Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamertag varastettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasso82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jasso82

New Member
Olipa mukava yllätys, kun avasin boxin niin ruudulle napsahtaa ilmoitus, että Gamertagisi on otettu käyttöön toisella konsolilla. Yritin palauttaa gamertagia, mutta sen lataus jäi kesken.
Sitten kun yritin uudelleen kirjautua liveen niin huomasin, että tagi oli vaihtunut muotoon IOWNUINTHEHEAD :D olihan sieltä ostettu pisteitäkin. Ottakaahan korttitiedot pois, kun vielä ehditte ja vaihtakaa salasanoja.

Onneksi gold jäsenyys loppuu joulukuussa niin ei tarvi sen kanssa enää täristä.

Vastaus: Gamertag varastettu

Hmmh... Harmillista kyllä... Dang!! Itse en pääse muuttamaan asetuksiaan - Vai olisiko tu kämmi ihan MSoftan puolella, xbox.com ollut huollossa aamusta saakka: http://www.xbox.com/ ?

Et sattumalta ole viime aikoina syöttänyt tietojasi johonkin ilmaisten MS-pisteiden toivossa? Jossainhan oli tämmöinen huijaus jossa sinut ohjattiin Xbox.comin näköiselle sivulle ja luvattiin ilmaisia pisteitä, mutta todellisuudessa sivu vain otti ylös syöttämäsi mailin ja salasanan ja näin saatiin gamertag varastettua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Et sattumalta ole viime aikoina syöttänyt tietojasi johonkin ilmaisten MS-pisteiden toivossa? Jossainhan oli tämmöinen huijaus jossa sinut ohjattiin Xbox.comin näköiselle sivulle ja luvattiin ilmaisia pisteitä, mutta todellisuudessa sivu vain otti ylös syöttämäsi mailin ja sähköpostin ja näin saatiin gamertag varastettua.

Ahaa eli ansaitsen täysin tuon uuden gamertagin. Hassua vain, että tuolle www.fmps.tk vai mikä nyt oli sivulle niin sinne ei voinut kirjautua. Voi helvetti, että voi olla tyhmä vaikka tiesin jo kokeillessani, että mistään ei ilmaisia pisteitä saa. Sieltä ne nappasi osoitteet ja salasanat sitten.:mad:

Ahaa eli ansaitsen täysin tuon uuden gamertagin. Hassua vain, että tuolle www.fmps.tk vai mikä nyt oli sivulle niin sinne ei voinut kirjautua.
Voi voi. Todella harmillinen juttu. Huijauksiin kuuluu luonnollisesti myös se, että ne saitit vedetään nopeasti pois netistä ja kadotaan jälkiä jättämättä.

Ilmeisesti liikaa ei voi kuitenkaan korostaa, että älkää antako mitään esim. Live-tietojanne muualle kuin varmasti virallisiin paikkoihin (kuten www.xbox.com). Jos yhtään epäilyttää, kannattaa vaikka googlailla saitin nimellä ja katsoa, mitä siitä sanotaan.

Voi voi. Todella harmillinen juttu. Huijauksiin kuuluu luonnollisesti myös se, että ne saitit vedetään nopeasti pois netistä ja kadotaan jälkiä jättämättä.

Ilmeisesti liikaa ei voi kuitenkaan korostaa, että älkää antako mitään esim. Live-tietojanne muualle kuin varmasti virallisiin paikkoihin (kuten www.xbox.com). Jos yhtään epäilyttää, kannattaa vaikka googlailla saitin nimellä ja katsoa, mitä siitä sanotaan.

On se vielä ylhäällä tuo sivu en vain kehdannut laittaa sitä oikeaa osoitetta tänne, ettei kukaan vaan muu mene halpaan. Pitäisköhän tuosta ilmoittaa jonnekkin.

Sainpahan kaivettua tuon gamertagin takaisin itselleni, mutta nyt ei pääse katsomaan ,että mitä pisteillä on ostettu vai onko mitään.

On se vielä ylhäällä tuo sivu en vain kehdannut laittaa sitä oikeaa osoitetta tänne, ettei kukaan vaan muu mene halpaan. Pitäisköhän tuosta ilmoittaa jonnekkin.
Asiasta on nyt KFINin ylläpitoa tiedotettu.

