Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: EB Games Suomeen

sph sanoi:
Jokaisen konsolin omalla hyllyalueella on preowned-tarralla käytetyksi merkittyjä pelejä, ne eivät ole missään kootusti. Hyllyjärjestys ei kyllä muutenkaan tunnu kovin tarkasti noudattavan yläreunan konsolilogoja, onkohan niiden tarkoituskaan olla opasteita vai vain mainoksia?

Ja tuo kymmenen päivän palautusoikeus tuntuu melkoisen mielenkiintoiselta ratkaisulta, mutta kyllä myyjä minullekin sitä mainosti. Hae peli, veivaa viikossa läpi, vie takaisin?

Kyllä siellä on hylly jossa lukee "käytetyt pelit"..

feldon sanoi:
Eipä avaudu tuo flaikku. Liekö osoite oikea..?

Ehkä EB Games on lyömässä hynttyyt yhteen Tiltin kanssa. Pitää vaan toivoa, ettei hintoihin tule mitään Tilt-kauppa -lisää.

Avautuu ja on oikea osoite.

Tiltillähän on jo oma kauppa, mitäs ne kahdella - paitsi syömässä toistensa markkinoita?

The Exile sanoi:
Avautuu ja on oikea osoite.
Joo näköjään himasta toimii. Töistä ei. Eniveis tuon on varmaan kirjoittanut joku "ala aste opiskelia" pelipalkalla.

Gameboxin hinnat on vaan aivan liian kaukana edullisesta. Gamebox = Tilt-pelikauppa = EBGames, ja hinnat on ollut sen mukaiset jokaisessa kolmessa.

Verkkokaupan pelien hintojen pitää vaan olla noin yleisellä tasolla halvemmat kuin lähimarketissa, postikulut mukaanluettuna. Minä en ainakaan tilaamisen ilosta osta, jos lähikaupasta saa halvemmalla pelin heti kouraan.

Kampissa saa Gamecuben TimeSplitters Future Perfectiä hintaan 35 euroa, se ei ole paha. Muuten hinnat olivat aika normaalitasolla.

Itse kauppa oli ilahduttavan selkeä ja tasapuolinen konsolien suhteen. Myyjät eivät tosin puhuneet suomea ja se näytti haittaavan muutamaa asiakasta...

EB:llä on kova rekrytointi meneillään, AFAIK. Kannattaisi foorumilaistenkin rohkeasti käydä kysymässä sieltä töitä. Pelialalla toimiminen on ihan kokeilemisen arvoinen juttu ;)

feldon sanoi:
EB:llä on kova rekrytointi meneillään, AFAIK. Kannattaisi foorumilaistenkin rohkeasti käydä kysymässä sieltä töitä. Pelialalla toimiminen on ihan kokeilemisen arvoinen juttu ;)
Voisihan sinne koittaa mutta oman kokemuksen perusteella on aika turhaa hakea sillä perusteella että tietää peleistä(tai yleensäkkin alueesta mitä paikan myynti käsittää), asiantuntemus ei tunnu nykyään merkitsevän mitään jos ei ole myyntikokemusta... ja sitähän saa niin helposti kun sitä pitäisi aina olla kun koittaa päästä myyntityöhön :)

Smirre sanoi:
Gameboxin hinnat on vaan aivan liian kaukana edullisesta. Gamebox = Tilt-pelikauppa = EBGames, ja hinnat on ollut sen mukaiset jokaisessa kolmessa.

Verkkokaupan pelien hintojen pitää vaan olla noin yleisellä tasolla halvemmat kuin lähimarketissa, postikulut mukaanluettuna. Minä en ainakaan tilaamisen ilosta osta, jos lähikaupasta saa halvemmalla pelin heti kouraan.

Näin on. Kyllä tuolla vähän halvempaa ehkä on kuin Prismassa, mutta kotimaiset pelikaupat on selvästi halvempia. Tyypillinen uutuuspeli näyttää maksavan 59.95 ja halvin postimaksu sille 3,50. Esim. täällä Leppävaarassa Pelitalossa kalleimmat pelit maksaa 56,95 ja postimaksu 1 euro.

Eriävä mielipide täältä siihen kuinka hienoa on että ulkomainen kauppaketju kurkottaa lonkeronsa suomineidon ympärille :rolleyes:

petteri sanoi:
Eriävä mielipide täältä siihen kuinka hienoa on että ulkomainen kauppaketju kurkottaa lonkeronsa suomineidon ympärille :rolleyes:

[PROVO]Kilpailu on aina hyvästä, vaikka se onkin tällä hetkellä trendikästä vastustaa globalisaatiota, vapaata markkinataloutta ja kilpailua....[/PROVO]

Teppo_Holmqvist sanoi:
[PROVO]Kilpailu on aina hyvästä, vaikka se onkin tällä hetkellä trendikästä vastustaa globalisaatiota, vapaata markkinataloutta ja kilpailua....[/PROVO]

Totta, minä olen kuluttaja, minulla on rajattu budjetti peleilleni, hintakilpailu on minun ystäväni koska aina kun budjetista jää yli, tarkoittaa se minulle ylimääräisiä hyödykkeitä. Jos olisin miljonääri niin siinä tapauksessahan asian laita olisi toinen, mutta toistaiseksi ollaan rahvaita :o

Teppo_Holmqvist sanoi:
Heheh taitaa olla kyllä trendikkäämpää puolustaa vapaata markkinataloutta, puhua globalisaation haasteista haittojen sijaan jne. :D

petteri sanoi:
Heheh taitaa olla kyllä trendikkäämpää puolustaa vapaata markkinataloutta, puhua globalisaation haasteista haittojen sijaan jne. :D

[PROVO]

No kerropas montako kertaa suljettu markkinatalous on onnistunut? Ei koskaan. Jos alat sönköttää että Suomi on suljettu markkinatalous, vastaus on totaalisen väärä ja kertoo siitä että sinä et tiedä taloustieteestä paskaakaan. Suomea pidetään nimittäin taloustieteen professoreiden ja OECD:n keskuudessa maailman globalisoituneempana ja liberaalisimpana talousmaana. Hyvinvointimme on tullut siitä, että me emme estä kauppaa, kannustamme yrittäjyyteen ja itsenäiseen ajatteluun, emmekä myöskään näe ulkomailta tulevia asioita tuomionpäivän uhkakuvina, vaan haasteina ja mahdollisuutena kehittää omaa hyvinvointiamme.

[/PROVO]

Ja sori että tämä threadi menee raiteilta ulos, mutta apinalle pitää antaa banaaneita että se on tyytyväinen.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom