Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ihan sama olitteko te ostamassa mitään, mutta ei tuollainen kuulu missään nimessä hyvään asiakaspalveluun.

En tiedä tämän alkuperäisen kirjoittajan ikää, mutta näitä on muissakin pelikaupoissa tapahtunut ja R-kioskeilla, että mennään vaan hengaamaan eikä kuitenkaan mitään osteta (siis 12-15vuotiailla) Kyllä siinä pari kertaa myyjä ärähtänyt kun vain tavaroita pengotaan joka päivä eikä kuitenkaan mitään osteta... Eli aika usein itse aiheutettua tuo, että myyjät hermostuvat. Useimmiten jopa häiritsevät maksavia asiakkaita tuolla että ovat vain tiellä hengaamassa, eli kumpi on suurempi paha, poistaa 2-4 ei-maksavaa vai antaa niiden olla, jotka karkottavat päivässä 10-20 maksavaa?

Ehkä esimerkkini hieman karskeja mutta totuudensiemen kuitenkin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En tiedä tämän alkuperäisen kirjoittajan ikää, mutta näitä on muissakin pelikaupoissa tapahtunut ja R-kioskeilla, että mennään vaan hengaamaan eikä kuitenkaan mitään osteta (siis 12-15vuotiailla) Kyllä siinä pari kertaa myyjä ärähtänyt kun vain tavaroita pengotaan joka päivä eikä kuitenkaan mitään osteta... Eli aika usein itse aiheutettua tuo, että myyjät hermostuvat. Useimmiten jopa häiritsevät maksavia asiakkaita tuolla että ovat vain tiellä hengaamassa, eli kumpi on suurempi paha, poistaa 2-4 ei-maksavaa vai antaa niiden olla, jotka karkottavat päivässä 10-20 maksavaa?

Ehkä esimerkkini hieman karskeja mutta totuudensiemen kuitenkin.

Titenkin jos mennään aina jossain hirveässä 20 hengen lössissä sinne ja sitä tapahtuu koko ajan eikä ikinä kukaan ole mitään ostanut niin voisin tuon vielä jotenkuten itse ymmärtää, mutta en usko että he ketään asiakkaita häiritsivät, jos näin tapahtui niin sitten tietenkin poistaminen on ymmärrettävää. Itsekkin olen usein ollut vaan penkomassa pelejä ja vain hyvin harvoin olen jotain ostanut ei se silti oikeuta poistamaan kaupasta. Ja vaikka kukaan ei olisi toistaiseksi mitään ostanut ei se tarkoita sitä, että ostaminen ei olisi myöhemmin mahdollista. Ja enemmän he menettävät asiakkaita kun huonosta palvelusta kärsineet asiakkaat levittävät sanaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En tiedä tämän alkuperäisen kirjoittajan ikää, mutta näitä on muissakin pelikaupoissa tapahtunut ja R-kioskeilla, että mennään vaan hengaamaan eikä kuitenkaan mitään osteta (siis 12-15vuotiailla) Kyllä siinä pari kertaa myyjä ärähtänyt kun vain tavaroita pengotaan joka päivä eikä kuitenkaan mitään osteta... Eli aika usein itse aiheutettua tuo, että myyjät hermostuvat.
Ja näin todennäköisesti tässäkin tilanteessa. Olen kyllä nähnyt vastaavan tilanteen juurikin tuossa liikkeessä, ja kyseessä oli juurikin moisia pikku vittumarkoja, jotka kävivät minunkin hermoilleni. Kuulemma käyvät vaan hengaamassa ja aukomassa päätään. Jos käydään inttämään että "vittu mä haluun pelaa gitarhiroo!!!1", niin voi olla varma siitä, että pelaamiset jää sikseen.

Enpä usko, että tätä palautetta huonosta asiakaspalvelusta kannattaa ihan hirveän vakavissaan ottaa. Sitä saa mitä tilaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Varsinkin, jos nämä "ostariteinit" liikkuvat isoissa joukoissa ja meluavat niin aivan ymmärrettävästi myyjä voi poistaa heidät liikkeestä. Cassusta tuli ainakin juuri tälläinen henkilö mieleen kun jätti kertomatta koko tarinan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kukaan myyjä ei aja syyttä ketään pois liikkeestä. Näitä huutavia ja kiroilevia teinejä saa todellakin pistää pihalle liikkeestä. Ymmärrän varsin hyvin jos ne samat kurahousut käyvät mesoamassa demokoneiden luona päivästä toiseen, että jossain vaiheessa riittää. Liikkeet eivät ole kenenkään olohuone, missä voi käyttäytyä niin kuin haluaa. Se häiritsee toisia asiakkaita ja pahimmassa tapauksessa ajaa nuorempia lapsia pois.

