mutta tällästä jokatapauksessa.

Rainbow Six Vegas: 235
The Orange Box: 530
Crackdown: 420
Lost Planet: 70
Fight Night Round 3: 800
Hexic HD: 10
Dead Rising: 340
Saints Row: 700
Gears Of War: 70

Elikkäs näin. Fight Night on yhden Achievementin päässä 1000, mutta niinkun monet tietää niin kyseisessä pelissä on helppo saada kaikki achievementit.
 
Vastaus: Gamerscore

21085gs näyttäisi omani olevan. 20k menikin rikki jo aikoja ennen BioShockia tai Blue Dragonia. Saas nähdä miten lähelle 30k tulee päästyä tämän vuoden aikana

Puoli vuotta myöhemmin scorea löytyykin reilusti tuplaten, nimittäin 57 255. "hups".
 
Vastaus: Gamerscore

Kehnosti on lähteny käyntiin, 4kk ollu boksi ja GS näyttää 2805..Petrattavaa löytyy.. ;)
 
Vastaus: Gamerscore

26000G:tä pamahti juuri täyteen. Minkäköhänlainen score olisi, jos en arvostelisi pelejä muille konsoleille, vaan keskittyisin ainoastaan X360:een? :D
 
Ylös Bottom