Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Gamestopilla sähköpostitse tavoitettavaa aspaa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonkohan Gamestop hyvittäisi uudesta x0:sta jos veisin sinne vanhan boxin + 6 roskapeliä?

E. ja kun tuolla 359 irtoaa tuo setti missä on viva pinata, forza 2 +1 peli 4 eri vaihtoedosta + 3kk live-peliaikaa, niin onko mahdollista vaihtaa forza ja pinata johonkin toiseen peliin? kenties liikekohtaista? Vai pitääkö sitten ostaa tuo paketti sellaisenaan ja tulevaisuudessa viedä sinne forza2 ja viva pinata "vaihtopeleinä" , joista saisi sitten hyvitystä uuteen peliin...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään tuli käytyä GameStopissa ja ihan hyvin tuntuvat hyvittävän vaihdossa Wii peleistä. FIFA 08 saa 39.90 ja Tiger Woods 07 35.90. Veisin kyllä heti, mutta Wiille ei ole tällä hetkellä mitään peliä mikä itseäni kiinnostaisi.

Joku voisi muuten tehdä vaikka toppikin missä käyttäjät voisivat kertoa eri pelien vaihtosummista ja sitten listattaisiin ne etusivulle. Mukana voisi myös olla muitakin liikkeitä kuin GameStop.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

millon tulee uusi tarjous vie 3 pelii maksa 1euro niin saat ihan minka vaan pelin???
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tohveli_ sanoi:
Paljonkohan Gamestop hyvittäisi uudesta x0:sta jos veisin sinne vanhan boxin + 6 roskapeliä?

E. ja kun tuolla 359 irtoaa tuo setti missä on viva pinata, forza 2 +1 peli 4 eri vaihtoedosta + 3kk live-peliaikaa, niin onko mahdollista vaihtaa forza ja pinata johonkin toiseen peliin? kenties liikekohtaista? Vai pitääkö sitten ostaa tuo paketti sellaisenaan ja tulevaisuudessa viedä sinne forza2 ja viva pinata "vaihtopeleinä" , joista saisi sitten hyvitystä uuteen peliin...?

En usko että saat noista _mitään_ koska se on yksi ja sama kotelo missä sitten 2 ns. kopio levyä.
Ainakaan paikallisessa pelikaupassa ei saanut mitään ja myyjä sanoi että se on lähes arvoton..Samaa mieltä..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ZKB sanoi:
millon tulee uusi tarjous vie 3 pelii maksa 1euro niin saat ihan minka vaan pelin???
Kannattaa varmaan kysellä Gamestopista, tosin epäilen että hekään asiasta sen enempää tietävät.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mua tässä kokoajan mietityttää että veisikös vanhan sotaratsun ja viis peliä lähimpään GameStopiin ja ottais messiin XOn 149e... Gears of War on ruvennu himoittaa sen verran paljon :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

The Punisher sanoi:
Mua tässä kokoajan mietityttää että veisikös vanhan sotaratsun ja viis peliä lähimpään GameStopiin ja ottais messiin XOn 149e... Gears of War on ruvennu himoittaa sen verran paljon :D


itsekin olen ajatellut ostaa x360 mutta pleikka puuttuu sattuisko jollain olemaan hajonnut pleikka jonka voisi lahjoittaa tai myyda mulle? tai mista saan ps2 tosi halvalla
asun helsingis
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ZKB sanoi:
itsekin olen ajatellut ostaa x360 mutta pleikka puuttuu sattuisko jollain olemaan hajonnut pleikka jonka voisi lahjoittaa tai myyda mulle? tai mista saan ps2 tosi halvalla
asun helsingis