Itse en kattois yhtään kenenkään räkänokan "vittu vittu vittu" shouta siellä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ihan sama olitteko te ostamassa mitään, mutta ei tuollainen kuulu missään nimessä hyvään asiakaspalveluun.

Täysin samaa mieltä. Vaikka kaverit hengaisivat joka päivä kyseisessä liikkeessä, ei ko. toiminta kuulu millään tavalla asiakaspalveluun. Huonosti palveltu asiakashan kertoo huonosta kokemuksestaan monta kertaa herkemmin eteenpäin kuin hyvin/neutraalisti palveltu asiakas. Myyjällä on toki oikeus poistaa asiakkaita, mutta erikoiselta tuntuu cassun postausta uskoen.

Itseäni ei kyllä millään tavalla häiritse "vittumarkot", jotka notkuvat liikkeissä. Hoidan asiani ja poistun, ei siinä kerkeä häiriintyä. Tosin en kyllä itse liikkeessä asioi hämärien tarjousten ja heikon asiakaspalvelun vuoksi. Heikolla asiakaspalvelulla en tarkoita vittuilua tai muuta epäkohteliaisuuksia, vaan johdonmukaisuuden&sääntöjen puuttuminen toiminnasta (aka toiminta pärstäkertoimen mukaan), toimitusongelmat ennakkopeleissä ja myyjät eivät vain tunne tuotteitaan. Muuten ei ole mitään GameStoppia vastaan.

Mainittakoon nyt vielä naapuriliikkeen (GameLife) sisustusmuutoksista sen verran, että liikkeen viihtyisyys on kärsinyt merkittävästi gadgettien lisäysten myötä - liikkeen koko _puolittui_ ja se tuntuu erittäin ahtaalta. Sääli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Saitteko GameStopista tuota GTA Special edition versiota?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tohon Cassun viestiin vielä ja muutenkin asiasta yleisesti:

Itse olen Kampin liikkeen vakioasiakas, eikä ole palvelusta mitään moitteita. GTA 4:n kanssakaan ei ollut mitään ongelmia, vaikka tämä kuljetusfirma-episodi olikin, pelin sain julkaisupäivänä klo 14:30 aikoihin.
Välillä kyllä nuo "pikkumuksut" ärsyttävät, joista tuossa onkin mainittu jo ^^. Kampin liikkeessähän on se X360 "vapaassa käytössä" ja välillä sen ympärillä on lössiä jopa se 8-10 yläasteikäistä, jolloin on hemmetin vaikea mahtua selaamaan siinä toisella puolella olevaa PS3-pelien hyllyä. Ottaa välillä päähän kyllä, mutta en koskaan ole kuullut, että kyseisestä liikkeestä olisi ketään asiattomasti poistettu, tai poistettu ylipäätäänkään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Aika hyvää palvelua ja hyvää sattumusta.. Kävin peruuttamassa gta4 päivityksen jotta saisin muualta ostettua pelin... Olin ennakkotilatessani vienyt 2 peliä vaihoissa joista tuli tietty ennakkotilauslisänä +20 % rahaa, ja myyjä ei onnistunut koneella ottamaan sitä 20 % prosenttia pois niin sain sitten extraa :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kukaan myyjä ei aja syyttä ketään pois liikkeestä. Näitä huutavia ja kiroilevia teinejä saa todellakin pistää pihalle liikkeestä. Ymmärrän varsin hyvin jos ne samat kurahousut käyvät mesoamassa demokoneiden luona päivästä toiseen, että jossain vaiheessa riittää. Liikkeet eivät ole kenenkään olohuone, missä voi käyttäytyä niin kuin haluaa. Se häiritsee toisia asiakkaita ja pahimmassa tapauksessa ajaa nuorempia lapsia pois.

Itse en kattois yhtään kenenkään räkänokan "vittu vittu vittu" shouta siellä.

Itsellänikin alkoi kerran eräässä peliliikkeessä juuri mennä hermot jonkun teininörtin "vittu vittu vittu" -shoulle tämän pelatessa yksin jotain pelikonsolia, kun myyjä sopivasti karjaisikin että "jos et osaa muuta sanoa niin ala painua". Ja sai porttikiellon. Ja oli kyllä minusta aivan oikea teko myyjältä tuossa tapauksessa, koska se todella ärsytti.

Sitten asiasta kolmanteen: Tietääkö kukaan, voiko Suomen Gamestopeista ennakkovarata tuota MGS4:sen Limited Editionia? Kävin tässä eräänä päivänä kyllä kysymässäkin asiaa paikallisessa Gamestopissa, mutta silloin töissä ollut naismyyjä ei tuntunut tietävän peleistä tuon taivaallista ja väitti kivenkovaan julkaisunkin olevan 30.7.2008:confused:. Niinpä ajattelin ettei se taida tietää tästä ennakkovarausasiasta sen enempää ja päätin tulla sitten tänne kyselemään, josko täällä olisi asiantuntevampaa väkeä.

Joten miten on, tietääkö kukaan asiasta? Pakko olisi saada tuo, kun on MGS2:sta ja 3:stakin tuo collector's edition(Ykkösestä vain perus).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itsellänikin alkoi kerran eräässä peliliikkeessä juuri mennä hermot jonkun teininörtin "vittu vittu vittu" -shoulle tämän pelatessa yksin jotain pelikonsolia, kun myyjä sopivasti karjaisikin että "jos et osaa muuta sanoa niin ala painua". Ja sai porttikiellon. Ja oli kyllä minusta aivan oikea teko myyjältä tuossa tapauksessa, koska se todella ärsytti.

Sitten asiasta kolmanteen: Tietääkö kukaan, voiko Suomen Gamestopeista ennakkovarata tuota MGS4:sen Limited Editionia? Kävin tässä eräänä päivänä kyllä kysymässäkin asiaa paikallisessa Gamestopissa, mutta silloin töissä ollut naismyyjä ei tuntunut tietävän peleistä tuon taivaallista ja väitti kivenkovaan julkaisunkin olevan 30.7.2008:confused:. Niinpä ajattelin ettei se taida tietää tästä ennakkovarausasiasta sen enempää ja päätin tulla sitten tänne kyselemään, josko täällä olisi asiantuntevampaa väkeä.

Joten miten on, tietääkö kukaan asiasta? Pakko olisi saada tuo, kun on MGS2:sta ja 3:stakin tuo collector's edition(Ykkösestä vain perus).

Limited Editionin tulosta eurooppaan ei ole tullut vielä virallista vahvistusta
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko mitään kuulunut koska Gamestopit saavat lisää GTA:ta ?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

2-3 viikkoa ilmoittavat jyväskylässä. Näin sanottiin siis julkaisupäivä, sekä viime lauantaina.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

2-3 viikkoa ilmoittavat jyväskylässä. Näin sanottiin siis julkaisupäivä, sekä viime lauantaina.

Olisikohan samat suunnilleen kuin Isossa Omenassa.. Jos edes silloin saisivat lisää PS3-versioita hyllyille, niin saisin omankin pois. Kun kyseltiin, että onko niillä sitä GTA IV:ää (PS3), niin sanoivat, että soittavat, kun löytyy. Eivät kertoneet mitään arvioidusta saapumispäivästä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No ei murhetta tästä koska oikaisuun menee mutta hyvä Gamestop!

Olet veloittanut tiliäni 2 kertaa samasta pankkikorttiostoksesta!
Näin toimii asiansa osaava kunniallinen globaali ketju! :rolleyes:

Ja ei, en ole Sampo-pankin asiakas.
Onko sitten GS?
Mene ja tiedä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No ei murhetta tästä koska oikaisuun menee mutta hyvä Gamestop!

Olet veloittanut tiliäni 2 kertaa samasta pankkikorttiostoksesta!
Näin toimii asiansa osaava kunniallinen globaali ketju! :rolleyes:

Huh, tarkkana kannattaa siis olla...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom