Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Nyt tuli 3000 rikki ja boxi ollu kotona lähes vuoden. Kun oon katellu noita parhaimpia gamescoreja niin pelejäkin ollu varmaan semmonen 400 tai vähän vajaa. Mielestäni aika sairasta jos pelaa kaikkia pelejä niin paljon, että kaikissa täydet. Ymmärränhän minä jos jollakin on ehkä 30-40 peliä kun niitä kasaantuu ja ymmärrän myös, että joissakin peleissä on niinkin hyvä, että saa helposti max scoret, mutta en nyt ihan käsitä 400 peliä + kaikista täydet pojot.

Se on kuitenkin jokaisen oma valinta ja siihen en puutu millään tavalla.

Aloin muuten miettimään, että ihmekkös noissa kehitysmaissa ei teollisuus kehity kun siellä puolet kansasta vaan pelaa hulluna jotain konsolia tai tietokonetta eikä keskity opiskeluun. Oletetaan tietenkin, että porukalla on varaa ostaa. Ainakin kun USA tai Brasiliaa kattonu niin siellä tosiaankin pelataan 24/7. Kun Brasiliaa mietitään niin ei siellä tietääkseni ole kauhean hyvin asiat. Voi olla, että liioittelin hieman, mutta ymmärsitte varmasti pointtini.

E: Jos joku näsäviisas tänne eksyy niin kerron vain, että tiedän USA:n ja Brasilian sijaitsevan Amerikassa eikä Aasiassa.
 
Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä vaivaiset pari tuhatta ja rapiat.
Konsolin omistanut noin 3 kk.
Mutta on se jännä homma miten tuo GS koukuttaa ja millaisen mielihyvän itse ainakin saan jos tilille pongoja rapsahtaa. Harvoja pelejä silti tulee ihan täysin 1000/1000 mentyä läpi..
 
Vastaus: Gamerscore

Taitaa olla n. 1180 tällä hetkellä. Boxi on ollut jostain syyskuun puolivälistä lähtien. En kyllä juurikaan "metsästä" noita pojoja, itse pelaaminen on tärkeintä minulle.
 
Vastaus: Gamerscore

11362 on nyt tullut keräiltyä.
yhdessäkään pelissä ei 1000/1000, mutta parissa aika lähellä, enemmän siellä 400-700 välillä pyörii :rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Joululomilla meni 40 000 rikki, nyt 40 693. Boksi ollut talossa muutaman kuukauden vajaa kolme vuotta.
 
Vastaus: Gamerscore

Yhteensä muistaakseni juuri pääsin 5000 paremmalle puolelle kun kaverin kanssa testattiin GH Aerosmithia, jota lainasin pikkuveljeltä.

Nyt menee ihan muistin mukaan kun boksi lähti juuri sinne Saksaan mutta about näin:

1. Test Drive Unlimited - 810/1000
2. Call of Duty 4: Modern Warfare - 690/1000
3. NHL 08 - 640/1000

Tossa muistaakseni top-3.

Sitten siitä olen yyylpeä, että just ostamassani Fifa 09:ssa pienimmät achievementit jo melkeen kaikki napsittu. En nyt ole varma mutta jos siinä on 48 saavutusta muistaakseni niin eiköhän täällä ole jo 25-30. Ainakin se joku videon lataaminen sinne EAS Football worldiin puuttuu (40?), samoin Manager Moden ekan kauden suoritus ilman simulointeja (100) ja lisäksi ne BaP:n saavutukset että "Reach legendary-status for your country" tai "Reach divine-status for your club" yms..

Halo 3 taitaa olla about 100/1750 kun en ole jaksanut tehdä muita kuin ne mitkä tulee tehtävän läpivedon yhteydessä. BioShock n. 250/1100, GRID about samassa. Kummassakaan en ole ekalla läpipeluu kerralla keskittynyt muihin saavutuksiin. Forza 2 kerran kokeiltu, pisteitä 15/1000. The Simpsons Videogamesta n. 450/1000, Fight Night Round 3 jotain 600/1000. Madden 08 n. 400/1000.
 
Vastaus: Gamerscore

Hikisesti yli 2kk ollut boxi tässä talossa ja tällä hetkellä score näyttää olevan 5070.

Vasta yhdestä pelistä olen täydet scoret napannut ja nekin pisteet tuli Kung Fu Pandasta. Left 4 Deadista olisi kolmea saavutusta vaille täydet scoret. Muut pelit on sitten vähän puolitiessä scoren osalta, osasta en ole sataa pistettä enempää vielä jaksanut ruuvata....
 
Vastaus: Gamerscore

Surkeat 38212 pojoa tällä hetkellä
 
Vastaus: Gamerscore

Itselläni vuoden pelaamisella on kertynyt 15145 pojoa. Ja lisää kerätään.. ;)
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscorea vaivaiset 15994. Täydet CoD 4, R6V2 ja Oblivion ( Ennen oli myös Halo 3 :( )
 
Vastaus: Gamerscore

13855 pistettä. Boksi on ollut 2 vuotta, mutta viimeisen puolen vuoden aikana tullut puolet pisteistä.
 
Vastaus: Gamerscore

685, viime torstaista lähtien olen pelaillut. : D

Nyt 835. : D Tuli tuossa vähän pelailtua pinataa. Hurahti 7h että pätkähti.

On se kyllä vähän kummallista, kun kahdella pinatalla jauhetaan kymmeniä pentuja. Noh, saimpahan niitä palkintoja. :O
 
Ylös Bottom