Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamespotin uskottavuus(?)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Mielestäni tuo gamespotin arvosana todellakin johtuu tästä yli 200 henkilöä ruudulla eikä frame rate tipu.

Tuo on ihan hyvä perustelu korkealle arvosanalle. Ainakaan minä en ole nähnyt samanaikaisesti tuommoista määrää hahmoja ruudulla. Ja siitä vaikuttavuus usein syntyy, että näkee jotain sellaista mitä ei ole ennen nähnyt.

Eipä tuon pelin laatu tosin arvailemalla selviä. Ehkäpä kohta kuullaan jo ensimmäisiä pelikokemuksia SoE:stä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo

Eipä tuon pelin laatu tosin arvailemalla selviä. Ehkäpä kohta kuullaan jo ensimmäisiä pelikokemuksia SoE:stä?

Huomenna pitäisi saapua kasa import pelejä jenkkilästä mukanaan SoE , tarvii sitten ilmoitella mitä mieltä olen pelistä ja jos vaikka löytyisi jotain joka perustelisi Gamespotin
arvostelun pisteet :)
 
Eikö kukaan täällä tosiaan ole nähnyt Kessen II:sta? Pelissä on vähintäänkin saman verran possea kuin SOE:ssakin (ellei jopa enemmänkin), mutta siinä ukkelit ovat hyvin teksturoituja, ja niissä on vähintäänkin käytetty jotain 50-100 polygonia per hahmo (huom. lonkalta heitetty). Enkä nyt sanoisi, että maisematkaan on mitään huonoja ole, tosin detaljeja löytyy kyllä SOE:sta ehkä enemmän. SILTI, Kessen II näyttää paljon paremmalta kuin SOE.

Jos haluatte nähdä liikkuvaa pelikuvaa pelistä, katsokaa Player tällä viikolla.

Mitä mieltä olette?
 
Kyllähän tuo SoE on ihan hyvä peli , ja en todellakaan ihmettele
enää tuota grafiikka arvosanaa (paitsi itse kyllä antaisin 9, mutta gamespot on gamespot ). Todellakin siis noin 250 henkilöä ruudulla , osa juoksemassa ympäriinsä paniikissa kun itse sekoilen kranaatin heittimen kanssa ja osa "poliiseja" ja jenkiläisiä perässä aseet paukkuen :) kaikki tämä eikä mitään
havaintoa frameraten tippumisesta, toisaalta tuli kyllä importattua turhaan kun PAL versiokin kuulemma sisältää 60hz vaihtoehdon,mutta ainakin halvemmalla sai.

Sen mitä voin sanoa niin kyllähän tuo sarjakuvamainen grafiikka
on onnistunut valinta peliin , suurin osa efekteistä on todella upeita ( varsinkin liekinheitin ).
 
Ylös Bottom