Heh kaveri joka pölli gamertagin on poistanut kaikki ystäväni ja lisännyt kaksi omaa taitavat olla Italian poikia nämä. Perkeleen makaroonin purijat. Sain 5500 pistettäkin takaisin. Vielä, kun ne saisi myytyä takaisin microsoftille. Pari peliä oli kaveri kerennyt ostaa. Viimein pääsee Doomia pelaamaan:D

Nyt lähti mun gametagi.. Salasanankin oli älynnyt vaihtaa.. Mulla on luottokorttitiedot syötetty, eli ilmeisesti tolla mun tilillä voi ostella vielkä tavaraakin?? Saako noita luottotietoja mitenkään pois, nyt kun en voi kirjautua edes xbox.comiin

Itselläni tänään tuli sama homma tuli ruudulle näkyviin että gamer tagini oltiin otettu käyttöön toisella konsoolilla,sala sanaa ei onneksi oltu älytty vaihtaa joten vaihdoin heti oman salasanani uuteen luultavasti gamer tagini joku veljen kaveri on koittanut pölliä kun salasana on sama kuin veljellä haluasin vain saada varmistusta että voiko tämä kyseinen gt:n yrittänyt sälli jollain konstein päästä vielä gamer tagilleni ja pitäisikö mahdollisesti jotain muutakin tehdä kuin pelkkä salasanan vaihto?ei vain tekis mieli menettää kyseistä gamertagia kun gs:ää on 20k ja live aikaakin jälellä n.8kk.

minä en kyllä ymmärrä miksi niitä pisteitä ei voi käyttää tuo on kyllä jännä homma jos poikakaveris pikkusisko on sen yrittänyt mennä varastamaan taidan mennä nytten nukkumaan vai oisikohan jo sen aika ei välttämättä ostakaa näin ohimennen multa uus batman nyt taitaisi olla aika lopettaa?

eikö oo mukava lukea. Niitä pisteitä ja pilkkuja vois käyttää niin ei tarvis suoltaa noin paljoo paskaa samaan tuuttiin :(()) nigga stole my bike

No voi .... Multa vietiin Xbox LIVE tunnus jossa oli 12kk live. justiin olin saanu sen ja 11kk oli jäljellä kunnes : accountti varastettiin.sähköposti kaikki vietiin ! ei auta ku ostaa uus live ja tehä uus account. mun GT OLI Warrelion
Harmittaa TODELLA paljon :(

Multa vietiin Xbox LIVE tunnus jossa oli 12kk live. justiin olin saanu sen ja 11kk oli jäljellä kunnes : accountti varastettiin.sähköposti kaikki vietiin !
Onko sinulla tarkempaa tietoa (tai edes teoriaa), miten tunnuksesi päästiin kähveltämään? Olitko esimerkiksi antanut tunnuksesi ja salasanasi jollekin epämääräiselle sivulle vai oliko tietokoneellesi luikerrellut jokin haittaohjelma?

No voi .... Multa vietiin Xbox LIVE tunnus jossa oli 12kk live. justiin olin saanu sen ja 11kk oli jäljellä kunnes : accountti varastettiin.sähköposti kaikki vietiin ! ei auta ku ostaa uus live ja tehä uus account. mun GT OLI Warrelion
Harmittaa TODELLA paljon :(

Todella harmillista kuulla:(. Tosiaan kannattaa välttää omien tietojen antamista mihinkään sivulle, joka tuntuu vähänkin epäluotettavalta. Tiedä sitten, että miten sinun tapauksessa kävi, mutta toi harmittaa varmasti.:(

Voisiko joku kertoa, mistä tietää, jos joku on varastanut gamertagin? Ja jos on, niin jos sitten esim. vaihtaisin ms pisteillä sitä nimeä, niin vaihtuuko tällä varastajalla se nimi sitten samalla lailla? kiitoksia vastauksista :)

Voisiko joku kertoa, mistä tietää, jos joku on varastanut gamertagin? Ja jos on, niin jos sitten esim. vaihtaisin ms pisteillä sitä nimeä, niin vaihtuuko tällä varastajalla se nimi sitten samalla lailla? kiitoksia vastauksista :)

Eiköhän sen huomaa siitä, kun yrittää kirjautua liveen. Jos gamertag on aktivoitu toiseen konsoliin, ei liveen kirjautuminen onnistu ennen gamertagin palautusta (recover gamertag). Eli gamertag voi olla aktiivisena yhdessä konsolissa kerrallaan.

Ylös Bottom