Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

Joku puoltoista vuotta kait boksi ollu.

GamerScore 49718

Mutta 1000GS ei monestakaan pelistä ole :cool:
Tossa muutama:

Halo 3 1000GS
Call of Duty 4 1000GS
The Bourne Conspiracy 1000GS
Gears of War 1250GS
Fight Night Round 1000GS
Army Of Two 1000GS
Lost Via Domus 1000GS
Clive Barker`s Jericho 1000GS
King Kong 1000GS
 
Vastaus: Gamerscore

ei mistään ihan täysiä oo, mut yhteensä sitä on 2525. Pelejä on GTA:IV, Call Of Duty 4, Asassins Creed, Bioshock, Gears Of War, Burnout: Revenge, Guitar Hero III, Smackdown Vs Raw 2008, Forza Motorsport 2, Viva Pinata. IV:n jälkee en oo mitää peliä ostanu ja sen ostin 29. huhtikuuta.

Aika paskat gamerscoret noihin mun pelien määrään verrattuna.

Seuraavaks ostan varmaa Mafia 2 ja Saints row 2 tai Gears Of War 2. En osaa valita saintista ja gearsista.
 
Vastaus: Gamerscore

Aika paskat gamerscoret noihin mun pelien määrään verrattuna.
Ei ole paskoja Gamerscoreja. Jotkut pelit ei vaan nappaa ja joistakin peleistä ei vaan kiinnosta alkaa metsästämään achievementteja. Jotkut eivät edes ole kiinnostuneita koko systeemistä. Joidenkin mielestä se on täysin turha ja jotkut pitävät sitä parhaana keksintönä ikinä.

Jos et ole gamerscorewhore, niin mikäs siinä. Eipä ole kymmenet tuhannet muutkaan.
Eikä pelit ole sitten vasta vedetty läpi kun on 1000 / 1000 ruudussa. Omaan tahtiin vaan. :)

Sitten yksi tärkeä kysymys! Mihin on KARZA82 kadonnut listoilta? :eek:
 
Vastaus: Gamerscore

Onkos True Achievements sivusto tuttu? Eli kyseinen sivusto antaa "oikean" scoren sen perusteella kuinka vaikeat pisteet on oikeasti saada. Eli se että painaa simpsoneissa starttia tai pelaa Avaria 20 sekunttia ei ole sama juttu kun josssain toisessa pelissä.

Virallinen scoreni on 6 900 mutta "oikea" 8500 :)
 
Vastaus: Gamerscore

Kyllähän tonne True Achievements sivustolle on tullut tehtyä tili, "oikea" 78,262 ( virallinen 53,170)
 
Vastaus: Gamerscore

Itsellä ei ole vasta kun n. 1000 gamerscorea koska olen melko tuore X0:n omistaja...Eiköhän sitä tässä pikkuhiljaa kerry lisää:rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Tätä itsekin olen ihmetellyt. Eikös Karza kuitenkin kärjessä ollut?
Kyllä Karza kärjessä oli ja reippaasti. Healtti on varmaan käyttänyt omia moderaattorin taikoja ja poistanut Karzan tunnuksen, että pääsi itse kirkkaalle ykköspaikalle. ;)
 
Vastaus: Gamerscore

Huhhuh mitä määriä. Mulla on ollut boksi joulusta 06 asti ja pisteitä on 2800. Pelejä olen pelannut aika paljon mutta erityisesti en ole mistään pelistä kerännyt gamerscoreja.
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on hieman päälle vuoden ollut kone ja näyttää Gamerscore 6575
Täytyy kyllä myöntää, vaikka en gamerscorewhore olekkaan, että joistain peleistä on tullut ihan keräiltyä pisteitä talteen.
Niinkun muutamaan otteeseen varmaan olen sanonutkin, pidentää pelin ikää huomattavasti jos esimerkiksi pelin läpivedon jälkeen on vasta 200 pistettä korttiin tullut lisää niin siitä ei pääse kuin ylöspäin. Kuitenkaan en ala scorea nostamaan, jos on todella vaikea peli tai kertakaikkiaan huono.
 
Vastaus: Gamerscore

Kyllä Karza kärjessä oli ja reippaasti. Healtti on varmaan käyttänyt omia moderaattorin taikoja ja poistanut Karzan tunnuksen, että pääsi itse kirkkaalle ykköspaikalle. ;)
:D
Onneksi oli Vezz kuka tuon läpän heitti, muuten olisikin tullut puhuttelua.

Ykköspaikalta kadonnutta voi toki ihmetellä ja syy siihen miksi tämä Karza ei ole listalla... Ei harmainta aavistusta. En ole noita tekniikan puolen jannuja ollenkaan.


Tässä muuten Suomen kärkilista:
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=&z=&c=10&x=85&y=11
Jokseenkin kyllä typerää kun nuo "X coco bryce X" ja "Ice Queen eM" kikkailevat noilla maa-asetuksilla, jotta pääsisvät edes jossain ykköseksi....
 
Vastaus: Gamerscore

outoa. http://profile.mygamercard.net/peck4

Number of Games: 23
Total Score: 3970 / 20700
Total Achievements: 227 / 940

ja xbox.com että konsolifin näyttää 4300 scorea. vai päivittyykö noi vain jäljessä?

e: aa


MGC Note:

We are missing game data totaling 330 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.


lukikin heti seuraavana
 
Vastaus: Gamerscore

Boxi vasta ollut kohta 2 kk, ja gamerscorea on kertynyt 1752 jos oikein muistan :).Tässä pelit mitä omistan Halo 3, The Orange Box, Perfect Dark Zero, skate ja GTA IV.
 
Vastaus: Gamerscore

Xboxini on ollut 502 päivää ja gamerscorea on kertynyt 20044 / 27650, mikä on n. 40gs/pvä (39.9)

40*30 = 1200, mikä tarkoittaa sitä, että tahtini on ollut ~1200gs/kk.

Completion prosenttini on 72.49%, mikä ainakin omasta mielestäni on ihan korkea, eli olen pelannut pelini kohtalaisen hyvin läpi. Vielä tuota saisi kyllä nostaa jonnekkin 75-80%.

Completed XBLA: 1 / 7
Completed Retail: 9 / 25

True Gamerscoreni on 28,883

Pelit, mistä 1000/1000:

Just Cause
Call of Duty 4
Superman Returns
Cars
Cars: Mater National
Lego Starwars: TCS
Lego Indiana Jones
Viva Pinata
Need For Speed: Most Wanted
Oblivion 1000/1250

Aika helppoja pelejä tuolla listalla, mutta toivottavasti tulevaisuudessa sinne tulisi joku, mistä voisi olla ylpeä :P. (Tosin Mile High Club call of duty 4:ssä oli melko vaikea :P.)


Ja kokoelmassani on 2 peliä, mitkä vetävät completion prosenttiani alaspäin ja kovaa.

Forza 2 140/1000 (tämän kyllä nostan kunhan kerkiän. 1000/1000 olisi aika kova :P)

Eternal Sonata 120/1000 (tämä on kerran vedetty läpi ja vielä pitäisi ainakin 1,5 kertaa vetää läpi, että se 1000/1000 olisi mahdollista. Plääh.)


Olipa hauska vähän katsella tilastoja pitkästä aikaa =D.
 
Vastaus: Gamerscore

3855 :) Suunnilleen näin:

810 - Test Drive Unlimited
610 - Call of Duty 4
500 - Fight Night Round 3

Muista sitte sellasta 300-100 luokkaa.
 
Vastaus: Gamerscore

Vajaa 4000, boxi ollu vuoden mutta pelei ei oo kun 9, joista Forza 2 on jopa nolla :D
Halo 3 oli mun eka peli ja siinä 195 vaikka pelannu sitä enemmän ku tarpeeks.
Crash Mind Over Mutant ainut 1000 pisteen peli.:)
 
Ylös Bottom