Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noissa erikoistarjouksissa toimitaan selkeästi "kenen lärvi miellyttää" -periaatteella. Multa ne ei esimerkiksi suostunut ottamaan kahta samaa peliä, vaikkei ilmoituksessa ollut mitään mainintaa kyseisen kaltaisesta rajoituksesta.
Tosiaan jos joku viitseliäs pistäisi linkin osoitteeseen, josta nuo pdf:t löytyvät. Itse en ainakaan löytänyt kun etsin
Mistä Bournen tarjouksesta sitten tiedät? Huomasin tosiaan heti ton viestin kirjotettuani ton Indianan, muttei oikein kiinnosta, ellen jotain PS2-pelejä 4 hanki...Oon vaan selannu eri alasivuja tuolla. Toi Indiana löytyi Käytetyt sivulta. Hemmetin epäloogiset sivut ja Bournen tarjousta en oo edes löytäny.
Mistä Bournen tarjouksesta sitten tiedät? Huomasin tosiaan heti ton viestin kirjotettuani ton Indianan, muttei oikein kiinnosta, ellen jotain PS2-pelejä 4 hanki...
Joo, et se sä sitten ollutkaan...Joku tossa aikaisemmin väitti, että Bournesta olis kans joku tarjous.
Joku tossa aikaisemmin väitti, että Bournesta olis kans joku tarjous.
No sanottiinko yksityiskohtia, montako peliä ym?Tollain mullekkin sanottiin Gamestopissa, kun kävin noutaan Hazen ja mainosti vielä MGS tarjoustakin
No sanottiinko yksityiskohtia, montako peliä ym?
En muista, kun kyseinen peli ei itseäni kauheesti kiinnosta
Voi kun olet suloinen pikkuinen poikanen. Tiedätkö, että meidän maassamme, Suomessa, on sellainen juttu kuin lainsäädäntö, jossa määritellään, minkälainen markkinointi ja kaupankäynti on sallittua ja millainen ei. Sama lainsäädäntö turvaa minulle oikeuden "whinettää" silloin kun minulle turvattuja oikeuksia rikotaan. Luepas vaikka kuluttajansuojalaki läpi ennen kuin seuraavan kerran tulet kertomaan minulle oikeuksistani. Pakkohan sinun on osata lukea, kun osaat melkein jo kirjoittaakin.Ei se myymälä ole mitenkään velvoitettu ostamaan niitä sun pelejäs vaikka kyseinen tarjous onkin olemassa. Ottavat pelit mitkä hyväksyvä tarjouksen piiriin, ei mikään estä niitä valikoimasta. Ei suakaan pakoteta ostamaan kahta peliä kerralla tai mitään mitä et tahdo.
Jos kahmit alelaareja paskoista peleistä ja kiikutat niitä kauppaan niin älä whinetä kun pilkka sattuukin omaan nilkkaan.
Välitetäänkö Gamestopissa niinkään käytettyjen pelien ikärajoista? Esim jos peli on k18 niin eikö myy alaikäiselle? Ajattelin vain kun jossain muissa pelikaupoissa on noin. Eli onko Gamestopissa hirveän tarkkaa tuo käytettyjen pelien, jotka on esim k18 niin myynti alaikäisille?
Voi kun olet suloinen pikkuinen poikanen. Tiedätkö, että meidän maassamme, Suomessa, on sellainen juttu kuin lainsäädäntö, jossa määritellään, minkälainen markkinointi ja kaupankäynti on sallittua ja millainen ei. Sama lainsäädäntö turvaa minulle oikeuden "whinettää" silloin kun minulle turvattuja oikeuksia rikotaan. Luepas vaikka kuluttajansuojalaki läpi ennen kuin seuraavan kerran tulet kertomaan minulle oikeuksistani. Pakkohan sinun on osata lukea, kun osaat melkein jo kirjoittaakin.
Kyllä mä ainakin ymmärrän GS:ää ja heidän kieltäytymistään, jos kuskaat sinne jotain alelaaripaskaa vaihtoon. Kuten täällä ollaan jo aiemmin mainittu, niin GS alkaa tarkemmin valita noita vastaanottamiaan pelejä, kun GTA 4:n kohdalla oli sellainen sotku ja ylitarjonta niiden alelaaripaskojen kanssa. Viekää vaan kunnon pelejä sinne, älkääkä mitään Def Jamia tai Surfs Upia, niin ei tarvitse sitten alkaa tiskillä tapella, kun myyjä sanoo, että "näitä on jo varastossa 20 kpl, en ota vastaan".
Ei myyjällä ole paljoa sanomista jos mainoksessa ei mainita että kyseiset pelit eivät kelpaa. Jos GTA:n kanssa kerran olisi ollut ylitarjontaa surfsupeista yms niin sitten se on aivan heidän omaa tyhmyyttään etteivät ole lisänneet niitä kiellettyjen pelien listaan. Ei se ole myyjien tehtävä alkaa kassalla määrittelemään mikä on kunnon peli ja mikä kelpaa. Turha edes mainostaa jollei pysty täyttämään mainoksessa luvattuja asioita. Pelkkää kuluttajan ajanhukkaamista jos vasta kassalla kerrotaan kaikki ehdot tarjouksesta (ja myös lainvastaista, harhaanjohtavaa mainontaa, kuten aiemmin mainittiin).
Ei myyjällä ole paljoa sanomista jos mainoksessa ei mainita että kyseiset pelit eivät kelpaa. Jos GTA:n kanssa kerran olisi ollut ylitarjontaa surfsupeista yms niin sitten se on aivan heidän omaa tyhmyyttään etteivät ole lisänneet niitä kiellettyjen pelien listaan. Ei se ole myyjien tehtävä alkaa kassalla määrittelemään mikä on kunnon peli ja mikä kelpaa. Turha edes mainostaa jollei pysty täyttämään mainoksessa luvattuja asioita. Pelkkää kuluttajan ajanhukkaamista jos vasta kassalla kerrotaan kaikki ehdot tarjouksesta (ja myös lainvastaista, harhaanjohtavaa mainontaa, kuten aiemmin mainittiin).
Kyllä myyjällä on itse asiassa aika paljon sanomista, ei vaan ota pelejä vastaan.
Kyllä joissain asioissa pätee myös viidakon lait.
We reserve our rights for printing errors.