Mulla taas se että mun oma pleikkarin on ihan oldschool ps2 eli rupeaa vetelemään viimeisiään niin antaisi ton ja ottaisi sen XOn ja sit myöhemmin ostais uuden ps2 halvalla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ZKB sanoi:
itsekin olen ajatellut ostaa x360 mutta pleikka puuttuu sattuisko jollain olemaan hajonnut pleikka jonka voisi lahjoittaa tai myyda mulle? tai mista saan ps2 tosi halvalla
asun helsingis
Nykyään ne testaa ps2:set, ainakin mitä kaverit on vienyt... Kuulemma joutunu ihan odottamaan kun niitä testataan takahuonees. Yks ei menny läpi edes, rikkihän se olikin :I
Näin siis Kampissa ja Joensuussa ainakin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko kukaan yrittänyt hoitaa tuota ps2->xbox360 vaihtoa postin tai matkahuollon välityksellä? Itseäni kovasti kiinnostais tuo vaihto, mutta lähinpään Gamestoppiin on matkaa muutama sata kilometriä. Voishan sitä tietenkin junalla hurauttaa ja halvaksi tulisi vaihto sillonkin, mutta jos joku on postin kautta ehdottanut vaihtoa niin kertokaapa kokemuksista.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

megamusil sanoi:
Onko kukaan yrittänyt hoitaa tuota ps2->xbox360 vaihtoa postin tai matkahuollon välityksellä? Itseäni kovasti kiinnostais tuo vaihto, mutta lähinpään Gamestoppiin on matkaa muutama sata kilometriä. Voishan sitä tietenkin junalla hurauttaa ja halvaksi tulisi vaihto sillonkin, mutta jos joku on postin kautta ehdottanut vaihtoa niin kertokaapa kokemuksista.

Onko siellä tarjous PS2--->X360? WOOT taidampa tästä lähteä käymään lähimmässä Gamestopissa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Titanic sanoi:
Onko siellä tarjous PS2--->X360? WOOT taidampa tästä lähteä käymään lähimmässä Gamestopissa.
Onhan siellä, mutta kannattaa ottaa vähän rahaa ja kassillinen pelejäkin mukaan, ei ne ihan päittäin vaihda sentään;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Avisop sanoi:
Nykyään ne testaa ps2:set, ainakin mitä kaverit on vienyt... Kuulemma joutunu ihan odottamaan kun niitä testataan takahuonees. Yks ei menny läpi edes, rikkihän se olikin :I
Näin siis Kampissa ja Joensuussa ainakin.
Mulla ei ainakaan testannu. Ei edes luukusta sisään mulkkassu onko kaikki edes paikoillaan tai takuusinettiä kahtonu. Joensuussa siis. Kävin heti seuraavana päivän kun se oli aukastu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olisin huomenna vaihtamassa PS2:sen ja 5 pelin siihen 360:iin, kun GameStopissa tämä tarjous nyt on. Tiedättekö, onko sillä väliä, jos PS2 ei ole siinä alkuperäisessä laatikossaan?
Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Morofo sanoi:
Olisin huomenna vaihtamassa PS2:sen ja 5 pelin siihen 360:iin, kun GameStopissa tämä tarjous nyt on. Tiedättekö, onko sillä väliä, jos PS2 ei ole siinä alkuperäisessä laatikossaan?
Kiitos etukäteen.

Ei ole väliä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mikäli oikein ymmärsin tuolla eb gamesin sivuilla, niin tuolla on kai jotkut pelit jopa -70% :O kannattaa kumminkin vielä käydä tsiigaamas.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

joonasmo sanoi:
Mikäli oikein ymmärsin tuolla eb gamesin sivuilla, niin tuolla on kai jotkut pelit jopa -70% :O kannattaa kumminkin vielä käydä tsiigaamas.
Ymmärsit oikein.

Tällainen esite tuli, kun painoin GameSpotin sivuilla olevaa mainosta, jossa siis kerrottiin tuosta alennuksesta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kellään tietoa saako tuollasta lappua, jossa kupongit ovat jostain esim. eb games kaupoista, vai pitääkös nuo sitte tulostaa nuo kupongit??
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom